Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286453/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00305300/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00345956/01 - Wynik z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa urządzeń i materiałów do instalacji sanitarnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302858
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00286453
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
1)Cena oferty brutto – 50 %
2)Termin wykonania zamówienia cząstkowego – 20 %
3)Przedłużenie terminu gwarancji (Grupa asortymentowa nr 1: dotyczy pozycji 1-21, 51-53, 64-68, 94-96, 103-114 arkusza cenowego) – 15 %
4)Przedłużenie terminu gwarancji (Grupa asortymentowa nr 2: dotyczy pozycji 22-28, 36-50, 54-56, 61-63, 77-93, 97-102, 186-194, 209 arkusza cenowego) – 10 %
5)Przedłużenie terminu gwarancji (Grupa asortymentowa nr 3 dotyczy pozycji 29-35, 57-60, 69-76, 115-185, 195-208, 210 arkusza cenowego) – 5 %
Po zmianie:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami oceny ofert:
1)Cena oferty brutto – 50 %
2)Termin wykonania zamówienia cząstkowego – 20 %
3)Przedłużenie terminu gwarancji (Grupa asortymentowa nr 1: dotyczy pozycji 1-21, 51-53, 64-68, 94-96, 103-114 arkusza cenowego) – 15 %
4)Przedłużenie terminu gwarancji (Grupa asortymentowa nr 2: dotyczy pozycji 22-28, 36-50, 54-55, 61-63, 77-93, 97-102, 186-194, 209 arkusza cenowego) – 10 %
5)Przedłużenie terminu gwarancji (Grupa asortymentowa nr 3 dotyczy pozycji 29-35, 57-60, 69-76, 115-185, 195-208, 210 arkusza cenowego) – 5 %
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
3A.1.Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 Ustawy żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, związanych z przedmiotem zamówienia tj.: karty katalogowe/karty produktu/informacje techniczne proponowanych artykułów do poz. 1-21, 24-28, 51-53, 63-70, 96-98, 188-196, 211 Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy - arkusza cenowego, wraz z nazwą producenta/nazwą/typem lub numerem katalogowym.
3A.2.Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3A.3.Zamawiający zamiast określonych w pkt 3A.1. przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych/kart produktu/informacji technicznych dopuszcza równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania określone w poz. 1-21, 24-28, 36-56, 59-68, 94-96, 186-194, 209 Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy - arkusza cenowego. Wskazanie nazwy producenta/nazwy/typu lub numeru katalogowego jest wymagane.
3A.5.Forma składanych dokumentów została określona w pkt 12 SWZ.
Po zmianie:
3A.1.Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 Ustawy żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, związanych z przedmiotem zamówienia tj.: karty katalogowe/karty produktu/informacje techniczne proponowanych artykułów do poz. 1-21, 24-28, 36-55, 59-68, 94-96, 186-194, 209 Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy - arkusza cenowego, wraz z nazwą producenta/nazwą/typem lub numerem katalogowym.
3A.2.Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3A.3.Zamawiający zamiast określonych w pkt 3A.1. przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych/kart produktu/informacji technicznych dopuszcza równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania określone w poz. 1-21, 24-28, 36-55, 59-68, 94-96, 186-194, 209 Załącznika nr 1 do SWZ/Umowy - arkusza cenowego. Wskazanie nazwy producenta/nazwy/typu lub numeru katalogowego jest wymagane.
3A.5.Forma składanych dokumentów została określona w pkt 12 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-14 10:00
Po zmianie:
2023-07-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-14 11:00
Po zmianie:
2023-07-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-12
Po zmianie:
2023-08-15
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu "Kompetentni na start" realizowanego przez ŁWK OHP w Łodzi, dofinansowanego z EFS Plus - RUNDA I dogrywka
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
- Wykonanie dodatkowego podparcia poprzecznic podporowych wiaduktów WA-244L- w ciągu jezdni lewej i WA-244Z - w ciągu łącznicy na węźle autostradowym Łódź Północ
- Zaprojektowanie i wykonanie chroniących przed upadkiem z wysokości zabezpieczeń przestrzeni, pomiędzy sąsiadującymi obiektami mostowymi w ciągu dróg admin. przez GDDKiA O/Łódź z podziałem na 2 zadania
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte -
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjno-montażowych instalacji wodnych, cieplnych, gazu ziemnego, gazów medycznych i technicznych oraz dostawa dozowników i akcesoriów do gazów medycznych
- Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych oraz hydraulicznych dla potrzeb KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkoły podstawowej w Korycinie
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
więcej: Pompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.