Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251886/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00265444/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Hali Sportowo- Widowiskowej (przy ul. Kochanowskiego)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4f155b5-e513-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Hali Sportowo- Widowiskowej (przy ul. Kochanowskiego)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4f155b5-e513-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062602/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Hali Sportowo-Widowiskowej (przy ul. Kochanowskiego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont istniejącego boiska przy Hali Sportowo- Widowiskowej przy ul. Kochanowskiego w Żaganiu poprzez wymianę nawierzchni, ogrodzenia oraz dostosowanie do charakteru wielofunkcyjnego obiektu.
4.3. Zakres robót obejmuje :
1) dostawę i montaż maty amortyzującej gumowej o grubości 4 mm (poszerzenie boiska do wymiarów 24x15),
2) dostawę i montaż nawierzchni polipropylenowej wraz z pomalowaniem linii do koszykówki 3x3,
3) dostosowanie istniejącego podłoża do planowanej nawierzchni (odwodnienie, wzmocnienie na obszarach poszerzenia boiska),
4) wykonanie loga Areny Żagań na nawierzchni boiska wpisanego w koło o średnicy 3,6m,
5) dostawę i montaż zestawów do koszykówki,
6) dostawę i montaż bramek do piłki nożnej,
7) dostawę i montaż słupków do siatkówki oraz siatki do siatkówki/badmintona 2 szt.,
8) montaż furtek wejściowych,
9) wykonanie ogrodzenia z montażem,
10) montaż piłkochwytów.
Uwaga: istniejące ogrodzenie zostanie zdemontowane przez Inwestora.
4.4. Szczegółowy zakres prac ujęty został w „Opisie zakresu i sposobu prowadzenia robót budowlanych wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia”, sporządzonym przez Małgorzatę Sadowską Wydział Inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miasta Żagań.
Wszystkie prace powinny być wykonywane z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne roboty zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.5. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż po przeprowadzeniu analizy przedmiotu zamówienia pod kątem technologii oraz wzajemnego oddziaływania poszczególnych robót budowlanych uznał, że podział zamówienia na części może spowodować naruszenie dyscypliny finansów publicznych poprzez wydatkowanie środków w sposób nie gwarantujący uzyskania najlepszych efektów w stosunku do poniesionych nakładów. W przypadku tego zamówienia optymalnym rozwiązaniem służącym osiągnięciu zamierzonego celu jest udzielenie jednego zamówienia obejmującego cały zakres roboty budowlanej;
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp;
6) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizę lokalną w miejscu realizacji inwestycji oraz złożył w ofercie oświadczenie, że zapoznał się z terenem robót i dokumentami udostępnionymi przez Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199042,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199042,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388331644
7.3.3) Ulica: Słoneczna 24A
7.3.4) Miejscowość: Radziejów
7.3.5) Kod pocztowy: 88-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199042,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.