Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230614/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującej sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów własności Powiatu Myszkowskiego - 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343159104
1.5.8.) Numer faksu: 343159160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmującej sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów własności Powiatu Myszkowskiego - 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fd41315-f797-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051277/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej
1.2.2 Oświetlenie dróg wewnętrznych rewitalizowanych terenów stanowiących własność Powiatu Myszkowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 767248,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238241,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1.1. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej oraz utrzymywanie ciągłościi niezawodności dostaw energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6, w okresie 24 miesięcy – 01.08.2022r. – 31.07.2024 r.
1.1.2. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy.
1.1.3. Charakterystyka obiektu: budynek administracyjny Starostwa Powiatowego
w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6 ma powierzchnię użytkową ok. 5 500 m², zatrudnionych jest w nim ok. 150 osób. Budynek funkcjonuje w godzinach od 6.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do piątku. W tych godzinach występować będzie największe zapotrzebowanie energii elektrycznej. Aktualne zużycie energii wynosi około 14 000 kWh/m-c.
1.1.4. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 336 000 kWh.
1.1.5. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej.
1.1.6. Moc przyłączeniowa wynosi 200 kW.
1.1.7. Miejscem dostarczania energii elektrycznej jest rozdzielnia elektryczna usytuowana przy budynku.
1.1.8. Miejsce dostarczania energii jest jednocześnie granicą eksploatacji urządzeń oraz miejscem rozgraniczenia własności sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja Sp. z o.o. i instalacji Zamawiającego.
1.1.9. Obecnie energia elektryczna dostarczana ze stacji transformatorowej TAURON Dystrybucja Sp. z o.o. – o napięciu znamionowym 0,4 kV o mocy przyłączeniowej 200kW.
1.1.10 Moc umowna wynosi 75 kW, przy założeniu, że moc umowna jest mocą czynną pobieraną lub wprowadzaną do sieci, jako wartość maksymalna ze średnich wartości tej mocy w okresie 15 minut, współczynnik mocy tg ≤ 0,4.
1.1.11. Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii odbywa się po stronie 0,4 kV.
1.1.12. Aktualny układ pomiarowy składa się z licznika rozliczeniowego.
1.1.13. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie C21.
1.1.14. Jednostrefowe rozliczenie zobowiązań (stałe ceny jednostkowe przez całą dobę) wynikających z tytułu zarówno sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego układu pomiarowego.
1.1.15. Wykonawca po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego,
z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym., nie wyższych niż wynikające z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wspomniane opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający.
1.1.16. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucji, Zamawiający wymaga posiadania aktualnej, obowiązującej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Operatorem Sytemu Dystrybucyjnego działającym na terenie, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, w ramach której to umowy przedsiębiorstwo to zapewni Wykonawcy(Sprzedawcy) świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy, do wskazanych przez zamawiającego miejsc dostarczania energii(tj. do obiektów Zamawiającego).
1.1.17. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie Taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia.
1.1.18. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z obowiązującym prawem, a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 716 z póżn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń
w obrocie energią elektryczną ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 503).
1.1.19. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) w zakresie zwiększenia ilości energii elektrycznej dla części I do 20 % wolumenu podstawowego w skali rocznego zużycia.
1) Rodzaj i maksymalna wartość opcji: w toku realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia o 20 % wolumenu podstawowego w skali rocznego zużycia. Maksymalna wartość opcji: 230 400 kWh
2) Okoliczność skorzystania z opcji:
a) uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiającego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, spowoduje zakup odpowiedniego wolumenu energii elektrycznej i zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu umowy za przedmiot zamówienia;
b) dostawy realizowane w ramach prawa opcji odbywać się będą na warunkach zawartej umowy, ponad ilość kWh określoną dla zamówienia publicznego;
c) Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania punktów poboru energii elektrycznej lub od zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej;
d) Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego;
e) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
f) warunkiem uruchomienie prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji
w określonych przez niego w/w zakresie;
g) rozliczenie zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do podstawowej części zamówienia i według cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 214470,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1.2.1. Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej oraz utrzymywanie ciągłości
i niezawodności dostaw energii elektrycznej do oświetlenia ulicy Inwestycyjnej
w Myszkowie (tereny zrewitalizowane) w okresie w okresie 24 miesięcy – 01.08.2022r.- 31.07.2024r.
1.2.2. Zamawiający będzie nabywał energię elektryczną na potrzeby własne, jako odbiorca końcowy.
1.2.3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 48 000 kWh.
1.2.4. Zamawiający jest zaliczany do IV grupy przyłączeniowej.
1.2.5. Moc przyłączeniowa wynosi 15 kW.
1.2.6. Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie w taryfie O12
1.2.7. Dwustrefowe rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie według jednego układu pomiarowego.
1.2.8. Wykonawca po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu sprzedaży
i dystrybucji energii elektrycznej będzie dokonywał rozliczeń zobowiązań wynikających z tytułu zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i z tytułu dystrybucji energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, nie wyższych niż wynikające
z aktualnej Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Wspomniane opłaty z tytułu dostawy i dystrybucji energii elektrycznej będą wyłącznymi opłatami, jakie ponosić będzie Zamawiający.
1.2.9. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucji, Zamawiający wymaga posiadania aktualnej, obowiązującej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Operatorem Sytemu Dystrybucyjnego działającym na terenie, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej, w ramach której to umowy przedsiębiorstwo to zapewni Wykonawcy(Sprzedawcy) świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy, do wskazanych przez zamawiającego miejsc dostarczania energii(tj. do obiektów Zamawiającego).
1.2.10. Wykonawca ma prawo do zmiany cen jednostkowych za dystrybucję energii elektrycznej. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej będzie następowała po zmianie Taryf opłat zatwierdzonych przez Prezesa URE. Zmiana cen za dystrybucję energii elektrycznej nie wymaga wypowiedzenia warunków umowy, ale wymaga wcześniejszego zawiadomienia.
1.2.11. Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z obowiązującym prawem, a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2021 poz. 716
z póżn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.
w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń
w obrocie energią elektryczną ( t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 503).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 23770,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833057,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1115191,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833057,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833057,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2024-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110658,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156701,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110658,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110658,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-01 do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawa zamkniętego aspiracyjno-próżniowego systemu do pobierania krwi, probówek i innych elementów wymaganych do pobierania krwi mikrometodą oraz najem aparatu do odczytu OB dla potrzeb ZDL
- WYKONANIE BIEŻĄCEJ KONSERWACJI DRÓG W RAMACH ZADANIA PN.: REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ
- Dostawy produktów żywnościowych - warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.