Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00029501/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby ZOPO w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Płońsk obsługiwanych przez ZOPO w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130230630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 19
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zopo.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zopo-plonsk.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby ZOPO w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Płońsk obsługiwanych przez ZOPO w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4171be-afba-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580675/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby ZOPO w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Płońsk obsługiwanych przez ZOPO w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOPO.26.2.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby ZOPO w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 2534,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Przedszkola Nr 1 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 5965,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Przedszkola Nr 2 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 9204,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Przedszkola Nr 3 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 10312,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Przedszkola Nr 4 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 13921,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VI – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Przedszkola Nr 5 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 11387,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VII – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 14136,82 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VIII – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 21213,32 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IX – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 19693,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ X – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 4 w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 13057,56 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ XI – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płońsku oraz dla Klubu Senior+ w 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 4050,40 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ XII – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Płońsku w 2024 roku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 25934,96 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ XIII – Zakup wraz z dostawą artykułów chemicznych i środków czystości na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Płońsku w 2024 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831200-8 - Detergenty
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39831000-6 - Preparaty piorące
33711900-6 - Mydło
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39514200-0 - Ścierki
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
18900000-8 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 15315,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2340,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2340,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2340,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2340,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5087,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5087,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5087,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5087,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7555,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7555,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7555,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7555,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8748,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8748,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8748,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8748,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10287,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10287,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10287,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10287,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8380,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8380,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8380,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8380,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12486,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12486,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12486,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12486,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19645,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19645,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19645,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19645,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17740,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17740,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17740,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17740,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11091,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11091,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11091,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11091,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5517,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5517,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5517,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5517,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26497,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26497,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26497,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26497,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9330,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9330,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9330,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Trzeciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741794184
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE "TRZECIAK" MAREK TRZECIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9330,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawy odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatorów do ww. badań, DZP.261.27.2024
- Zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym.
- Usługi ochrony fizycznej i mienia Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, DZP.261.28.2024
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa środków czystości
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.