Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191095/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa wałów przeciwpowodziowych na terenie ZZ Gorzów Wlkp. - wykonanie zaleceń pokontrolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 618567700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r12740,Naprawa-walow-przeciwpowodziowych-na-terenie-ZZ-Gorzow-Wlkp-wykonanie-zalecen-po.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa wałów przeciwpowodziowych na terenie ZZ Gorzów Wlkp. - wykonanie zaleceń pokontrolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d708fb-e258-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.88 Naprawa wałów przeciwpowodziowych na terenie ZZ Gorzów Wlkp. - wykonanie zaleceń pokontrolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191095/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO.ROZ.2810.42.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1123658,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Prawy wał przeciwpowodziowy Warty, odcinek Va” – w ramach tej części przewidziano do wykonania m.in.:- formowanie oraz zagęszczenie nasypu,
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem,
- nawierzchnia z płyt betonowych JOMB 100 x 75 x 12,5cm,
- rozkop wału,
- plantowanie skarp nasypu,
- uszczelnianie skarpy nasypu folią z PVC gr. 1,2mm,
- umacnianie skarpy nasypu siatką stalową ocynkowaną gr. 3.5mm,
- formowanie i zagęszczanie nasypów mechanicznie z gruntu niespoistego kat. I-II,
- umacnianie skarpy nasypu; darniowanie na płask z humusem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 109235,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Lewy wał przeciwpowodziowy Warty, odcinki IVa, IVb, IVc” – w ramach tej części przewidziano do wykonaniam.in. (podział na trzy zadania):
• Wał przeciwpowodziowy rzeki Warty odcinek IVa - Wał Okrężny km 0+042-0+064:
- rozbiórka istniejących schodów oraz umocnień skarpy,
- przygotowanie skarpy pod wykonanie schodów skarpowych oraz umocnienia skarpy,
- umocnienie skarpy materacami gabionowymi, płytami ażurowymi MEBA,
- wykonanie palisady,
- wykonanie schodów skarpowych,
- uporządkowanie terenu,
• Wał przeciwpowodziowy rzeki Warty odcinek IVb - Wał poprzeczny km 3+538-4+213:
- przygotowanie korony wału pod warstwę jezdną,
- wykonanie warstwy jezdnej z tłucznia kamiennego oraz kruszyw łamanych,
- uporządkowanie terenu,
• Wał przeciwpowodziowy rzeki Warty odcinek IVc - Wał kierunkowy 4+700-4+950:
- przygotowanie korony wału oraz zjazdu pod warstwę jezdną,
- wykonanie warstwy jezdnej z tłucznia kamiennego oraz kruszyw łamanych,
- wykonanie zjazdu z płyt JOMB,
- uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 406866,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – „Lewy wał przeciwpowodziowy rzeki Warty, odcinek III b” – w ramach tej części przewidziano do wykonania m.in.(podział na dwa zadania):
• Odcinek Nr 1 – km 16+400 - 16+520 ; km 16+740 – 17+410:
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej,
- roboty ziemne polegające na usunięciu warstwy ziemi urodzajnej,
- ręczne i mechaniczne wykoszenie porostów i koryta,
- zakup kruszywa z dowozem samochodami samowyładowczymi,
- formowanie i zagęszczenie nasypów, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia na odcinku wału wraz z profilowaniem
i zagęszczeniem korony wału oraz poboczy,
• Odcinek Nr 3 – km 17+410 - 18+936:
- roboty pomiarowe wraz z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej,
- roboty ziemne polegające na usunięciu warstwy ziemi urodzajnej,
- ręczne wykoszenie porostów,
- zakup kruszywa z dowozem samochodami samowyładowczymi,
- formowanie i zagęszczenie nasypów, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia na odcinku wału wraz z profilowaniem
i zagęszczeniem korony wału oraz poboczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 607556,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142000,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142000,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142000,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990004694
7.3.3) Ulica: gen. J. Dąbrowskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142000,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597925,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623635,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597925,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Arkadiusz Jaranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961251964
7.3.3) Ulica: Bobowicko ul. Kasztanowa 13
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz,
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY ARKADIUSZ JARANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY ARKADIUSZ JARANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597925,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737195,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 844635,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737195,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meldropol Grzegorz Gąsiorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271760466
7.3.3) Ulica: 3 Lutego 9
7.3.4) Miejscowość: Słońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 66-436
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737195,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa stacji na sieci PSHM
- Usuwanie skutków pow. na c. i w infra. będącej w adm. PGW WPw2025r. Udroż. i nap. koryt c.oraz przy. funk.urz.wod. w ramach usu.skut. pow. na wybranych c. ZZ L. Śl., p. kar. i Jelenia G. cz. 1-12
- "Odbudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 4426S, w km 6+547 w m. Ligota nad potokiem Jasienica" Pełna nazwa znajduje się w informacjach dodatkowych - SEKCJA IX.
- Usuwanie skutków powodzi na ciekach i w infrastrukturze będącej w administracji PGW Wody Polskie w 2025 r. Przywrócenie funk. zb. p.pow, jazów i wałów na wybranych ciekach ZZ Lwówek Śl. cz.1-10
- Naprawy urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 2
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Zalesie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.