Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267342/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7820401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 części).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044c9acc-0f55-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Podkarpacki Inkubator Wspierania Ukraińskich Inicjatyw“ Komputer przenośny 2w1 - 2 szt., Kamera - 1 szt. Telewizor – 1 szt. Komputer przenośny 13,3” 2 szt. Projekt Spaces4All – Komputer przenośny 2w1 wraz z akcesoriami - 2 szt. Projekt NBS4Local Komputer przenośny 13,3” – 1 szt. Projekt DISTANCE LA B- Remote Service Hub for SME’s and Public Sector Komputer przenośny 15,6” - 1 szt.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69574,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.1. Komputer przenośny 2w1 wraz z akcesoriami - 4 szt.
Typ: 2 w 1 – komputer/tablet, kąt odchylenia ekranu - 360 stopni,
Procesor: osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 5700 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1600,
Wielkość pamięci RAM: min. 16GB,
Dysk: min.512 GB SSD,
Ekran: 13.3", dotykowy, IPS, rozdzielczość min.1920 x 1080,
Waga max. 1.3 kg,
Karta graficzna: zintegrowana,
Karta dźwiękowa: zintegrowana, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon
Komunikacja: Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth 5.2,
Złącza: Wyjście audio, USB 3.1C: 1szt., USB 3.0 - 2 szt., czytnik kart pamięci micro SD, Touchpad,
Inne: podświetlana klawiatura, czytnik linii papilarnych,
wbudowana kamera, zasilacz
Obudowa: kolor czarny, pokrywa, ramka ekranu, panel roboczy, spód i boki - matowe aluminium,
Bateria: min. 51 Wh,
Torba: dwukomorowa, pasek na ramię, dostosowana do rozmiaru laptopa,
Mysz: Mobilna, Bezprzewodowa, Sensor optyczny, rozdzielczość min. 1000 dpi, bateria w zestawie, nanoodbiornik.
Replikator portów: Interfejs USB-C, Rodzaje wejść / wyjść: USB 3.0 - 3 szt., USB 3.0 Typ C - 1 szt., VGA - 1 szt., HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., Wejście / wyjście audio - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Zasilanie USB, Obsługa monitora Ultra HD 4K, Plug & Play, Funkcja Power Delivery
Gwarancja: min.24 miesiące
Oprogramowanie: System operacyjny Windows 11 PRO lub równoważny*
*Za równoważny Zamawiający uzna system spełniający następujące warunki:
- możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami,
- możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u Zamawiającego;
- możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym.
- system musi współpracować z programami: Enova.ERP, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, bez konieczności instalowania dodatkowych modułów, oprogramowania lub emulacji i wirtualizacji.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows wykonawca winien skonfigurować komputer do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
2. Kamera internetowa - 1 szt.
Typ matrycy CMOS,
Rozdzielczość połączeń wideo 4K UHD (3840 x 2160),
Rozdzielczość nagrań wideo 4K UHD (3840 x 2160),
Rozdzielczość zdjęć 8 Mpix,
Mikrofon Wbudowany, stereo, z funkcją redukcji szumów,
Łączność USB,
Ustawienie ostrości Automatyczne,
Mocowanie Uniwersalny klips,
Długość kabla: min.1,5 m,
Inne Automatyczny balans bieli, Zoom cyfrowy 5x, Obrót w zakresie 360º, Pole widzenia 100º, HDR, Pochylanie w zakresie 90º,
Gwarancja min. 24 miesiące.
3. Telewizor – 1 szt.
Ekran: min. 65" max.70” LED, 4K, 3840 x 2160px,
Tuner: Analogowy, DVB-C, DVB-S2, DVB-T2/HEVC/H.265,
Złącza: HDMI x2, USB x1,
Funkcje: Wi-Fi, DLNA, Bluetooth,
Format ekranu: 16:9,
Format HD: UHD/4K,
Jasność ekranu: min.330 cd/m2,
Czas reakcji matrycy: max. 9 ms,
Kontrast: min. 5000:1,
Wbudowane głośniki: min. 2, moc min. 20W,
Złącza min. HDMI 2 szt., USB 1 szt., ethernet 1 szt., cyfrowe wyjście optyczne, złącze CI, wyjście słuchawkowe,
Pobór mocy (max) 125W,
Wyposażenie pilot, przewód HDMI, zasilania,
Gwarancja min.24 miesiące.
4. Komputer przenośny 13,3” z oprogramowaniem i akcesoriami – 3 szt.
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 7400 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1650 pkt.
Pamięc RAM min. 8 GB
Dyski min. 256 GB SSD
Typ ekranu Błyszczący, LED, IPS, Przekątna 13,3",
Rozdzielczość ekranu 2560 x 1600 (WQXGA)
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane trzy mikrofony
Kamera internetowa HD min. 1.0 Mpix
Łączność Wi-Fi 6, Moduł Bluetooth
Złącza min. USB Typu-C - 2 szt., Wyjście słuchawkowe/głośnikowe
Kolor dominujący Szary,
Inne Czytnik linii papilarnych, Czujnik światła, Podświetlana klawiatura
szyfrowanie TPM,
Obudowa i wykonanie aluminiowa pokrywa matrycy, aluminiowe wnętrze laptopa, aluminiowa obudowa,
Wymiary wysokość 16,1 mm, szerokość 304 mm, głębokość 212 mm,
Waga max. 1,29 kg,
Akcesoria zasilacz,
Torba: dwukomorowa, pasek na ramię, dostosowana do rozmiaru laptopa,
Klawiatura i mysz bezprzewodowa: przełączniki membranowe, multimedialna, klasyczna,
Bezprzewodowa, klawisze numeryczne, kolor biały, zgodność z replikatorem portów i laptopem, sensor myszy laserowy,
rozdzielczość min. 1000 dpi, nanoodbiornik, dołączone baterie,
waga min 490 g,
Replikator portów: Interfejs USB-C, Rodzaje wejść / wyjść: USB 3.0 - 3 szt., USB 3.0 Typ C - 1 szt., VGA - 1 szt., HDMI - 1 szt., RJ-45 (LAN) - 1 szt., Wejście / wyjście audio - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt., Zasilanie USB, Obsługa monitora Ultra HD 4K, Plug & Play, Funkcja Power Delivery,
Gwarancja min. 24 miesiące.
5. Komputer przenośny 15,6” - 1 szt.
Procesor osiągający w teście Geekbench 5 (Multi-core) wynik co najmniej 3800 pkt. oraz w teście Geekbench 5 (Single-Core) wynik co najmniej 1050 pkt.,
Pamięć RAM min. 8 GB,
Dysk SSD min. 512 GB,
Typ ekranu matowy, LED, IPS, 15,6", rozdzielczość1920 x 1080,
Dźwięk Wbudowane głośniki stereo, Wbudowane dwa mikrofony,
Kamera internetowa min.1.0 Mpix,
Łączność Wi-Fi 6, Bluetooth 5.0,
Złącza min. USB 3.2 - 2 szt., USB-C - 1 szt., HDMI 2.1 - 1 szt.,
Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe - 1 szt.,
DC-in (wejście zasilania) - 1 szt.,
Kolor dominujący Srebrny,
Inne Szyfrowanie TPM, zasilacz,
Gwarancja min. 24 miesiące,
Oprogramowanie System operacyjny Windows 11 PRO lub równoważny*
*Za równoważny Zamawiający uzna system spełniający następujące warunki:
- możliwość zdalnej konfiguracji, aktualizacji i administrowania oraz zdolność do zdalnego zarządzania kontami i profilami,
- możliwość uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową Active Directory wdrożoną u Zamawiającego;
- możliwość szyfrowania dysku/partycji przy pomocy usługi dostępnej w systemie operacyjnym.
- system musi współpracować z programami: Enova.ERP, Płatnik firmy Asseco Poland, System Informacji Prawnej Legalis / LEX, bez konieczności instalowania dodatkowych modułów, oprogramowania lub emulacji i wirtualizacji.
W przypadku zaoferowania systemu równoważnego do systemu Windows wykonawca winien skonfigurować komputer do pracy z wszystkimi wyżej wymienionymi programami oraz w okresie gwarancji zapewnić wsparcie przy konfiguracji w przypadku aktualizacji wszystkich wyżej wymienionych programów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.5.) Wartość części: 40330,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej określonego sprzętu, którego minimalne parametry techniczne zostały wskazane poniżej.1. Licencja Windows Server 2022 Standard 16 Core – 2 szt.
Licencja dożywotnia, wersja elektroniczna dostarczana w modelu CSP.
2. Switch SFP+ - 1 szt.
Typ przełącznika Zarządzany
Przełącznik wielowarstwowyq L3
Obsługa jakość serwisu (QoS) Tak
Zarządzanie przez stronę www Tak
Inspekcja ARP Tak
Konfigurowanie ustawień lokalizacji (CLI) Tak
Raport zdarzeń systemowych Tak
Ilość portów 10G Ethernet (miedź) 2
Liczba zainstalowanych modułów SFP+ 12
Port konsoli RJ-45/Mini-USB
Standard pracy sieci IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g.
Standardy komunikacyjne IEEE 802.1D, IEEE 802.1Q, IEEE 802.1ab, IEEE 802.1p, IEEE 802.1s, IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, IEEE 802.3, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3an, IEEE 802.3az, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3z
Dublowanie portów Tak
przekierowywanie IP Tak
Routing oparty na regułach Tak
Podpora kontroli przepływu Tak
Agregator połączenia Tak
Kontrola wzrostu natężenia ruchu Tak
Protokół drzewa rozpinającego Tak
Blokowanie head-of-line (HOL) Tak
Aktywne wyszukiwanie połączenia Tak
Pomiar długości kabla Tak
Funkcje wirtualnej sieci LAN IP subnet–based VLAN, MAC address-based VLAN, Port-based VLAN,
Private VLAN, Protocol-based VLAN, Stacked VLAN, Tagged VLAN, Mapowanie VLAN, Voice VLAN
Liczba VLANs 4094
Przepustowość rutowania/przełączania min.240 Gbit/s
Liczba tras statycznych min. 990
Zgodny z Jumbo Frames Tak
Rozszerzenie Jumbo Frames 9000
Pamięci bufora pakietów min. 3 MB
Funkcje DHCP DHCP relay, DHCP server, DHCP snooping, DHCPv6 client, DHCPv6 relay
Lista kontrolna dostępu (ACL) Tak
IGMP snooping Tak
Szyfrowanie / bezpieczeństwo 802.1x RADIUS, SSH, SSH-2, SSL/TLS
Zabezpieczenie przed wejściem w pętlę Tak
Filtrowanie BPDU / Ochrona Tak
Wiązanie adresów IP-MAC-Port Tak
Uwierzetylnianie Guest VLAN, Uwierzytelnianie na podstawie portów
Multicast Listener Discovery (MLD) snooping MLD v1/2
Protokoły zarządzające SNMP v1/2c/3, Telnet, HTTP/HTTPS, SSH, RADIUS, BOOTP, SNTP
Protokół rejestracji GARP VLAN (GVRP) Tak
Możliwości montowania w stelażu Tak
Produkt stackowalny Tak
Przycisk reset Tak
Wsparcie wentylatorów nadmiarowych Tak
Liczba wentylatorów min. 4 went.
Procesor wbudowany Tak
Taktowanie procesora min. 800 Mhz
Pojemność pamięci wewnętrznej min. 512 MB
Wielkość pamięci flash min. 256 MB
Zasilacz dołączony Tak
Gwarancja min. 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 11832,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do drukarek do siedziby Zamawiającego, zgodnie z poniższym opisem.Zamawiający wymaga, by wszystkie elementy zamówienia były nowe oraz nieużywane. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy w przypadku materiałów eksploatacyjnych materiałów zamiennych. Gwarancja min. 24 miesiące na każdy niżej wskazany element.
1 Toner czarny do Kyocera TASKalfa 2551ci, wydajność 18,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 16 szt.
2 Toner żółty do Kyocera TASKalfa 2551ci , wydajność 12,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 10 szt.
3 Toner magenta do Kyocera TASKalfa 2551ci, wydajność 12,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 10 szt.
4 Toner cyan do Kyocera TASKalfa 2551ci, wydajność 12,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 10 szt.
5 Toner czarny do Oki ES5431, wydajność 7,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 6 szt.
6 Toner czerwony do Oki ES5431, wydajność 6,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 4 szt.
7 Bęben do Oki ES5431, wydajność 30 000 dla wydruków czarno-białych 2 szt.
8 Toner niebieski do Oki ES5431, wydajność 6,000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 4 szt.
9 Toner czarny do drukarki HP2055dn, wydajność 6,500 stron A4 przy 5% pokrycia strony 5 szt.
10 Toner do Oki MB562, Wydajność: 12000 stron A4 przy 5% pokrycia strony, 3 szt.
11 Toner czarny do drukarki HP 2420, wydajność 12000 stron A4 przy 5% pokrycia strony 2 szt.
12 Toner czarny do drukarki HP 1320dn laserJet wydajność 6000, A4 przy 5% pokrycia strony 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 17412,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Wobec części I złożono łącznie trzy oferty. Żadna z nich nie podlegała odrzuceniu, jednocześnie wchodząc w etap oceny. W wyniku badania i oceny ofert, najkorzystniejsza z nich, uzyskała 93,63 punktów, jednakże opiewała na kwotę 53 990,00 złotych brutto (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100 groszy brutto). Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia 49 606,20 złotych brutto (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy sześćset sześć złotych 20/100 groszy brutto) i nie jest w stanie dołożyć środków finansowych do kwoty oferty najkorzystniejszej. Tym samym, część I postępowania zostaje unieważniona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62607,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14145,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-10-13-272
7.3.3) Ulica: Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14145,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-10-13-272
7.3.3) Ulica: Legionów 31
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-111
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert dla cz. II postępowania. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie wyboru dla cz. III:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert dla cz. III postępowania. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Nauczanie rolnicze XXI wieku - lepszy start" - sprzęt informatyczny
- Zakup komputerów przenośnych do placówek wychowania przedszkolnego Gminy Stężyca
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- 4WOG-1200.2712.106.2024 Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Dostawa wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych i pedagogicznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Siemirowicach.
- Dostawa 1 szt. laptopa na potrzeby SJO AGH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.