Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249480/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Medyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Medyka 288
1.5.2.) Miejscowość: Medyka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-732
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 53 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: medyka@medyka.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f824bc57-e52d-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247579/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiD.ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4823041,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Medyka".
W ramach zadania wykonawca wykona:
1. „Przebudowę drogi gminnej nr 116316R na działce nr 236 w Hurku”.
2. „Przebudowę drogi gminnej nr 116323R na działce nr 175/7, 264, 175/16 w Hureczku”.
3. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWM-2 na działce nr 159 w Medyce”.
4. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWM-32 na działce nr 967 w Medyce”.
5. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWM-36 na działce nr 1447 w Medyce”.
6. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWM-15 na działce 906 w Medyce”.
7. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWT-6 na działce nr 306/2, 307/1 w Torkach”.
8. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWT-3 na działce nr 161/4, 315 w Torkach”.
9. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWHu-10 na działce 562/4 w Hurku”.
10. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWH-2 na działce nr 10/4, 238 w Hureczku”.
11. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWJ-2 na działce nr 103, 104/1, 105/1 w Jaksmanicach.
12. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWJ-4 na działce nr 186 w Jaksmanicach”.
13. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWS-11 na działce nr 18, 802/80 w Siedliskach”.
14. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWL-8 na działce nr 751, 847 w Lesznie”.
15. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWL-1 na działce nr 783, 784 w Lesznie”.
16. „Przebudowę drogi wewnętrznej nr DWL-2 na działce nr 756, 159/3, 754/1 w Lesznie”.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia", a zakres robót przedstawiono w przedmiarach załączonych do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4821188,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6111114,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4821188,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650109720
7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce 107A
7.3.5) Kod pocztowy: 37-755
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4821188,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.