Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa lub przebudowa gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WŁODAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwlodawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwlodawski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa lub przebudowa gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aba5409-d79e-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048001/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w obrębach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka w ramach zagospodarowania poscaleniowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania – Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa”– objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze środków Skarbu Państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO.272.2.1.2024.BT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:a) Przebudowa dróg o nawierzchni tłuczniowej
- Droga nr 7 w msc. Zawadówka, dz. nr 93, 132, 135;
- Droga nr 8 w msc. Zawadówka, dz. nr 114, 170/2.
b) Przebudowa dróg o nawierzchni żwirowej
- Droga nr 7a w msc. Zawadówka, dz. nr 135;
- Droga nr 14 w msc. Zawadówka, dz. nr 169, 210;
- Droga nr 15 w msc. Zawadówka, dz. nr 54, 114, 44 i Wola Wereszczyńska, dz. nr 23, 152;
- Droga nr 17 w msc. Zawadówka, dz. nr 83, 93;
- Droga nr 18 w msc. Zawadówka, dz. nr 153;
- Droga nr 20 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 401, 53.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 1791129,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:a) Budowa drogi o nawierzchni bitumicznej
- Droga nr 4a w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 62, 152.
b) Przebudowa dróg o nawierzchni tłuczniowej
- Droga nr 4b w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 62, 119, 308, 588, 589;
- Droga nr 11 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 118 i w msc. Babsk, dz. nr 12;
- Droga nr 11a w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 75.
c) Przebudowa dróg o nawierzchni żwirowej
- Droga nr 11b w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 400;
- Droga nr 11c w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 140;
- Droga nr 12 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 457, 463;
- Droga nr 16 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 588.
Podstawą wykonania robót budowlanych są: decyzja o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia zamiaru wykonania robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny oraz projekt wykonawczy - stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 2190000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia:a) Przebudowa dróg o nawierzchni tłuczniowej
- Droga nr 2a w msc. Nowe Załucze, dz. nr 115;
- Droga nr 6 w msc. Nowe Załucze, dz. nr 59;
- Droga nr 10 w msc. Wola Wereszczyńska, dz. nr 163, 369, 389, 152.
Podstawą wykonania robót budowlanych są: zgłoszenia zamiaru wykonania robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny oraz projekt wykonawczy - stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 890000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia:a) Przebudowa drogi o nawierzchni z płyt typu jomb wraz z wypełnieniem płyt kruszywem stabilizowanym mechanicznie
- Droga nr 5 w msc. Babsk, dz. nr 28, 12.
b) Przebudowa drogi o nawierzchni tłuczniowej
- Droga nr 9 w msc. Babsk, dz. nr 38, 63.
c) Przebudowa drogi o nawierzchni żwirowej nr
- Droga nr 19 w msc. Babsk, dz. nr 76.
Podstawą wykonania robót budowlanych są: zgłoszenia zamiaru wykonania robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny oraz projekt wykonawczy - stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 790000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1652710,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2196623,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1652710,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURPOL Roboty Ogólnobudowlane, Ziemne i Elektryczne Józef Murgała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110156895
7.3.3) Ulica: ul. Chełmska 16
7.3.4) Miejscowość: Hańsk Pierwszy
7.3.5) Kod pocztowy: 22-235
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1652710,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pozstępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822717,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1222336,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822717,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MURPOL Roboty ogólnobudowlane, Ziemne i Elektryczne Józef Murgała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 110156895
7.3.3) Ulica: ul. Chełmska 16
7.3.4) Miejscowość: Hańsk Pierwszy
7.3.5) Kod pocztowy: 22-235
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822717,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 803891,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1023327,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU AGROSTONE JAKUB NIEWIADOMSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PUH NANA Waldemar Niewiadomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52238826
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 57
7.3.4) Miejscowość: Cyców
7.3.5) Kod pocztowy: 21-070
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768750 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-21INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.