Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00209356/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kolonia Fryderyk - odbudowa zabytku przy ul. Leśnej 44
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 15
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4513056 wew. 11
1.5.8.) Numer faksu: 32 4513056 wew. 11 lub 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3252477-cef3-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kolonia Fryderyk - odbudowa zabytku przy ul. Leśnej 442.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3252477-cef3-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046742/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Kolonia Fryderyk-odbudowa zabytku przy ul. Leśnej 44
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.07.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2233924,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje prace budowlane związane z budową wewnętrznej instalacji gazowej oraz dociepleniem budynku, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej wraz z pracami związanymi z izolacją przyziemi, remontem klatek schodowych, wykonaniem iniekcji oraz prace związane z remontem wybranych pomieszczeń.
W ramach robót sanitarnych przewiduje się wykonanie instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych objętych opracowaniem, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, demontaże istniejących instalacji/urządzeń.
W ramach robót elektrycznych należy wykonać zabezpieczenie budynku poprzez montaż przeciwpożarowego głównego wyłącznika prądu, wykonanie instalacji zasilania i rozdziału energii, instalacji oświetlenia podstawowego, w tym energooszczędnego oświetlenia stref wspólnych za pomocą oświetlenia LED sterowanego za pomocą fotokomórek, instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji siłowej i zasilania urządzeń administracyjnych, instalacji przeciwporażeniowej i wyrównywania potencjałów, instalacji przeciwprzepięciowej, instalacji odgromowej i uziemienia budynku.
W zakresie robót znajdują się również: instalacja telekomunikacyjna LAN, instalacja anten zbiorczych AZART (RTV-SAT), instalacja domofonowa, instalacja dzwonkowa, instalacja monitoringu wizyjnego CCTV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1973275,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1973275,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1973275,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "ECOMPLEX" Grinspek Ewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273800683
7.3.3) Ulica: Lipowa 2c
7.3.4) Miejscowość: Łuków Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 44-282
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe "Ecomplex" GRINSPEK EWA
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-handlowe "Ecomplex" GRINSPEK EWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1973275,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Zakup paliw płynnych na rok 2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem świeżych warzyw i owoców w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych sypkich, koncentratów, przypraw, deserów i słodyczy w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem świeżego mięsa i wędlin w 2025 roku
- Dostawa drobiu w 2025 roku
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.