eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyWykonanie w formule "projektuj - buduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa zaplecza sanitarno - szatniowego boiska w Cielmicach przy ul. Jedności"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule „projektuj – buduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa zaplecza sanitarno – szatniowego boiska w Cielmicach przy ul. Jedności”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763807

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w formule „projektuj – buduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa zaplecza sanitarno – szatniowego boiska w Cielmicach przy ul. Jedności”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d63a393d-c2ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000734/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Przebudowa zaplecza sanitarno-szatniowego boiska w Cielmicach przy ul. Jedności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.23.2021.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 538465,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• rozbiórkę i utylizacje istniejącego zaplecza kontenerowego przeznaczonego do obsługi boiska,
• opracowanie projektu: rozbiórki istniejących obiektów (uzupełnienie załączonego projektu o budynek 3),
• opracowanie projektu budowlanego tj.: zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego (wykonawczego) budynku szatni i zaplecza dla boiska w Cielmicach przy ulicy Jedności na działce 3426 na podstawie programu -funkcjonalno-użytkowego,
• wykonanie budynku szatni i zaplecza dla boiska w Cielmicach przy ulicy Jedności na działce nr 3426 na podstawie opracowanej dokumentacji,
• wycinkę 2 drzew wraz z wykonaniem nasadzeń zastępczych,
• uzyskanie wszystkich niezbędnych Decyzji administracyjnych pozwalających na wykonanie rozbiórki, wybudowanie nowego budynku i uzyskanie zgody na użytkowanie.

W ramach realizacji zadania inwestycyjnego przewiduje się do rozbiórki 3 obiekty znajdujące się na terenie działki, oraz budowę nowego obiektu zaplecza sportowego do obsługi boiska. Przewiduje się realizację parterowego budynku wykonanego w technologii tradycyjnej wraz z wyposażeniem.
Realizacja zadania jest finansowana ze środków własnych Gminy Tychy
Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie Wykonawca uzgodni harmonogram prac z Dyrekcją Klubu Ogrodnik i zapewni możliwość funkcjonowania boiska z możliwie najmniejszymi uciążliwościami dla osób korzystających.
Wykonawca zobowiązany jest do sprawowanie nadzoru ornitologicznego w trakcie prowadzenia inwestycji.
Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania cotygodniowej rady budowy z udziałem kierownika budowy, przedstawiciela Zamawiającego i Dyrekcji ośrodka.
Wszystkie roboty zanikowe i ulegające zakryciu będą odbierane przez Zamawiającego, o czym Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić z dwudniowym wyprzedzeniem.
Wykonawca będzie prowadził roboty z uwzględnieniem wymagań ustawy „Prawo budowlane”. Po stronie Wykonawcy będzie uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i użytkowanie obiektu.
Po zakończeniu inwestycji Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej i odbiorowej w tym m.in. dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie dla wszystkich użytych materiałów i wyrobów, instrukcji użytkowania i wyników wszystkich badań i kontroli technicznych wymaganych projektem i obowiązującymi przepisami. Ponadto przedstawi świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz operat geodezyjny powykonawczy.
Wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki leży po stronie Wykonawcy przy jednoczesnym zastrzeżeniu, że Zamawiający wymaga przedłożenia kart utylizacji odpadów lub przedłożenia oświadczenia o sposobie wykorzystania materiału pochodzącego z rozbiórki.

Program funkcjonalno – użytkowy i dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212230-7 - Instalowanie szatni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ML Budownictwo Marcin Laszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471317383

7.3.3) Ulica: ul. Cicha, Biery 371

7.3.4) Miejscowość: Świętoszówka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-386

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia:
a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
b) wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - do 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.