Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym „Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA W CHODZIEŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570790992
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Jana Paderewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672827171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@chodziez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.chodziez.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Programu Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym „Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4152d481-f867-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016839/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzetu komputerowego i oprogramowania w ramach programu Cyftrowa Gmina "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Granty PPGR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup dofinansowany jest w ramach programu Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR” Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 222 sztuk laptopów, 8 sztuk tabletów oraz 55 sztuk oprogramowania o parametrach.
2. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz oprogramowaniem umożliwiającym pracę (naukę) zdalną.
3. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe - nieeksploatowane, legalne, nieużywane, niemodyfikowane, sprawne technicznie, oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji, wolne od wad prawnych i fizycznych, kompletne.
4. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
5. Przedmiot zamówienia musi być nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r. pochodzący z oficjalnej polskiej dystrybucji.
6. Do czynności związanych z wykonaniem zamówienia należy dostarczenie sprzętu do siedziby zamawiającego i wniesienie go do wskazanych pomieszczeń.
• 30213100-6 Komputery przenośne,
• 30213200-7 Komputer tablet,
• 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580895,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595756,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580895,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721326009
7.3.3) Ulica: Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580895,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2025 r."
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży w 2025 r.
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.