Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065983/01 - Wynik z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych i Handlowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072332074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgih.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gastronom.eduportal.bielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do Warsztatów Szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7565f23f-5753-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002598/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzup.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://obywatel.gov.pl/informs/eZamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. u. UE L z dnia 4 maja 2016r.) informuje, że:
1. Administratorem Pana/ Pani danych osobowych jest Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych z siedziba w Bielsku-Białej ul. Stanisława Wyspiańskiego5, 43-300 bielsko-Biała,
2. Wyznaczony został inspektor ochrony danych, z którym kontaktować się można przez
e-mail:iod.gastronom@cuw.bielsko-biala.pl, tel. 33 8124429
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Gastronomicznych i Handlowych w Bielsku-Białej”.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019r. Poz. 2019 ze zm.)
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach – Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych skutkują wykluczeniem z wyżej wymienionego postępowania.
7. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji w sposób zautomatyzowany stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/ Pani prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO oraz prawo do wniesienia skarg do organu nadzorczego tj. - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza prawa RODO.
9. Nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w myśl art. 17 ust. 3 lit b, d, e RODO, prawo do przenoszenia danych osobowych art. 20, oraz prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych w myśl art. 6 ust.1 lit c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSGiH - K/26/4/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drób, mięso i jego przetwory - opis zawiera załącznik nr 1a SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze - opis zawiera załącznik nr 1b do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce - opis zawiera załącznik nr 1c do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabiał, oleje i tłuszcze - opis zawiera załącznik nr 1d do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo -opis zawiera załącznik nr 1e do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa, owoce i ryby mrożone, ryby wędzone -opis zawiera załącznik nr 1f do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja - opis zawiera załącznik nr 1g do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dodatki cukiernicze - opis zawiera załącznik nr 1h do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ciasta - opis zawiera załącznik nr 1i do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-03 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1. Cena A(x) – 95%
2. Termin płatności B(x) – 5 %
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt.
1. Cena – A(x)
a) Przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zamówienia objętego przetargiem
b) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
oferta z ceną najniższą
A(x) = -------------------------------- x 100 pkt. x 95%
Cena oferty badanej
gdzie:
A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za kryterium ceny
Oferta z ceną najniższą – cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach na daną część objętą przetargiem
Cena oferty badanej – cena brutto zawarta w ofercie badanej „x”
Przyznaną liczbę punktów wylicza się po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,005 pkt. pomija się, a końcówki 0,005 pkt. I wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt.)
Cenę dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji)
2. Termin płatności B(x)
gdzie:
B(x) – ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium termin płatności
7 dni – 0 pkt.
14 dni – 1 pkt.
21 dni – 3 pkt.
30 dni – 5 pkt.
Termin płatności dla poszczególnych części należy przedstawić na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji).
Najdłuższy termin płatności nie może przekroczyć 30 dni zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 2013r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013r Poz. 403).
3. Łączna punktacja C będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach wzoru:
C = A + B
Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wynosi 100.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w części XII SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 122 ust.2 ustawy Pzp, dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- zdolności technicznej lu zawodowej
Warunkiem udziału w postępowaniu jest należyte wykonanie dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia.
Spełnienie warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeśli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów wystawia oświadczenie Wykonawcy. Wykaz dostaw
stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na czas składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2020r. Poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3
2) Odpis lub informacja z Rejestru Sadowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na czas składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2020r. Poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3
2) Odpis lub informacja z Rejestru Sadowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (na kilka części).2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ
3. Ofertę składa się na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ i wypełnionym formularzem cenowym według załączników nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
2) Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
3) Załącznik nr 4 – projekt umowy,
4) załącznik nr 5 – w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
5) Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
6) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w części XIII pkt. 3 SWZ (jeżeli dotyczy)
7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie obiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w części XII pkt. 2, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.2. zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŻYWNOŚCI WRAZ Z TRANSPORTEM
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.