Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239094/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji, koordynacji i obsługi pięciu pikników plenerowych w formie Miasteczek Europejskich w ramach obchodów 20-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej – na terenie województwa śląskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zam_na_usl_spoleczne_i_inne_szczegolne_uslugi/?p=2024%5ETryb+podstawowy%5Eaktualne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji, koordynacji i obsługi pięciu pikników plenerowych w formie Miasteczek Europejskich w ramach obchodów 20-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej – na terenie województwa śląskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da0fd5c-daf2-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087045/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.82 Usługi - organizacja imprez masowych, plenerowych (pikniki, DOFE+)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Priorytetu FESL.13 Fundusze Europejskie na pomoc techniczną FST Działanie FESL.13.01 Pomoc Techniczna FST.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239094
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZN.272.4.2.2024.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1328996,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa organizacji, koordynacji i obsługi pięciu pikników plenerowych w formie Miasteczek Europejskich w ramach obchodów 20-lecia wejścia Polski do Unii Europejskiej – na terenie województwa śląskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SWZ / Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający wymaga, by imprezy świadczone były w sposób umożliwiający dostępność wszystkim uczestnikom, w tym osobom niepełnosprawnym.
4. Wykonawca zapewni stosowną ilość toalet przenośnych (wyposażonych w wodę do mycia rąk, papier toaletowy, papierowe ręczniki i mydło w płynie), adekwatną do liczby planowanych uczestników wydarzenia, w tym 1 toaletę dla osób z niepełnosprawności zgodnie z wymogami Sanepidu.
5. Wykonawca umożliwi wejście i uczestniczenie w piknikach plenerowych osobie z psem asystującym (zgodnie z art. 20a ust. 1-6 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.) oraz umożliwi zapewnienie wsparcia asystenta osób z niepełnosprawnościami.
6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
7. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 945870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 140034252
7.3.3) Ulica: ul. Mokotowska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 945870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa będzie realizowana przez okres do trzech miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym nie dalej niż do dnia zawarcia umowy, przy czym nie dalej niż do dnia 30 czerwca 2024 r., przy uwzględnieniu, że terminy pikników plenerowych zostaną uzgodnione z Zamawiającym w okresie maj - czerwiec 2024 r. Organizacja, koordynacja i obsługa pięciu pikników plenerowych w formie Miasteczek Europejskich (imprez niemasowych) w czterech subregionach województwa śląskiego – ostateczne terminy i miejsca zostaną doprecyzowane po zawarciu umowy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi na współorganizację uroczystości Centralnych Obchodów Dnia Strażaka połączonych z Promocją Oficerską Głównej Państwowej Straży Pożarnej
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowej konferencji w ramach operacji pn. "Innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój gospodarki pasiecznej. Wykorzystanie i przetwórstwo produktów pszczelich" (...)
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Przygotowanie, organizacja i obsługa Dnia Otwartego Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 12 kwietnia 2025 r
- Kompleksowa organizacja dwudniowego Seminarium dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji do spraw wdrażania Zintegrowanej Strategii Umiejętności 2030 w województwie lubelskim ..
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach konferencji wyjazdowej pracowników Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w dniach 16-17 września 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.