Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00222883/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa siatki ogrodzeniowej do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez bobry oraz słupków metalowych do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez wilki – 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280344449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 60
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895372113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.olsztyn@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/rok-20321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa siatki ogrodzeniowej do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez bobry oraz słupków metalowych do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez wilki – 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-030e2b1b-2672-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010822/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa siatki ogrodzeniowej do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez bobry oraz słupków metalowych do zabezpieczenia przed szkodami powodowanymi przez wilki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00222883/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOF-OA.082.16.2021.EP.PJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162757,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Dostawa 4000 mb siatki ogrodzeniowej do zabezpieczenia stawów rybnych przed szkodami powodowanymi przez bobry na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, o następujących parametrach:siatka ogrodzeniowa ocynkowana ogniowo o wysokości 2,0 m średnica druta min. 2,5 mm, o oczkach min. 6x6 cm, max. 7x7 cm (80 rolek po 50 mb każda lub 200 rolek po 20 mb każda lub 400 rolek po 10 mb każda).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44310000-6 - Wyroby z drutu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44312000-0 - Drut ogrodzeniowy
44313000-7 - Siatka metalowa
44313100-8 - Siatka druciana ogrodzeniowa
4.5.5.) Wartość części: 67837,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Dostawa 100 mb siatki ogrodzeniowej do zabezpieczenia pojedynczych drzew przed ścinaniem ich przez bobry na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, o następujących parametrach:siatka ogrodzeniowa ocynkowana ogniowo powlekana PCV w kolorze brązowym lub zielonym o wysokości 1,5 m, średnica druta min. 2,5 mm, o oczkach min. 6x6 cm, max. 7x7 cm (2 rolki po 50 mb każda lub 5 rolek po 20 mb każda lub 10 rolek po 10 mb każda).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44310000-6 - Wyroby z drutu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44312000-0 - Drut ogrodzeniowy
44313000-7 - Siatka metalowa
44313100-8 - Siatka druciana ogrodzeniowa
4.5.5.) Wartość części: 2029,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Dostawa 1600 słupków metalowych ocynkowanych o wysokości 3,5 m, średnicy 41-43 mm, grubość ścianki rury min. 1,5 mm, do wykonania zabezpieczeń zwierząt gospodarskich przed wilkami na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Słupki powinny być przystosowane do montażu siatki leśnej o wymiarach 250/27/15 typ M.4.5.3.) Główny kod CPV: 44144000-1 - Słupy
4.5.5.) Wartość części: 92891,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1 na podstawie art. 255. ust. 2, gdyż w ww. częściach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2 na podstawie art. 255. ust. 2, gdyż w ww. częściach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENVEE Tomasz Hryciuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212362249
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-351
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie 1000 szt słupków - AMS Artur Marcinkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.