Og³oszenie z dnia 2023-07-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00318217/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00326114/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00339353/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00368293/01 - Wynik z dnia 2023-08-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Urzêdu Stanu Cywilnego przy ul. Kolegialnej 9 w P³ocku – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Urzêdu Stanu Cywilnego przy ul. Kolegialnej 9 w P³ocku – Etap I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6487c83e-2095-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00302766
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00046239/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Rozbudowa budynku Urzêdu Stanu Cywilnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7924623.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/792462
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
8. Ofertê oraz o¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.60.2023.JM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wznowienie i kontynuacja realizacji I etapu zadania inwestycyjnego obejmuj±cego modernizacjê dotychczasowej siedziby Urzêdu Stanu Cywilnego przy ul. Kolegialnej 9 w P³ocku. Zadanie inwestycyjne zosta³o przygotowane przez Inwestora – Gminê Miasto P³ock do realizacji w dwóch etapach:
• etap 1 – stanowi±cy przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowê istniej±cego, zabytkowego budynku bêd±cego siedzib± Urzêdu Stanu Cywilnego w P³ocku o nowy budynek wraz ze wszystkimi instalacjami doziemnymi, wykonanie izolacji fundamentów w budynku zabytkowym oraz uzyskanie prawomocnej decyzji udzielaj±cej pozwolenia na u¿ytkowanie nowego budynku,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga:4.1) aby Wykonawca wykaza³, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie jedno zadanie polegaj±ce na budowie / rozbudowie / nadbudowie / przebudowie budynku posiadaj±cego powierzchniê u¿ytkow± nie mniejsz± ni¿ 800,0 m², które obejmowa³o swoim zakresem roboty bran¿y budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie budynku / zawiadomienie w³a¶ciwego organu nadzoru budowlanego o zakoñczeniu budowy i przyst±pieniu do u¿ytkowania budynku.
4.2) aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego:
a) 1 osobê – do kierowania robotami budowlanymi w pe³nym zakresie objêtym przedmiotem zamówienia, jako kierownik budowy - osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz posiadaj±ca kwalifikacje do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków okre¶lone w art. 37 c ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 poz.840).
W/w osoba musi byæ cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
lub alternatywnie
• b) 1 osobê do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia w zakresie dotycz±cym nowego budynku, jako kierownik budowy - osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, osoba ta musi byæ cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
i
do kierowania robotami budowlanymi objêtymi przedmiotem zamówienia w zakresie dotycz±cym zabytkowego budynku, jako kierownik robót budowlanych - osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz posiadaj±ca kwalifikacje do kierowania robotami przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków okre¶lone w art. 37 c ustawy z dnia 23.07.2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 poz.840), osoba ta musi byæ cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
• c) 1 osobê do kierowania robotami elektrycznymi, jako kierownik robót elektrycznych – osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie: instalacji, sieci i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz osoba ta musi byæ cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
• d) 1 osobê do kierowania robotami sanitarnymi, jako kierownik robót sanitarnych - osoba posiadaj±ce uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz osoba ta musi byæ cz³onkiem odpowiedniej izby samorz±du zawodowego oraz posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
40 000,00 z³6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-31 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/792462
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-31 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-29
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wizja lokalna1) Zamawiaj±cy wymaga odbycia wizji lokalnej.
2) Zamawiaj±cy wyznacza termin wizji lokalnej na 19.07.2023 roku o godzinie 10:00, zbiórka przy wej¶ciu ul. Kolegialna 9.
3) Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej, (art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp).
https://platformazakupowa.pl/transakcja/792462
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokszta³c±cego z Oddzia³ami Dwujêzycznymi im. W³adys³awa Jagie³³y w P³ocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNO¦Æ"
- Remont kuchni w Zak³adzie Karnym w P³ocku
- Remont instalacji c.o. w budynku g³ównym i remont czê¶ci pomieszczeñ Zak³adu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
- Zakup 10 sztuk serwerów NAS wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane zwi±zane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont ³azienek w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku g³ównym i remont czê¶ci pomieszczeñ Zak³adu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.