eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. „Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 752 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych w ramach projektu pn. „Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b7a2520-d2ae-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sześciu jeleniogórskich szkół podstawowych realizowana w ramach projektu"Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w projektu pn.: „Edukacja międzykulturowa w jeleniogórskich szkołach" RPDS.10.02.01-02-0001/22 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 374084,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 344074,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część I: Dostawa artykułów i sprzętu sportowego.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

39143112-4 - Materace

37451700-1 - Piłki do piłki nożnej

4.5.5.) Wartość części: 8946,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część II: Dostawa mebli.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39160000-1 - Meble szkolne

39516100-3 - Meble tapicerowane

39111100-4 - Siedziska obrotowe

39141100-3 - Regały

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 29923,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część III: Dostawa sprzętu multimedialnego, IT i oprogramowania.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48740000-7 - Pakiety oprogramowania do tłumaczenia z języków obcych

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

30213100-6 - Komputery przenośne

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30232110-8 - Drukarki laserowe

32342412-3 - Głośniki

38652100-1 - Projektory

38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 249449,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część IV: Dostawa wyposażenia do sal terapeutycznych, warsztatowych i strefy komfortu.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37520000-9 - Zabawki

39143112-4 - Materace

39516000-2 - Wyroby meblarskie

39516120-9 - Poduszki

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 31385,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część V: Dostawa artykułów szkolnych.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30195000-2 - Tablice

30195910-4 - Tablice do pisania

39298600-3 - Globusy

37820000-2 - Wyroby artystyczne

37823500-8 - Papier rysunkowy i kreślarski

30197600-2 - Papier i tektura gotowe

22993400-1 - Papier lub tektura faliste

39241200-5 - Nożyczki

4.5.5.) Wartość części: 18493,65 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część VI: Dostawa sprzętu RTV, AGD.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711200-1 - Roboty kuchenne

39711211-1 - Miksery kuchenne

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

4.5.5.) Wartość części: 6495,74 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część VII: Dostawa artykułów gospodarstwa domowego.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39221110-1 - Naczynia

39221123-5 - Szklanki do napojów

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39221200-9 - Zastawa stołowa

39221210-2 - Talerze

39221240-1 - Misy

39223100-2 - Łyżki

39223200-3 - Widelce

39241000-3 - Noże i nożyczki

4.5.5.) Wartość części: 4349,47 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część VIII: Dostawa zestawu EEG Biofeedback.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

33121100-5 - Elektroencefalografy

33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 13873,17 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część IX: Dostawa artykułów rzeźbiarskich.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

37820000-2 - Wyroby artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 228,07 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część X: Dostawa artykułów plastycznych.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37820000-2 - Wyroby artystyczne

44810000-1 - Farby

37822400-0 - Pastele

37822100-7 - Kredki

30192000-1 - Wyroby biurowe

30192130-1 - Ołówki

39292300-8 - Przybory do rysowania

4.5.5.) Wartość części: 5347,30 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem wyposażenia odpowiednio do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część XI: Dostawa artykułów artystycznych.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
- Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bolesława Chrobrego w Jeleniej Górze ul. Armii Krajowej 8, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Jeleniej Górze ul. PCK 14a, 58-560 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze ul. Sudecka 53, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Jeleniej Górze ul. Morcinka 31, 58-500 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 11 im. F. Chopina w Jeleniej Górze ul. Stanisława Moniuszki 9, 58-506 Jelenia Góra;
- Szkoła Podstawowa nr 13 im. Komisji Edukacji Narodowej w Jeleniej Górze ul. Piotra Skargi 19, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej, w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37820000-2 - Wyroby artystyczne

44812400-9 - Wyroby dekoracyjne

4.5.5.) Wartość części: 5592,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9700,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13479,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9700,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA Marzena Paczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471958484

7.3.3) Ulica: Kasztanowa nr 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9700,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26047,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62889,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-03

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286853,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544336,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286853,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752441704

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka nr 12 lok. 83

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286853,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30640,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65288,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29757,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29757,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15255,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27902,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15255,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15255,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5613,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35916,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5613,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5613,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4731,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16789,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4731,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4731,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52429002720

7.3.3) Ulica: Nowogrodzka nr 64 lok. 43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA SKIERKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223

7.3.3) Ulica: Starowiejska nr 105

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90675,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA SKIERKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223

7.3.3) Ulica: Starowiejska nr 105

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7035,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17459,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7035,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe El Hydro s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7035,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.