Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235320/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż instalacji PV w OSiR Targówek w ramach zadania „Modernizacja instalacji energetycznych w celu zwiększenia ich sprawności i efektywności funkcjonowania w OSiR Targówek-Pływalnia Polonez”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA, REPREZENTOWANE PRZEZ DYREKTORA ZAKŁADU BUDZETOWEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY W DZIELNICY TARGÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145972096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228848500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirtargowek.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sport.um.warszawa.pl/waw/osir-targowek
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-665b550e-fbb4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż instalacji PV w OSiR Targówek w ramach zadania „Modernizacja instalacji energetycznych w celu zwiększenia ich sprawności i efektywności funkcjonowania w OSiR Targówek-Pływalnia Polonez”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-665b550e-fbb4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044817/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zakup i montaż instalacji PV w OSiR Targówek w ramach zadania „Modernizacja instalacji energetycznych w celu zwiększenia ich sprawności i efektywności funkcjonowania w OSiR Targówek-Pływalnia Polonez”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235320
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. Zakup i montaż instalacji PV w OSiR Targówek w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Modernizacja instalacji energetycznych w celu zwiększenia ich sprawności i efektywności funkcjonowania w OSiR Targówek-Pływalnia Polonez” przy ul. Łabiszyńskiej 20. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie konstrukcji nośnych podtrzymującej ogniwa fotowoltaiczne:
- dla mocy zainstalowanej w panelach fotowoltaicznych wynoszącej 36kWp (+/- 5%) należy zaprojektować oraz wykonać konstrukcję nadążną typu tracker. Dla konstrukcji należy zaprojektować i wybudować dedykowane, indywidualne fundamenty z betonu lanego.
- dla pozostałej mocy przewidzianej dla niniejszego postępowania należy zaprojektować i wykonać konstrukcję spełniającą również funkcję zadaszenia trybun.
Na obu powyższych typach konstrukcji należy zaprojektować i zamontować instalację fotowoltaiczną wytwarzającą energię elektryczną o łącznej mocy w panelach wynoszącej 100kWp (z tolerancją +/- 2%) wraz z oprzyrządowaniem i niezbędnym okablowaniem, optymalizatorami, systemem zarządzania energią oraz przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej. Zamawiający wymaga zastosowania optymalizatorów dla całego projektowanego systemu fotowoltaicznego. Należy zastosować inwertery o łącznej mocy minimum 92kW.
Przedmiot zamówienia składa się z III etapów:
Etap I: Wykonanie prac projektowych (Dokumentacja techniczna).
Etap II: Uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień w tym warunki przyłączeniowe oraz pozwolenia na budowę.
Etap III: Roboty budowlano - montażowe.
Przedmiot prac obejmuje miedzy innymi:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy przedstawiający projektowane rozwiązanie wraz z opisem technicznym - 2 szt. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej,
2) Przedstawienie sporządzonej dokumentacji zamawiającemu celem akceptacji,
3) W przypadku zmian w projekcie na etapie realizacji należy dostarczyć ostateczną wersję dokumentacji powykonawczej 2 szt. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie złożył wadliwy wykaz robót oraz nie wykazał się doświadczeniem polegającym na zaprojektowaniu, budowie oraz wdrożeniu do eksploatacji minimum 40 Trackerów. Zamawiający z art. 128 ust. 1 wezwał Wykonawcę do uzupełnienia wykazu robót ale dokument nie został złożony w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca z ofertą nie złożył również zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, na które się powołuje. Na wezwanie Zamawiającego przesłał dokument (zobowiązanie), który nie określa z jakich zasobów podmiotu będzie korzystał. Właściwe zobowiązanie Wykonawca przedstawił po terminie. W związku z powyższym przepis art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c nakazuje odrzucić ofertę, która nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ jedyna oferta jaka wpłynęła podlega odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2038249,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2038249,97 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.