Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług kominiarskich stałych w latach 2024 - 2025 w budynkach zarządzanych przez MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273545647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 218
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-710
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpgm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgm.com.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług kominiarskich stałych w latach 2024 - 2025 w budynkach zarządzanych przez MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b386c7c-ed15-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Unieważnienie postępowania prowadzonego poprzednio w trybie podstawowym, w którym odrzucono jedyną złożoną w postępowaniu ofertę:
W dniu 14 marca 2024 roku Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00245774.
Zgodnie z art. 280 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych od dnia zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zapewnił na stronie prowadzonego postępowania bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do SWZ.
W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 22 marca 2024 roku do godz. 9:00 została złożona 1 oferta Wykonawcy Spółdzielnia Pracy Kominiarzy 41-219 Sosnowiec, Wincentego Pola 15, która została odrzucona w dniu 28 marca 2024 roku na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wobec braku innych ofert, uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIR/05/U/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r. w budynkach gminnych zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospo-darki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w zakresie:
• okresowa kontrola techniczna przewodów kominowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r.(tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682)
• czyszczenie przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych na zasadach określonych w § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Admi-nistracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, in-nych obiektów budowlanych i terenów (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 822).
Wykazy adresowe budynków, w tym zestawienie ilości przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych objętych ww. usługą dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391120,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 391120,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440513528
7.3.3) Ulica: Wincentego Pola 15
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Piotr Kłodowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 391120,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.