Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00239415/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Boguty-Pianki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOGUTY-PIANKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Papieża Jana Pawła II 45
1.5.2.) Miejscowość: Boguty-Pianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-325
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 862775003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@boguty-pianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://boguty-pianki.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5c4978a-fbac-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Boguty-Pianki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c4978a-fbac-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073175/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Boguty-Pianki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORS.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru oraz zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Boguty-Pianki oraz odbiór odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bogutach-Piankach (zwanej dalej PSZOK), a także wstawienie
i utrzymanie w należytym stanie pojemników na odpady komunalne do PSZOK.
2. Nieruchomości zamieszkałe tj., zabudowa jednorodzinna i zabudowa wielorodzinna.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 z terenu nieruchomości zamieszkałych.
3.2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z podziałem na następujące frakcje:
a) papier w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury (kod 20 01 01, 15 01 01);
b) odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 04, 20 01 40);
c) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła (kody 20 01 02, 15 01 07);
d) zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06);
e) bioodpady (kody 20 02 01; 20 01 08);
f) przeterminowane leki (kod 20 01 32);
g) zużyte baterie i akumulatory;
h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 35*, 20 01 36);
i) meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07);
j) zużyte opony (kod 16 01 03);
k) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z drobnych remontów prowadzonych we własnym zakresie przez właściciela nieruchomości (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 20 03 99);
l) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek (kod odpadu 20 01 99);
m) tekstylia i odzież (kody 20 01 10, 20 01 11);
n) inne odpady komunalne nie wymienione w pkt. a)-l)- w tym także popioły i żużle z palenisk domowych.
3.3. Odbieranie przez Wykonawcę odpadów wystawionych, np. w workach (tzw. "nadwyżki" która nie zmieściła się w pojemnikach na odpady zmieszane) pozostawione obok pojemników, przy czym nie dotyczy to odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon samochodowych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych wystawionych poza terminami zbiórki tych odpadów.
3.4. Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki z folii LPDE na odpady segregowane (pojemność min. 120 L przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów) w tym:
• na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i tektury- worek koloru niebieskiego oznaczonego napisem PAPIER;
• na odpady ze szkła w tym opakowania ze szkła- worek koloru zielonego, oznaczonego napisem SZKŁO;
• na odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - worek koloru żółtego, oznaczony napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE;
• na bioodpady- worek koloru brązowego, oznaczonego napisem BIO;
• na popiół i żużel z palenisk domowych- worek koloru szarego, oznaczonego napisem POPIÓŁ.
Worki muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca będzie dostarczał mieszkańcom worki przy każdym odbiorze odpadów segregowanych w formie „worek za worek” lub w większej ilości jeżeli mieszkańcy zgłoszą taką potrzebę. Firma wstawi także zapas worków do Urzędu Gminy Boguty-Pianki.
3.5. Usuwanie odpadów zgromadzonych luzem lub w workach, w miejscach do tego nieprzeznaczonych np. podczas akcji sprzątania świata, tzw. dzikie wysypiska itp (szacunkowa ilość- 4 Mg).
3.6. Odbiór i zagospodarowanie odpadów ze stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (na działce należącej do Gminy Boguty-Pianki), zwanego dalej PSZOK. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia na własny koszt PSZOK w niezbędne pojemniki lub kontenery na poszczególne frakcje odpadów (Prowadzenie PSZOKu w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. będzie należało do Zamawiającego).
3.7. Odbieranie odpadów z tzw. „Wystawki” (odpadów wystawianych przez właścicieli nieruchomości przed posesje).
3.8. Odbiór odpadów budowlanych pochodzących z remontów i rozbiórek obejmują wyłącznie właścicieli nieruchomości zamieszkałych z wyłączeniem firm budowlanych, które zagospodarują odpady zgodnie z wydanymi zezwoleniami i odrębnymi przepisami; odbiór odbywać się będzie poprzez wcześniejsze zgłoszenie celem podstawienia odpowiedniego pojemnika.
3.9. Odpadów komunalnych z przystanków autobusowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boguty-Pianki (odbiór ten nastąpi, gdy ww. obiekty zostaną wyposażone w pojemniki na odpady, o tym Wykonawca zostanie poinformowany).
3.10. Wstawienie do Ośrodka Zdrowia w Bogutach-Piankach pojemnika na zużyte leki – oraz odbiór tych odpadów;
3.11.Wstawienie do Ośrodka Zdrowia w Bogutach-Piankach, Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Bogutach-Piankach oraz Urzędu Gminy w Bogutach-Piankach pojemnika na zużyte baterie i pojemnika na zużyte żarówki- oraz odbiór tych odpadów.
3.12. Przygotowanie oraz dostarczenie do mieszkańców gminy harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, harmonogram powinien zawierać terminy oraz godziny odbioru odpadów komunalnych dla poszczególnych miejscowości, z podziałem na odbiór odpadów: zmieszanych, selektywnych, wystawki oraz otwarcia PSZOKU.
3.13. Prowadzenie przez Wykonawcę dokumentacji związanej z odbiorem oraz zagospodarowaniem odpadów komunalnych, wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Boguty-Pianki.
3.14. Prowadzenie przez Wykonawcę dokumentacji związanej z przyjmowaniem i odbieraniem z PSZOK odpadów komunalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466559,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zambrowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7230001403
7.3.3) Ulica: ul. Polowa
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.