eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767469000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie powierzonym zasobem nieruchomości gminy Polkowice

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f629e5-fd4b-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054717/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach pogotowia technicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 308000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
w instalacjach centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne. Przedmiot zamówienia polega na:
a) pełnieniu dyżuru pogotowia technicznego oraz obsługi instalacji centralnego ogrzewania
i ciepłej wody użytkowej oraz instalacji kanalizacyjnej i wody zimnej prowadzonego całodobowo przez wszystkie dni tygodnia
b) usuwaniu awarii instalacji kanalizacyjnej i wody zimnej w godzinach od 15:00 do 7:00 w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy i święta
c) usuwaniu awarii instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej prowadzonego całodobowo przez wszystkie dni,
d) wykonywaniu obsługi i konserwacji w instalacjach centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach i lokalach znajdujących się w zasobach administrowanych przez Zamawiającego,
e) przyjmowaniu i przekazywaniu służbom technicznym Zamawiającego zgłoszeń o awariach przez wszystkie dni tygodnia, w tym w dni robocze od 15:00 do 7:00 i całą dobę w dni wolne od pracy przyjęte u Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 26.04.2024 r. do godz. 10:00, nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.