Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246204/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczebrzeska 69
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 63 32
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 63 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zamosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zdp.zamosc.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZDP jako jednostka organizacyjna powiatu wykonuje zadania zarządcy dróg powiatowych w granicach administracyjnych Powiatu Zamojskiego.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbccbf42-363f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002062/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246204/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TT.III.3430/24/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr I – drogi powiatowe o łącznej długości 132,927 km (wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem czterech nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami średnimi Wykonawcy,
- wynajem jednej równiarki,
- wynajem dwóch ładowarek o poj. łyżki 2,50 m³,
- wynajem dwóch koparko-ładowarek o poj. łyżki 0,7-1,2 m3,
- zabezpieczenie przez Wykonawcę materiałów uszarstniających i obniżających temperaturę zamarzania - mieszanka piasku i chlorku sodu (40%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 151378,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr II – drogi powiatowe o łącznej długości 247,702 km (wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem pięciu nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami średnimi Wykonawcy,
- wynajem jednej równiarki,
- wynajem dwóch ładowarek o poj. łyżki 2,50 m³,
- wynajem trzech koparko-ładowarek o poj. łyżki 0,7-1,2 m3,
- zabezpieczenie przez Wykonawcę materiałów uszarstniających i obniżających temperaturę zamarzania - mieszanka piasku i chlorku sodu (40%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 234924,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr III – drogi powiatowe o łącznej długości 245,980 km (wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem pięciu nośników piaskarek wraz z piaskarkami i pługami średnimi Wykonawcy,
- wynajem jednej równiarki,
- wynajem dwóch ładowarek o poj. łyżki 2,50 m³,
- wynajem trzech koparko-ładowarek o poj. łyżki 0,7-1,2 m3,
- zabezpieczenie przez Wykonawcę materiałów uszarstniających i obniżających temperaturę zamarzania - mieszanka piasku i chlorku sodu (40%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 234924,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg: Dla pługów ciężkich nie będą wprowadzane rejony działania (rejonem działania będzie teren całego powiatu) – każdy z pługów stanowi oddzielne zamówienie na które należy składać oddzielne oferty (dla czterech pługów oddzielne oferty) zostaną wybrane najkorzystniejsze oferty – najniższa cena usługi z ofert spełniających wymagania (oferty nieodrzucone i niewykluczone). W przypadku gdy Wykonawca chce złożyć ofertę więcej niż na jeden pług który posiada – składa tyle ofert i kosztorysów ofertowych ile pługów posiada.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 25459,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg: Dla ładowarek o pojemności łyżki 2,5-4,5 m3 nie będą wprowadzane rejony działania (rejonem działania będzie teren całego powiatu) – każda z ładowarek stanowi oddzielne zamówienie na które należy składać oddzielne oferty (dla dwóch ładowarek oddzielne oferty) zostaną wybrane najkorzystniejsze oferty – najniższa cena usługi z ofert spełniających wymagania (oferty nieodrzucone i niewykluczone). W przypadku gdy Wykonawca chce złożyć ofertę więcej niż na jedną ładowarkę którą posiada – składa tyle ofert i kosztorysów ofertowych ile ładowarek posiada.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 12972,98 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr I – chodniki przy drogach powiatowych o łącznej długości 7,124 km (gm. Zamość wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem samochodu terenowego lub mini traktorka (lub ciągnika o masie do 3 ton) z pługiem do odśnieżania chodników i rozsypywaczem piasku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12891,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr II – chodniki przy drogach powiatowych o łącznej długości 7,335 km (gm. Komarów-Osada wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem samochodu terenowego lub mini traktorka (lub ciągnika o masie do 3 ton) z pługiem do odśnieżania chodników i rozsypywaczem piasku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 12891,90 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr III – chodniki przy drogach powiatowych o łącznej długości 4,774 km (gm. Stary Zamość wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem samochodu terenowego lub mini traktorka (lub ciągnika o masie do 3 ton) z pługiem do odśnieżania chodników i rozsypywaczem piasku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 9243,25 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr IV – chodniki przy drogach powiatowych o łącznej długości 8,796 km (gm. Adamów i Łabunie wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem samochodu terenowego lub mini traktorka (lub ciągnika o masie do 3 ton) z pługiem do odśnieżania chodników i rozsypywaczem piasku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 16621,63 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja usług w zakresie zimowego utrzymania dróg przy użyciu n/w sprzętu w celu zwalczania śliskości i odśnieżania dróg - Rejon Nr V – chodniki przy drogach powiatowych o łącznej długości 15,975 km (gm. Sitno wg załączonego wykazu) dla którego Zamawiający ustala:- wynajem samochodu terenowego lub mini traktorka (lub ciągnika o masie do 3 ton) z pługiem do odśnieżania chodników i rozsypywaczem piasku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 29432,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny najkorzystniejszych ofert przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51516,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51516,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51516,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Integracji Społecznej w Komarowie-Osadzie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-304-80-37
7.3.3) Ulica: Janówka Zachodnia 23
7.3.4) Miejscowość: Janówka Zachodnia
7.3.5) Kod pocztowy: 22-435
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51516,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji Urządzeń Transportu Bliskiego "UTB" - 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
- Dostawa równiarki drogowej dla GZOK - 2025 r. - nr 2
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa nabiału do Zakładu Karnego w Zamościu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Poprawa dostępu do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.