Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258317/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w Łasku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lask.pl/70/127/zamowienia-publiczne-powyzej-130000-pln.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w Łasku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a47773-3e13-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000059/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w Łasku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.48.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228769,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchudrogowego na przejściach dla pieszych w Łasku dla zadań inwestycyjnych pn.: „Przebudowa
przejścia dla pieszych na ul. Żeromskiego w Łasku” i „Przebudowa przejścia dla pieszych na
Placu 11 Listopada w Łasku" obejmująca:
a) wykonanie doświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Żeromskiego poprzez montaż 1 szt.
dodatkowej oprawy oświetleniowej na istniejącym słupie oświetleniowym,
b) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 2 przejść dla pieszych,
c) wykonanie elementów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 2 przejść dla pieszych:
− 2 szt. płytowo - wyspowych modułowych wyniesień przejść dla pieszych,
− punktowych elementów odblaskowych, tzw. kocich oczek,
− płyt wskaźnikowych polimerowych żółtych z wypustkami,
zgodnie z Programami funkcjonalno - użytkowymi, Projektami Stałej Organizacji Ruchu,
Projektem budowlanym w zakresie montażu dodatkowej oprawy oświetleniowej na istniejącym
słupie oświetleniowym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
stanowiącymi załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 78691,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Wykonanie robót budowlanych mających na celu poprawę bezpieczeństwa ruchudrogowego na przejściach dla pieszych w Łasku dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa
przejść dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Jodłowa - ul. Orzechowa - ul. Szkolna w Łasku"
obejmująca:
a) wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych w postaci 4 szt. lamp solarnych,
b) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dla 4 przejść dla pieszych,
c) wykonanie elementów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego:
− płytowo - wyspowych modułowych wyniesień przejść dla pieszych dla 2 szt. przejść dla
pieszych,
− punktowych elementów odblaskowych, tzw. kocich oczek,
− płyt wskaźnikowych polimerowych żółtych z wypustkami,
zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym, Projektem Stałej Organizacji Ruchu, Projektem
budowlanym - latarnie oświetleniowe solarne na skrzyżowaniu ul. Jodłowej z ul. Szkolną i ul.
Orzechową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
stanowiącymi załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 150077,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128281,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128281,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128281,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERM PLAST PHU Piotr Łukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8271214763
7.3.3) Ulica: Bogumiłów 46
7.3.4) Miejscowość: Bogumiłów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Term Plast PHU Piotr Łukasiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Term Plast PHU Piotr Łukasiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128281,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247313,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247313,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247313,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERM PLAST PHU Piotr Łukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8271214763
7.3.3) Ulica: Bogumiłów 46
7.3.4) Miejscowość: Bogumiłów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Term Plast PHU Piotr Łukasiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Term Plast PHU Piotr Łukasiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247313,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa ul. Miodowej w zakresie budowy brakującego chodnika w ul. Miodowej we Wrocławiu na odc. od zjazdu na posesję nr 27 do drogi 23KDW/7"
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.