Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168551/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. „Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 752 75 46 390
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. „Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7a2520-d2ae-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych realizowana w ramach projektu"Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w projektu pn.: „Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach" RPDS.10.02.01-02-0001/22 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 374084,95 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 344074,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część I: Dostawa artykułów i sprzętu sportowego.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
39143112-4 - Materace
37451700-1 - Piłki do piłki nożnej
4.5.5.) Wartość części: 8946,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część II: Dostawa mebli.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39160000-1 - Meble szkolne
39516100-3 - Meble tapicerowane
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 29923,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część III: Dostawa sprzętu multimedialnego, IT i oprogramowania.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48740000-7 - Pakiety oprogramowania do tłumaczenia z języków obcych
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30213100-6 - Komputery przenośne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232110-8 - Drukarki laserowe
32342412-3 - Głośniki
38652100-1 - Projektory
38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 249449,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część IV: Dostawa wyposażenia do sal terapeutycznych, warsztatowych i strefy komfortu.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37520000-9 - Zabawki
39143112-4 - Materace
39516000-2 - Wyroby meblarskie
39516120-9 - Poduszki
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 31385,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część V: Dostawa artykułów szkolnych.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30195000-2 - Tablice
30195910-4 - Tablice do pisania
39298600-3 - Globusy
37820000-2 - Wyroby artystyczne
37823500-8 - Papier rysunkowy i kreślarski
30197600-2 - Papier i tektura gotowe
22993400-1 - Papier lub tektura faliste
39241200-5 - Nożyczki
4.5.5.) Wartość części: 18493,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część VI: Dostawa sprzętu RTV, AGD.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711211-1 - Miksery kuchenne
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
4.5.5.) Wartość części: 6495,74 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część VII: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221110-1 - Naczynia
39221123-5 - Szklanki do napojów
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221210-2 - Talerze
39221240-1 - Misy
39223100-2 - Łyżki
39223200-3 - Widelce
39241000-3 - Noże i nożyczki
4.5.5.) Wartość części: 4349,47 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część VIII: Dostawa zestawu EEG Biofeedback.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
33121100-5 - Elektroencefalografy
33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 13873,17 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część IX: Dostawa artykułów rzeźbiarskich.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
37820000-2 - Wyroby artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 228,07 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część X: Dostawa artykułów plastycznych.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37820000-2 - Wyroby artystyczne
44810000-1 - Farby
37822400-0 - Pastele
37822100-7 - Kredki
30192000-1 - Wyroby biurowe
30192130-1 - Ołówki
39292300-8 - Przybory do rysowania
4.5.5.) Wartość części: 5347,30 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część XI: Dostawa artykułów artystycznych.Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37820000-2 - Wyroby artystyczne
44812400-9 - Wyroby dekoracyjne
4.5.5.) Wartość części: 5592,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9700,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13479,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9700,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA Marzena Paczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471958484
7.3.3) Ulica: Kasztanowa nr 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9700,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26047,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62889,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-03Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286853,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544336,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286853,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752441704
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka nr 12 lok. 83
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286853,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30640,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65288,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29757,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29757,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15255,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27902,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15255,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15255,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5613,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5613,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5613,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4731,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16789,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4731,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4731,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52429002720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka nr 64 lok. 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA SKIERKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223
7.3.3) Ulica: Starowiejska nr 105
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90675,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA SKIERKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223
7.3.3) Ulica: Starowiejska nr 105
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7035,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17459,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7035,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7035,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-28INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Zakup i dostawa wyposażenia zmywalni dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
więcej: Papier lub tektura faliste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.