eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna-Stare NadleśnictwoŚwiadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Kościerzyna.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Kościerzyna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KOMUNALNY GMINY KOŚCIERZYNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 5

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna-Stare Nadleśnictwo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkgk@koscierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w okresie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Kościerzyna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-175ec947-5754-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W poprzednim postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, warunki postępowania nie zostały zmienione. Art. 305 pkt 2 ustawy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej ofert albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7528d549-3587-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.04.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych poprzez ich odśnieżanie przy użyciu pługów śnieżnych. Wykonawca winien być w dyspozycji na każde wezwanie koordynatora akcji zimowej. Czas reakcji od chwili wydania dyspozycji o konieczności przystąpienia do odśnieżania nie może być dłuższy niż 1 godzina. Zimowemu utrzymaniu dróg podlegają wszystkie drogi gminne, publiczne oraz wewnętrzne stanowiące połączenia pomiędzy miejscowościami. Teren objęty odśnieżaniem Rejon Łubiana - ścieżki pieszo-rowerowe - ul. Kościerska, ul. Kaszubska, ul. Kolejowa; chodniki – ul. Długa. Ul. Szkolna, ul. Kościerska, ul. Lipowa, ul. Brzozowa, ul. Dębowa, ul. Kasztanowa, ul. Akacjowa, ul. Słoneczna, ul. Ogrodowa, ul. Kamienna, ul. Sadowa Każdy z Wykonawców winien zapoznać się i sprawdzić poszczególne rejony, w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania, celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem postępowania. W tym celu zamawiający dokona objazdu terenu z wykonawcą. W przypadku awarii sprzętu, czas na jej usunięcie nie będzie wliczany do efektywnego czasu pracy sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego powiadomienia zamawiającego o zakończeniu pracy.
Kod CPV 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowao-Handlowa "CHRIS" Krystian Niklas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911525419

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Łubiana

7.3.5) Kod pocztowy: 83-407

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.