Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00244016/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1a9b0e6-e1d0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a9b0e6-e1d0-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (np. komputery, drukarki, sprzęt sieciowy, licencje, itp. )
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/IT/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego
W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30231300-0 - Monitory ekranowe
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 7600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego
W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30231300-0 - Monitory ekranowe
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego
W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30231300-0 - Monitory ekranowe
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego
W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30231300-0 - Monitory ekranowe
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań:
ZADANIE NR 1 - Dostawa sprzętu sieciowego
ZADANIE NR 2 - Dostawa dysków serwerowych
ZADANIE NR 3 - Dostawa plotera tnącego
ZADANIE NR 4 - Dostawa laptopa z monitorem
ZADANIE NR 5 - Dostawa oprogramowania biurowego
W/w nazwy należy używać na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Z uwagi na możliwość wpisania ograniczonej liczby znaków w platformie e-zamówienia nazwa zamówienia może się różnić od nazwy użytej w innych dokumentach postępowania.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu komputerowego:
– routera (1 szt.), routerów Wi-Fi (7 szt.), punktów dostępowych Wi-Fi (2 szt.), zasilaczy PoE (12 szt.)
– 8 szt. dysków serwerowych do serwera plików NAS
– 1 szt. specjalizowanego plotera tnącego wraz z jego podłączeniem, uruchomieniem i szkoleniem z obsługi w lokalizacji Zamawiającego
– 2 szt. laptopów 14 cali z obracaną o 360° konstrukcją wraz monitorami LCD o przekątnej ekranu 23,8" i rozdzielczości 1920x1080
– 12 szt. licencji oprogramowanie biurowego funkcjonalnie równoważnego z Microsoft Office 2021 Home & Business. Zamawiający dopuszcza licencje w wersji cyfrowej (ESD) i pudełkowej (BOX).
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ i formularze cenowe stanowiące Załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30234100-9 - Dysk magnetyczny
30231300-0 - Monitory ekranowe
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 11520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6778,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8302,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6778,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InFast Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131013272
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6778,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10597,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12201,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10597,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841020831
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10597,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21027,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21027,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21027,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCAD Adam Skarbiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030529
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21027,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12324,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24739,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13038,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koncept sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772374040
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13038,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9741,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12878,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9741,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SwissBuy24 Prosta Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842839042
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9741,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zaprojektowanie i budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie woj. podkarpackiego z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych II kondygnacji budynku Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Budowa zadaszenia do przechowywania sprzętu do zimowego utrzymania dróg na RDW Mielec
- ,,Zaprojektowanie i wykonanie robót montażowych instalacji klimatyzacji budynku przychodni przy ul. Warzywnej 3 w Rzeszowie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- Dostawa przełącznic, modułów i kabli światłowodowych SM MPO
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Dostawa przełączników sieci komputerowej LAN
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.