eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Realizacja kampanii informacyjno - promocyjnej w związku z realizacją projektów pn.: "Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego" i "Renowacja (...) - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej w związku z realizacją projektów pn.: „Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego” i „Renowacja (...) - etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Muzeum Niepodległości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Woźna 12

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-777

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (61) 851 72 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kulupa@wmn.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmn.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wmn.poznan.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej w związku z realizacją projektów pn.: „Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego” i „Renowacja (...) - etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bfd904c-25c6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009079/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi promocyjne - materiały filmowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„WRPO na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 „Środowisko” Działanie 4.4. „Zachowanie, ochrona, promowanie”, Poddziałanie 4.4.1.” Inwestycja w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu”. Nr projektu: nr RPWP.04.04.01-30-0042/16-00, Umowa o dofinansowanie nr RPWP.04.04.01-30-0042/16 z dnia 20.12.2017 r. oraz nr Pr. nr RPWP.04.04.01-30-0016/19-00, Um. o dof. nr RPWP.04.04.01-30-0016/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209240/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FA.261-10/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja kampanii informacyjno – promocyjnej w związku z
realizacją projektów pn.: „Renowacja i adaptacja Fortu VII w Poznaniu dla zachowania
dziedzictwa kulturowego” (roboczo nazywanym także jako etap I) oraz „Renowacja i adaptacja
Fortu VII w Poznaniu dla zachowania dziedzictwa kulturowego – etap II” zgodnie z Opisem
przedmiotu zamówienia i Wzorem umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Zamówienie jest współfinansowane z funduszy europejskich w ramach Programu „Wielkopolski
Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 4 „Środowisko” Działanie
4.4. „Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego
regionu”, Poddziałanie 4.4.1.” Inwestycja w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu”. Nr
projektu: nr RPWP.04.04.01-30-0042/16-00, Umowa o dofinansowanie nr RPWP.04.04.01-30-
0042/16 z dnia 20.12.2017 r. oraz nr projektu: nr RPWP.04.04.01-30-0016/19-00, Umowa o
dofinansowanie nr RPWP.04.04.01-30-0016/19.
Zamawiający określa następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
- całość przedmiotu zamówienia – 14 miesięcy od podpisania umowy.
Przy czym dla etapu I realizacji Projektu trwa do 30.06.2022, a dla etapu II do 31.12.2022 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161130 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337425 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161130 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLAN MEDIA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370

7.3.3) Ulica: ul. Wróblewskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-578

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161130 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Ogłoszeniem i / lub SWZ, bądź w sytuacji rozbieżności zapisów Ogłoszenia i / lub SWZ w stosunku do PZP nadrzędne znaczenie mają zapisy PZP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.