Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273547/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Bardo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bardo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek, 2
1.5.2.) Miejscowość: Bardo
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bardo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmbardo.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bardo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Bardo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1e94e6b-11ad-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025842/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Bardo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czas i miejsce realizacji usługi: Przedmiotem zamówienia objęto usługę dowożenia i odwożenia uczniów szkół i przedszkoli w Gminie Bardo w miesiącach i dniach nauki szkolnej, w latach szkolnych odpowiednio: 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026 oraz 2026-2027. W roku szkolnym 2023-2024 dowóz uczniów następować będzie w okresie 04.09.2023 – 21.06.2024r. z uwzględnieniem przewidywanych okresów przerw w nauce zgodnie z kalendarzem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 07.03.2023 roku, planem lekcji przedstawionym przez dyrektorów placówek oświatowych i dostarczanym Wykonawcy do 25 sierpnia każdego roku (w trakcie roku szkolnego plan lekcji może ulec zmianie).
Orientacyjny harmonogram kursów przewozu uczniów/dzieci, wykaz ilościowy uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych w 2023, zamieszczony został w załącznik nr 10 do specyfikacji – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, który głosi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli "cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".Podczas otwarcia ofert w dniu 03.07.2023r., godz. 12:30 Zamawiający na platformie znajdującej się pod adresem: https://bardo.ezamawiajacy.pl zamieścił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę brutto w wysokości: 1 018 758,82 zł.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Oferta z najniższą ceną wynosi 1 263 427,20 zł brutto, a zatem przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia o 244 668,38 zł.
INNE PRZETARGI BARDO
więcej: przetargi BARDO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów kamiennych na cele bieżącego utrzymania nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych na terenie Gminy Gorzyce w 2025 r.
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.