Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00177093/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00184627/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
15.2024 Wykonywanie przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii agregatów chłodniczych i wody lodowej AERMEC niebędących na gwarancji w budynkach Campusu Pasteura i Campusu Borowska UMW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.komorowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,156503,30970051e0624be194d28063d700397f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
15.2024 Wykonywanie przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii agregatów chłodniczych i wody lodowej AERMEC niebędących na gwarancji w budynkach Campusu Pasteura i Campusu Borowska UMW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1dc742e-cbe5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069254/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Przegląd i konserwacja urządzeń i instalacji wentylatorowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00177093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.15.2024.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wykonywanie przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii agregatów chłodniczych i wody lodowej AERMEC niebędących na gwarancji w budynkach Campusu Pasteura i Campusu Borowska Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
1) Wykonywanie przeglądów i konserwacji oraz usuwanie awarii agregatów chłodniczych i wody lodowej AERMEC nie będących na gwarancji mieszczących się w budynkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w Campusie Pasteura i Borowska zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ oraz ze Wzorem umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
2) Zamawiający wymaga, by oferowane usługi spełniały wymogi zawarte w tych załącznikach.
3) Wykonanie kontroli szczelności układów chłodniczych w urządzeniach z punktu 1 oraz uzupełnianie wpisów na platformie CRO z wykonanych czynności dla urządzeń posiadających Kartę Urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
42913500-4 - Filtry wlotu powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169125,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169125,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GOLD - WENT EDYTA GIERAŁTOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291621607
7.3.3) Ulica: ul. Orla 24
7.3.4) Miejscowość: SZCZĘSNE
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. GOLD - WENT EDYTA GIERAŁTOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. GOLD - WENT EDYTA GIERAŁTOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169125,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa oraz montaż ergonomicznych foteli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Sukcesywna dostawa wody źródlanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 150 WE WROCŁAWIU
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- SUKCESYWNE DOSTAWY RYB, MIĘCZAKÓW I SKORUPIAKÓW DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 25 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- Usługa polegająca na naprawie i konserwacji sprzętu kuchennego - gastronomicznego, chłodniczego, grzewczego, myjącego i polowego w 2025r.
- Naprawy serwisowe zmywarek do naczyń i kostkarek do lodu
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Świadczenie drobnych usług naprawczych przez tzw. "złotą rączkę" (działania towarzyszące) dla 10 Uczestników Projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4" na terenie Gminy Nowosolna.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DYGOWO
więcej: Filtry wlotu powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.