Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312850/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00380776/01 - Wynik z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa szczepionek do PLWAT SPZOZ w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZYCHODNIA LEKARSKA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013282511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kartezjusza 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@plwat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plwat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szczepionek do PLWAT SPZOZ w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09fc1bb6-1ef2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00158985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa szczepionek do PLWAT SPZOZ
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, in-nych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo za-mówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupo-wa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składa-nia i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Kore-spondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla do-kumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 07/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rekombinowana szczepionka przeciw wirusow. zapaleniu wątroby typu B zawierająca 20 mikrogramów antygenu HbS dla
osób powyżej 15 roku życia; w postaci fiolki 1 ml; bez tiomersalu jako środka konserwującego; stosowana wg schematu
szczepień: 0, 1, 6 miesięcy lub w schemacie szybkiego uodpornienia: 0, 7, 21 dni, 12 miesięcy ampułko-strzykawka - 30 szt.
Rekombinowana szczepionka przeciw wirusow. zapaleniu wątroby typu B zawierająca 10 mikrogramów antygenu HbS dla
osób do 15 roku życia włącznie; w postaci ampułkostrzykawki
0,5 ml; bez tiomersalu jako środka konserwującego; stosowana wg schematu szczepień: 0, 1, 6 miesięcy lub 0 ,1 , 2, 12 miesięcy - 10 szt.
Szczepionka zawierająca 720 j. ELISA inaktywowanego wirusa wzw A, dla osób powyżej 1 roku życia do 18 roku włącznie,
w postaci ampułkostrzykawki 0,5 ml, stosowana wg schematu
szczepień: 0 i 6 miesięcy - 20 szt.
Szczepionka zawierająca 1440 j. ELISA inaktywowanego wirusa wzw A, dla osób od 19 roku życia, w postaci
ampułkostrzykawki 1 ml, stosowana wg schematu szczepień: 0 i 6 miesięcy - 10 szt.
Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi i Polio (bezkomórkowa, złożona)
absorbowana o zawartości antygenów do stosowania u osób powyżej 4 roku życia - 10 szt.
Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuściowi (bezkomórkowa, złożona) absorbowana o
zawartości antygenów do stosowania u osób powyżej 4 r. ż. - 20 szt.
Szczepionka p/meningokokom grupy B złożona absorbowana od ukończenia II m.ż. - 100 szt.
Szczepionka skojarzona przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi, zawierająca 3 antygeny krztuśca
(acelularna),wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (rekombinowana), poliomyelitis
(inaktywowana) oraz przeciwko zakażeniom Haemophilus influezae typu B (skoniugowana),
stosowana od 2 miesiąca do 3 roku życia, w postaci fiolki z proszkiem - 40 szt.
Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi, polio i Haemophilus influezae typ B,
zawierająca toksoid błoniczy, toksoid tężcowy, toksoid krztuścowy (PT), hemaglutyninę
włókienkową (FHA), peraktynę (69 kDA OMP), inaktywowane wirusy polio typ 1,2,i 3 oraz
oczyszczony polisacharyd otoczkowy Haemophilus influenae typ B. Przeznaczona dla dzieci od
2 miesiąca do 3 roku życia w schemacie szczepienia pierwotnego – 3 dawki i dawka uzup. w
drugim roku życia. Opakowanie: 1 ampułkostrzyk.po 0,5 ml z zawiesiną (DTPa-IPV) + fiolka z
liofilizatem (Hib) + 2 igły - 10 szt.
Szczepionka przeciw ospie wietrznej –atenuowana, liofilizowana z rozpuszczalnikiem + 2 igły.
Cykl szczepień od 9 miesiąca życia – 2 dawki w odstępie co najmniej 6 tygodni - 70 szt.
Szczepionka przeciw odrze, śwince i różyczce, zawierająca żywe atenowane wirusy odry, świnki
i różyczki, dla dzieci i dorosłych, ampułko-strzykawka, 0,5 ml - 10 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wzór matematyczny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czterowalentna szczepionka przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion), inaktywowana.
Zawiesina do wstrzykiwań w ampułko-strzykawce. 1 ampułko-strzykawka po 0,5 ml z dołączoną
igłą. Opakowanie zbiorcze 10 amp. -strzykawek - 300 szt.
Rekombinowana szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B dla młodzieży od
16 roku życia i dla dorosłych, zawierająca 20 mikrogramów antygenu powierzchniowego Hbs
wirusa zapalenia wątroby typu B; w postaci fiolki 1 ml do stosowania w schemacie 0, 1, 6
miesięcy - 100 szt.
Skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krzuścowi, polio i Haemophilus influenzae
typu B, zawierajaca toksoid błoniczy, toksoid tężcowy, toksoid krztuścowy, hemaglutyninę
włókienkową, inaktywowane wirusy polio typ 1,2 i 3 oraz oczyszczony polisacharyd otoczkowy
Haemophilus influenzae typu B; w postaci ampułkostrzykawki z igłą (zawiesina DTPa-IPV) +
fiolka z liofilizatem (Hib), do stosowania od 6 tygodnia do 2 roku życia - 20 szt.
Zawiesina do wstrzykiwań w ampułkostrzykawce. Szczepionka przeciw : błonicy, tężcowi,
krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca dwa antygeny krztuśca: toksoid krztuścowy i
hemoglutyninę włókienkową), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B (r DNA), poliomyelitis
(inaktywowana) i Haemophilus typu B (skoniugowana), absorbowana. Ampułkostrzykawka po
0,5 ml z zawiesiną, z 2 osobnymi igłami - 200 szt.
Szczepionka przeciw durowi brzusznemu, polisacharydowa, roztwór do wstrzykiwań, 1
ampułkostrzykawka po 0,5 ml z dołączoną igłą - 10 szt.
Szczepionka p/błonicy, tężcowi, krztuściowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 5 antygenów
krztuścia) absorbowana o zmniejszonej zawartości antygenu - 30 szt.
Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 5
antygenów krztuśca) i poliomyelitis 0,5 zawiesina do wstrzyknięć - 20 szt.
9-walentna szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego, 0,5 ml zawiesina do
wstrzyknięć - 50 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wzór matematyczny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka pneumokokowa sacharydowa, 13 walentna (PCV13) skoniugowana, absorbowana
od 2 miesiąca do 5 roku życia - 120 szt.
Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu opon mózgowych i mózgu dla dorosłych,
zawierająca antygen wirusa KZM (cały wirus inaktywowany ) w postaci gotowej do użycia
strzykawki 0,5 ml - 100 szt.
Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu opon mózgowych i mózgu, zawiera 1,2
mikrograma inaktywowanego wirusa kleszczowego zapalenia mózgu Neudorlf, który jest
wytwarzany w komórkach zarodków kurzych, dla dzieci od 1 roku do 16 roku życia,
ampułkostrzykawka 0,25 ml - 140 szt.
Szczepionka skoniugowana przeciwko meningokokom grupy ACW 135iY powyżej 1 roku - 40 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wzór matematyczny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciw błonicy i tężcowi, absorbowana, o zmniejszonej zawartości antygenów, 0,5
ml ampułka - 10 szt.
Szczepionka tężcowa absorbowana, zawiesina do wstrzyknięć podskórnych, zawierających
toksoid tężcowy; 1 amp. - 10 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wzór matematyczny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
produktami leczniczymi, będącymi przedmiotem zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza zmianami wymienionymi w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy dotyczy:1) konieczności zamiany pozycji asortymentowej na inną w szczególności w przypadku wycofania z obrotu i zastąpienia inną szczepionką o właściwościach podobnych lub lepszych od poprzedniej, w cenie nie wyższej niż proponowana w ofercie;
2) zmiany ilości zamawianych szczepionek oraz związaną z tym zmianą wartości umowy, zgodnie z potrzebami, których w trakcie przygotowywania postępowania nie dało się przewidzieć;
3) zmiany cen, o których mowa w ust. 2, z zastrzeżeniem ust. 3-7 ;
4) zmiany adresu siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych;
5) dostosowania warunków wykonywania dostawy do aktualnie obowiązujących przepisów prawnych oraz zaleceń z przeprowadzanych kontroli przez upoważnione organy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen zamawianego asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawek podatku VAT, powodującej zmianę ceny brutto, przy zachowaniu ceny netto;
2) zmiany cen producenta o co najmniej 10%,
3) zmiany kursu walut (euro, dolar), o co najmniej 10%, w stosunku do kursu walut według tabeli średnich kursów NBP z dnia otwarcia ofert, w przypadku gdy miejsce produkcji/wytworzenia szczepionek znajduje się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
4) zmiany stawek celnych o co najmniej 10 %, w przypadku gdy miejsce produkcji/wytworzenia szczepionek znajduje się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
3. W przypadku spadku cen poszczególnych pozycji zamawianego asortymentu, w przypadkach o których mowa w ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia cen oraz zawiadomienia pisemnie lub na adres poczty elektronicznej, wskazany w § 3 ust. 4 zd. 2 Zamawiającego o dostawie po nowych niższych cenach. Początkowym terminem nowych niższych cen jest dzień zaistnienia przesłanek o których mowa w ust. 2, powodujących obniżenie cen zamawianego asortymentu, z zastrzeżeniem ust. 6. Ze stosownym wnioskiem wskazującym na zaistnienie przesłanek o których mowa w ust. 2, powodujących obniżenie cen, może wystąpić także Zamawiający,
4. W przypadku wzrostu cen poszczególnych pozycji zamawianego asortymentu, w przypadkach o których mowa w ust. 2 , Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnego wniosku do Zamawiającego, nie później niż 10 dni od zaistnienia przesłanek, o których mowa w ust. 2 Wniosek musi być poparty dokumentami oraz wyliczeniami, uzasadniającymi podwyżkę. Ciężar dowodu spoczywa na Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia wniosku Wykonawcy, o którym mowa w § 5, w terminie 14 dni od jego złożenia. W przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaistnienia przesłanek, o których mowa w ust. 2, powodujących wzrost cen zamawianego asortymentu, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wniosku Wykonawcy w udokumentowanym zakresie. Początkowym terminem nowych wyższych cen jest dzień zaistnienia przesłanek o których mowa 3 ust. 2, powodujących podwyższenie cen zamawianego asortymentu, jednak nie wcześniej niż 10 dni przed złożeniem wniosku przez Wykonawcę, o którym mowa w ust. 4, z zastrzeżeniem ust. 6.
6. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach, o których mowa w ust. 2 może nastąpić po upływie 6 miesięcy licząc od dnia, o którym mowa w § 5, przy czym
1) zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 3 może nastąpić raz w ciągu trwania umowy
2) zmiana wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 4 może nastąpić raz w ciągu trwania umowy
7. Maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o których mowa w ust. 1-2 wynosi 10% łącznej wartości brutto umowy, o której mowa w § 6 ust. 1a.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/plwat/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-20 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.