eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary"Zakup tabletów dla Urzędu Gminy Psary w ramach Projektu " "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Gmina Psary Etap II".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup tabletów dla Urzędu Gminy Psary w ramach Projektu „ "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Gmina Psary Etap II".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2944943

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup tabletów dla Urzędu Gminy Psary w ramach Projektu „ "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Gmina Psary Etap II".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dee92a1-3639-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000943/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup tabletów dla Urzędu Gminy Psary w ramach Projektu „ "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Gmina Psary Etap II".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W ramach Projektu: "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Gmina Psary Etap II".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245840/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: „Zakup tabletów dla Urzędu Gminy Psary w ramach Projektu "Zagłębiowski Park Linearny - rewitalizacja obszaru funkcjonalnego doliny rzek Przemszy i Brynicy - Gmina Psary Etap II".
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup 50 sztuk tabletów.
3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Przedmiot główny:
30213200-7 – komputer tablet
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.1. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu oraz wymagań zamawiającego w zakresie i sposobie realizacji określają:
4.1.1. Opis przedmiotu zamówienia „OPZ” - załącznik nr 1 do SWZ;
4.1.2. Umowa - załącznik nr 4 do SWZ;
4.1.3. odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
5. Określone w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie tabletów o lepszych parametrach.
6. Ewentualne wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, produktów równoważnych nie gorszych (pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) od ewentualnie opisanych przez Zamawiającego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne, jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty opisane za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
8. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
10. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
10.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
10.3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany, nie noszący znamion użytkowania oraz w pełni sprawny technicznie.
10.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres wskazany przez Zamawiającego, tj: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, piętro II pok. 202.
10.5. O planowanym terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego z 2 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa musi odbyć się w dni robocze w godzinach pracy Urzędu.
10.6. W przypadku gdy dostawa będzie odbywała się przy pomocy kuriera, Wykonawca zapewni aby tablety zostały wniesione i złożone w miejscu wskazanym w pkt. 11.4.
10.7. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt, łącznie z opakowaniem, transportem, rozładunkiem oraz ubezpieczeniem do miejsca przeznaczenia wskazanego w pkt 11.4. niniejszego rozdziału SWZ.
10.8. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego.
10.9. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy - Załączniki nr 4 do SWZ .
10.10. Wszelkie dokumenty złożone wraz z ofertą w języku obcym powinny być złożone
z tłumaczeniem na język polski.
11. Gwarancja i rękojmia.
11.1. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji bezpłatnej na – tablet, licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
11.2. Wykonawca, zgodnie z zapisami w formularzu ofertowym, może udzielić gwarancji na przedmiot umowy - tablet na okres dłuższy niż 24 miesiące na zasadach opisanych poniżej w „Uwaga nr 1”.
11.3. W okresie gwarancyjnym, minimum 24 miesiące lub w okresie gwarancyjnym dłuższym zadeklarowanym w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie 14 dni od daty zgłoszenie ich przez Zamawiającego.
11.4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi rozszerza się na okres gwarancji.
11.5. Rękojmia równa okresowi gwarancji tj. min. 24 miesiące, lub okresowi gwarancji zadeklarowanemu w formularzu ofertowy.
Uwaga nr 2:
1) Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
2) Termin gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach – 24, 36 od daty podpisania przez obie strony protokołu wykonania przedmiotu umowy.
3) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum
tj. 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert przyjęte zostanie 36 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym.
5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 24 miesiące.
6) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego.
7) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
8) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie o którym mowa w ust. 10 pkt 10.3., Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98154,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88437,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPC Paweł Oleksiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472275263

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88437,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.