Og³oszenie z dnia 2021-12-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00016668/01 - Wynik z dnia 2022-01-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie prac remontowych agregatu ch³odniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Wojewódzki im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850052740
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 178A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48146315460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgolas@lukasz.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lukasz.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych agregatu ch³odniczego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a33196a-5744-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00302667
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med
W przypadku awarii technicznych skutkuj±cych brakiem prawid³owego dzia³ania Platformy Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email kgolas@lukasz.med.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych wykonawcy jest Szpital Wojewódzki im. ¶w. £ukasza w Tarnowie, ul. Lwowska 178 a, 33-100 Tarnów, tel. 14 63 15 000, fax. 14 621 25 81, e-mail; hospital@lukasz.med.pl
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych osobowych powo³anym przez Szpital za po¶rednictwem adresu mailowego: iod@lukasz.med.pl
3. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, 61-441 Poznañ.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w celu podatkowym, rachunkowym, realizacji umowy i archiwizacji.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa Prawo zamówieñ publicznych oraz Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych, oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1.)zwana dalej „RODO”,
6. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
7. Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli z przepisów obowi±zuj±cych np. prawa podatkowego czy rachunkowego wynika obowi±zek przechowywania danych osobowych w okresie d³u¿szym dane osobowe bêd± przechowywane w tym okresie,
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP, jak równie¿ nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³ów oraz za³±czników do protoko³u.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, które dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
11. Osobie, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 87/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowe agregatu ch³odniczego obejmuj±ce uszczelnienie sprê¿arki, wymianê czujników temperatury, presostatów, zaworów rozprê¿nych, monta¿ zaworów zwrotnych oraz czê¶ciow± przebudowê instalacji freonowych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50730000-1 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 kg czynnika ch³odniczego
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na wykonane naprawy, dostarczone urz±dzenia i materia³y
4.3.6.) Waga: 24,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 16,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Wymaga siê, aby Wykonawca:
1) dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
min. 1 osoba posiadaj±ca aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne grupy 1 w zakresie eksploatacji E,
min. 1 osoba posiadaj±ca certyfikat F-gazowy*.
* - uprawnienia osób mo¿na ³±czyæ.
W celu wykazania spe³nienia warunku posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej, wykonawca winien przed³o¿yæ:
- w przypadku osób i do¶wiadczenia – o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane wraz z ofert±
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ od Wykonawców z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,o¶wiadczenie, o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowieñ umowy mog± byæ dokonywane za zgod± obu Stron, wyra¿on± pod rygorem niewa¿no¶ci na pi¶mie.2. Zmiany umowy s± dopuszczalne bez ograniczeñ w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
3. Zmiany postanowieñ niniejszej umowy mog± dotyczyæ lub wynikaæ z:
a) zmiany przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa,
b) zmian dotycz±cych osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana tych osób musi byæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego, kwalifikacje wskazanych osób musz± byæ, co najmniej takie same, jakie by³y wymagane na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
c) konieczno¶ci zapewnienia realizacji przez Zamawiaj±cego zadañ polegaj±cych na udzieleniu ¶wiadczeñ zdrowotnych,
d) konieczno¶ci podniesienia poziomu lub jako¶ci us³ug,
e) zmian organizacyjnych u Zamawiaj±cego, w tym przepisów wewnêtrznych Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci procedur reguluj±cych zasady postêpowania Wykonawców w obiektach Szpitala i na jego terenie,
f) zmiany podwykonawcy dla czê¶ci zamówienia, któr± wykonawca wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców okre¶lonych w umowie,
g) wyst±pienia konieczno¶ci realizacji przez podwykonawcê czê¶ci zamówienia, której Wykonawca nie wskaza³ w ofercie, ¿e powierzy j± do wykonania podwykonawcy, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców okre¶lonych w umowie,
h) zmiany podmiotów, na których zasobach Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Dopuszcza siê zmianê tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, ¿e nowy podmiot wyka¿e spe³nianie warunków.
i) zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a maj±cych wp³yw na harmonogram.
j) zast±pienia wykonawcy, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym wykonawc±:
aa) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy,
bb) w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców;
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lukasz_med
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-15
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Do oferty za po¶rednictwem platformy nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia:1. Wype³niony i podpisany przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2.
- W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3. Pe³nomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
4. Ewentualne pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dodatkowo o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp , je¿eli zachodzi przypadek o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy.
5. Ewentualne zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zamawiaj±cy przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracê) w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495). Zamawiaj±cy okre¶la, i¿ wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia dotycz± wykonywania czynno¶ci remontu, napraw.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Wykonywanie us³ug polegaj±cych na kontroli dokumentów przewozu (w tym biletów i karnetów)
- Ochrona budynków Urzêdu Miasta Tarnowa w okresie od 01 lutego 2025 r. do 31 stycznia 2026 r.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego do przewozu osób niepe³nosprawnych dla potrzeb Domu Pomocy Spo³ecznej w Nowodworzu. "Program wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III"
- Sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych na potrzeby Azylu dla Zwierz±t w Miejskim Przedsiêbiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2025 roku.
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± - powtórzone postêpowanie.
wiêcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- US£UGI-¦wiadczenie us³ug przegl±du i konserwacji systemów i urz±dzeñ wentylacji i klimatyzacji na rzecz S±du Rejonowego w Czêstochowie
- Us³uga serwisu, konserwacji, przegl±dów instalacji i urz±dzeñ ch³odniczych oraz us³uga serwisu, konserwacji i przegl±dów instalacji klimatyzacji i wentylacji.
- Us³ugi przegl±du klimatyzacji w budynkach Oddzia³u Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wroc³awiu (ul. Sztabowa 32, ul. Zwyciêska 39)
- Naprawa systemu odzysku ciep³a w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltañskie w Poznaniu.
- Serwis techniczny obiektów Muzeum Warszawy w zakresie klimatyzacji i wentylacji
- ¦wiadczenie us³ugi konserwacji i obs³ugi serwisowej urz±dzeñ instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji uk³adów ch³odz±cych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.