Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406888/01 - Wynik z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290623242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 21
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@parkkultury.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: parkkultury.starachowice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1319ce8-031b-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia - mebli biurowych i urządzeń do Parku Kultury
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1319ce8-031b-11ef-b21f-3ab44b58c1d63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Park Kultury w Starachowicach, z siedzibą w Starachowicach, kod 27-200, ul. Radomska 21.
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w ParkuKultury w Starachowicach, 27-200 Starachowicae, ul. Radomska 21 (tymczasowo ul. Leśna 2.lub poprzez e-mail m.zieja@parkkultury.eu
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 — 76 ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostępu do danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowiązującym w Parku Kultury w Starachowicach.
6) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być przekazane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4 ppkt. b.
7) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) W odniesieniu do danych osobowych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przysługują następujące uprawnienie:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) na podstawie art. 77 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Uprawnienia nieprzysługujące Wykonawcy, związane z przetwarzaniem danych osobowych w odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego :
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Oświadczenie Wykonawcy w tej sprawie zawarte jest w Formularzu Oferty.
4. Ograniczenia stosowania RODO:
1) na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO i w powyżej w ust. 9 pkt 1 lit b), nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2) na podstawie art. 19 ust. 3 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO i w powyżej w ust. 1 pkt 9 lit. c), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PK.260.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, KRZESEŁ,STOLIKÓW ORAZ WYPOSAŻENIA
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
39131000-9 - Regały biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39143310-2 - Stoliki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) inne kryteria – 40%:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
b) okres gwarancji i rękojmi – 10% Opis kryteriów:
1) Cena ofertowa– waga kryterium 60%.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc –ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min – cena oferty najtańszej, Cn – cena oferty badanej.
2) inne kryteria–40%:
a) Skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w tym kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów za termin realizacji zamówienia, liczony od dnia podpisania umowy, podany w dniach kalendarzowych:
60 dni– 0 pkt
45 dni– 20 pkt
30 dni– 30 pkt
Pt – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia”.
Najdłuższy termin, jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę, wynosi 60 dni, a najkrótszy 30 dni.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać jeden z ww. terminów. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu lub wpisze termin dłuższy niż 60 dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca określa termin wykonania zamówienia na 60 dni, a w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zaoferowanie terminu krótszego niż 30dni nie będzie dodatkowo punktowane.
Jeżeli Wykonawca wpisze ilość dni pomiędzy poziomami Zamawiający przyjmie, iż prawidłowy jest dłuższy termin wykonania dla danego poziomu.
W kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” można osiągnąć maksymalnie 30,00 punktów.
b) Okres gwarancji i rękojmi–10%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania:
24 miesięcy – 0pkt
25-35 miesięcy –2pkt
36–47 miesięcy – 5pkt
48 miesięcy – 10pkt
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Maksymalny brany pod uwagę przy ocenie ofert okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 48 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 10 punktów.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać okres gwarancji i rękojmi w liczbach całkowitych tj. od 24 do 48 miesięcy włącznie. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym Zamawiający uzna minimalny okres gwarancji i rękojmi tj. 24 miesiące. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
Pg–liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru:
P=Pc+Pt +Pg
P–łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ZABUDÓW MEBLOWYCH
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: a) skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW DO KOSTIUMERII, REGAŁÓW METALOWYCH I WIESZAKÓW
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39131100-0 - Regały archiwalne
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39151000-5 - Meble różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) inne kryteria – 40%:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
b) okres gwarancji i rękojmi – 10% Opis kryteriów:
1) Cena ofertowa– waga kryterium 60%.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc –ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min – cena oferty najtańszej, Cn – cena oferty badanej.
2) inne kryteria–40%:
a) Skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w tym kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów za termin realizacji zamówienia, liczony od dnia podpisania umowy, podany w dniach kalendarzowych:
60 dni– 0 pkt
45 dni– 20 pkt
30 dni– 30 pkt
Pt – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia”.
Najdłuższy termin, jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę, wynosi 60 dni, a najkrótszy 30 dni.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać jeden z ww. terminów. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu lub wpisze termin dłuższy niż 60 dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca określa termin wykonania zamówienia na 60 dni, a w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zaoferowanie terminu krótszego niż 30dni nie będzie dodatkowo punktowane.
Jeżeli Wykonawca wpisze ilość dni pomiędzy poziomami Zamawiający przyjmie, iż prawidłowy jest dłuższy termin wykonania dla danego poziomu.
W kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” można osiągnąć maksymalnie 30,00 punktów.
b) Okres gwarancji i rękojmi–10%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania:
24 miesięcy – 0pkt
25-35 miesięcy –2pkt
36–47 miesięcy – 5pkt
48 miesięcy – 10pkt
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Maksymalny brany pod uwagę przy ocenie ofert okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 48 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 10 punktów.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać okres gwarancji i rękojmi w liczbach całkowitych tj. od 24 do 48 miesięcy włącznie. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym Zamawiający uzna minimalny okres gwarancji i rękojmi tj. 24 miesiące. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
Pg–liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru:
P=Pc+Pt +Pg
P–łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu biurowego i wyposażenia AGD
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) inne kryteria – 40%:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
b) okres gwarancji i rękojmi – 10% Opis kryteriów:
1) Cena ofertowa– waga kryterium 60%.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc –ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min – cena oferty najtańszej, Cn – cena oferty badanej.
2) inne kryteria–40%:
a) Skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w tym kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów za termin realizacji zamówienia, liczony od dnia podpisania umowy, podany w dniach kalendarzowych:
60 dni– 0 pkt
45 dni– 20 pkt
30 dni– 30 pkt
Pt – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia”.
Najdłuższy termin, jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę, wynosi 60 dni, a najkrótszy 30 dni.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać jeden z ww. terminów. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu lub wpisze termin dłuższy niż 60 dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca określa termin wykonania zamówienia na 60 dni, a w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zaoferowanie terminu krótszego niż 30dni nie będzie dodatkowo punktowane.
Jeżeli Wykonawca wpisze ilość dni pomiędzy poziomami Zamawiający przyjmie, iż prawidłowy jest dłuższy termin wykonania dla danego poziomu.
W kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” można osiągnąć maksymalnie 30,00 punktów.
b) Okres gwarancji i rękojmi–10%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania:
24 miesięcy – 0pkt
25-35 miesięcy –2pkt
36–47 miesięcy – 5pkt
48 miesięcy – 10pkt
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Maksymalny brany pod uwagę przy ocenie ofert okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 48 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 10 punktów.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać okres gwarancji i rękojmi w liczbach całkowitych tj. od 24 do 48 miesięcy włącznie. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym Zamawiający uzna minimalny okres gwarancji i rękojmi tj. 24 miesiące. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
Pg–liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru:
P=Pc+Pt +Pg
P–łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
brak wymagań5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załączniki 2 i 2a do SWZ - Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączniki 3 i 3a do SWZ- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wypełniony „Szczegółowy formularz cenowy”zobowiązanie innego podmiotu (zgodnie z pkt 7 ppkt 4 SWZ), jeśli dotyczy
uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 16 SWZ),
pełnomocnictwo – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z pkt 12 ppkt 19 SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej.Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy z Wykonawców musi wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.
Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w części SWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu „OFERTA” dokładnie wskazać dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców.
Zasady składania ofert wspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć zapośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-08
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
- Outsourcing usług wydruku obejmujący drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów oraz system wydruku podążającego.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie: Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Podlesie 0+000 do km 0+118 w Starachowicach". (...)
- Świadczenie usługi cateringowej w 2025r. dla 20 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla 15 dzieci w wieku 3-6 lat uczęszczających do świetlicy środowiskowej na osiedlu Wzgórze w Starachowicach
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa krzeseł
- Dostawa krzeseł
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.