Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036716/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00040282/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00042342/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00128743/01 - Wynik z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA OPATRUNKÓW, SERWET I OBŁOŻEŃ JEDNORAZOWYCH – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. J. K. ŁUKOWICZA W CHOJNICACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308169
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Leśna 10
1.4.2.) Miejscowość: Chojnice
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampublik@szpital.chojnice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chojnice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302658
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00302200/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków, serwet i obłożeń jednorazowego użytku w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia. Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1 Zadanie nr 1 Pozycja nr 1
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Opatrunki,Zestawy opatrunkowe
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 8 (Część 8) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 8) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków, serwet i obłożeń jednorazowego użytku w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia. Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 2 Zadanie nr 1 Pozycja nr 4
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 8) Przed zmianą:
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 8) Przed zmianą:
Opatrunki,Zestawy opatrunkowe
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 9 (Część 9) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 9) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków, serwet i obłożeń jednorazowego użytku w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia. Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 2 Zadanie nr 1 Pozycja nr 5
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 9) Przed zmianą:
Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 9) Przed zmianą:
Opatrunki,Zestawy opatrunkowe
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
812396200
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
812396200
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
ul. Zajęcza 14 d
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Zajęcza 14d
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Szczecin
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Szczecin
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
70-795
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
70-795
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
zachodniopomorskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
zachodniopomorskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Creatus Marta Chromicz
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Creatus Marta Chromicz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2021-06-30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-06-29
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Data od-do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-06-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-06-29
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2021-06-30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-06-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
108761,75
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
108761,75
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Wykonanie oznakowania poziomego na terenie powiatu chojnickiego
- Organizacja i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Chojnice
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego w mieście Chojnice
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco. Część nr 1. Na terenie Gminy Brusy, Miasta Czersk oraz Gminy Czersk
- Budowa ul. Droga do Władysławka z połączeniem do ul. Żeromskiego w Chojnicach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2656G ul. Drzymały w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/9/2025 Dostawy materiałów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowego leczenia ran z podziałem na 35 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Dostawa materiałów opatrunkowych - II postępowanie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.