Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269611/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg gminnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JERZMANOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-222
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76/ 8312121
1.5.8.) Numer faksu: 76/ 8312119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jerzmanowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jerzmanowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b766bf-f18c-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061659/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Jerzmanowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR-II.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności:
1.1 Konserwacja nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych - wyrównanie mechaniczne równiarką nawierzchni, uzupełnienie nawierzchni kruszywem łamanym 0/31,5 wraz z zakupem i dowozem o śr. gr. 10 cm wraz z ułożeniem, zagęszczeniem nawierzchni walcami statycznymi w ilości 8500,00 m2;
1.2 Konserwacja nawierzchni tłuczniowych dróg gminnych - wyrównanie mechaniczne równiarką nawierzchni wraz z zagęszczeniem nawierzchni walcami statycznymi w ilości 6150,00 m2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 13 do SWZ. Warunki techniczne
i standardy jakościowe realizacji umowy zawiera Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneW niniejszym postępowaniu złożone zostały dwie oferty:
Oferta nr 1 Zakład Usługowy EMIREX sp. z o.o. 42-200 Częstochowa, Ogrodowa 18/22/13 Cena oferty: 429 798,90 zł
Oferta nr 2 Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o. ul . A. Mickiewicza 63
67-200 Głogów Cena oferty: 444 565,05 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 400 000,00 zł.
Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 11.04.2023r.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie.
Uzasadnienie prawne
Do przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka,
o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.