eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FabiankiBudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Włocławskiej i ulicach sąsiednich w Szpetalu Górnym - III etap (ul. Leśna)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Włocławskiej i ulicach sąsiednich w Szpetalu Górnym - III etap (ul. Leśna)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabianki 4

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cc69edb-e6af-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Włocławskiej i ulicach sąsiednich w Szpetalu Górnym - III etap (ul. Leśna)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cc69edb-e6af-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049009/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Włocławskiej i sasiednich w Szpetalu Górnym - III etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3091958,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres zadania wchodziło będzie wykonanie systemu kanalizacji rozdzielczej grawitacyjno – ciśnieniowej odprowadzający ścieki sanitarne (bytowe) pochodzące od mieszkańców posesji części ul. Leśnej, Radosnej, Olszowej.

Uwaga:
W zakres zadanie nie wchodzi część zaprojektowanej kanalizacji od pkt C17 – w kierunku zachodnim

Uwagi dotyczące sieci:
- jednolitość materiałowa - niedopuszczalne zastosowanie rur od jednego producenta , a np. studzienek lub kształtek od innego.
- atesty, certyfikaty i dopuszczenia na zastosowane materiały.

Szacunkowe ilości kolektorów i przykanalików:
-  200 – 860,7 m;
-  160 - 171,5 m;
- PEHD 110 – 673,3 mb
- PEHD 90 – 313,8 mb
- PEHD 50 – 195,0 mb
- PEHD 40 – 332,2 mb
- pompownia sieciowa – 1 szt
- przepompownie przydomowe

Zakres zadania obejmuje również czynności:
- rozebranie i odtworzenie istniejącej nawierzchni (np. kostki chodnikowej), odtworzenie ewentualnie zniszczonych ogrodzeń, nasadzeń, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego, ;
- obsługę geodezyjna wraz z wykonaniem geodezyjnego operatu powykonawczego i rejestracje w Starostwie Powiatowym;
- wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie organizacji ruchu na czas trwania robót
oraz inne zawarte w swz i jej załącznikach
Uwaga:
Wszystkie materiały, w tym przede wszystkim pompownie Wykonawca przedstawi do akceptacji na minimum 7 dni przed ich zamówieniem.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o prace osoby świadczące pracę związana z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej).
Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności:
- roboty budowlane związane z wykonywaniem kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2328759,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3936000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2328759,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MB-SYSTEM Maciej Bieniecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 910245289

7.3.3) Ulica: Szpetal Górny ul. Płocka 38

7.3.4) Miejscowość: Fabianki

7.3.5) Kod pocztowy: 87-811

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2328759,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.