Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 szt. laptopów 15,6” z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – postępowanie IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skop@poznan.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 3 szt. laptopów 15,6” z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – postępowanie IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c5c7992-4d22-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005737/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa 3 szt. laptopów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym pn.: „Dostawa 3 szt. laptopów 15,6” z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – postępowanie III” nr ogłoszenia 2021/BZP 00248976/01 z dnia 28.10.2021 r. nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym, Zamawiający, działając na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa 3 szt. laptopów 15,6” z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – postępowanie IV”, w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fc3b0298-3711-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.43.2021.4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. laptopów 15,6” z systemem operacyjnym i pakietem biurowym.
2. Opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do zaproszenia.
3. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i z bieżącej produkcji, tj. wyprodukowane po 1 lipca 2020 r.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na dostarczone urządzenia minimum 24 miesiące gwarancji.
5. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
6. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 4 do zaproszenia mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.
7. W opisie technicznym przedmiotu zamówienia należy bezwzględnie podać nazwę producenta, typ lub model oferowanego urządzenia umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.
8. Dopuszcza się złożenie ofert na równoważny system operacyjny.
9. Przez równoważny system operacyjny należy rozumieć produkt, na którym poprawnie działają programy (aplikacje użytkowe wykonane na zamówienie Zamawiającego lub zakupione jako produkt gotowy przez Zamawiającego), działające w środowisku Microsoft Windows bez wykonania dodatkowych czynności powodujących prawidłową pracę aplikacji i ich wydajność.
10. Dostarczone urządzenia, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 roku w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 806). W szczególności muszą posiadać oznaczenie „CE”, potwierdzające ich zgodność z przepisami rozporządzenia.
11. Do zaoferowanych urządzeń Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym.
12. Zamawiający wymaga złożenia wypełnionego i podpisanego opisu technicznego przedmiotu zamówienia
13. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowego środka dowodowego, tj. wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę opisu technicznego przedmiotu zamówienia oraz wydruku testu PassMark High End CPU’s wg wyników opublikowanych na stronie: https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html z dnia nie wcześniejszego niż 23.11.2021 r. ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów zgodnie z załącznikiem nr 3 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15276,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15276,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15276,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kaźmierczak "HARDSOFT-TELEKOM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632042673
7.3.3) Ulica: Namysłowska 17/19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-166
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15276,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Dostawa komputera przenośnego na potrzeby WIMiR
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.