eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzemudBudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem treningowo-szkoleniowym w Koleczkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem treningowo-szkoleniowym w Koleczkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szemud

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem treningowo-szkoleniowym w Koleczkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a210d1-013b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem treningowo-szkoleniowym w Koleczkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245695

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/10/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 866769,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zadanie inwestycyjne polega na wykonaniu boiska wielofunkcyjnego wraz z kompleksem
treningowo-szkoleniowym na dz. nr 480/6 obręb Koleczkowo, gmina Szemud,
w szczególności:
1) Bieżna prosta z nawierzchnią poliuretanową o długości 80,0 m.
Bieżnia z nawierzchni poliuretanowej typu Sandwich na podbudowie nieprzepuszczalnej wykonywana bezpośrednio na placu budowy.
Dane podstawowe:
Długość: 8000 cm.
Szerokość: 461 cm.
Powierzchnia: 368,80 m2.
Ilość torów: 2 + 2 pobocza techniczne.
2) Boisko wielofunkcyjne.
Płyta boiska w kształcie prostokąta o wymiarach 64,0 m x 34,0 m, wymiary pola gry: 60,0 m x 30,0 m.
Powierzchnia boiska: 2176,0 m2.
Nawierzchnia: trawa sztuczna teksturyzowana.
Płyta boiska ograniczona obrzeżem chodnikowym na całym obwodzie boiska. Między płytą boiska a nawierzchnią trawiastą wzdłuż boiska oraz dojście do boiska – ciąg pieszy utwardzony z kostki betonowej.
3) Kompleks treningowo-szkoleniowy OSP i MDP.
Wielofunkcyjne centrum rozwoju kompetencji strażackich, w którego skład wchodzą:
- Innowacyjna ściana treningowa z bocznymi torami wspinaczkowymi.
- Dwa tory przeszkód zaprojektowane w oparciu o wytyczne Międzynarodowego
Komitetu Technicznego Prewencji i Zwalczania Pożarów (CTIF).
Wyposażenie toru MDP:
- przeszkoda 1 – płotek w formie drewnianej ściany o wysokości 70,0 cm,
- przeszkoda 2 – tunel przełazowy o długości 6,0 m,
- przeszkoda 3 – kładka o długości 2,0 m,
- przeszkoda 4 – drewniana ściana o wysokości 2,0 m.
Wyposażenie toru OSP:
- przeszkoda 1 – tyczki – 3 sztuki,
- przeszkoda 2 – równoważnia o długości 6,0 m,
- przeszkoda 3 – rura do czołgania o długości 8,0 m,
- przeszkoda 4 – drewniana ściana o wysokości 1,50 m.
4) Boisko do piłki koszykowej.
Boisko o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie przepuszczalnej o wymiarach 14,08 m x 15,00 m. Ogrodzone ogrodzeniem panelowym o wysokości 4,0 m. Powierzchnia boiska do piłki siatkowej i koszykowej ok. 211,2 m2.
5) Trybuny.
Trybuny na 60 indywidualnych miejsc siedzących przytwierdzonych na stałe do podłoża, wydzielonych od boiska za pomocą ogrodzenia o wysokości 1,20 m.
W ogrodzeniu boiska w strefie trybun bramki wejściowe-ewakuacyjne pomalowane na kolor odróżniający je od pozostałego ogrodzenia.
6) Przebudowa ogrodzenia.
7) Dojścia i utwardzenia.
8) Przeniesienie urządzeń siłowni zewnętrznej oraz urządzeń placu zabaw dla dzieci.
9) Przeniesienie i rozbudowa infrastruktury technicznej w zakresie oświetlenia oraz odwodnienia boiska.
10) Po zakończeniu inwestycji Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie

3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla zadania; kosztorysu powykonawczego dla zadania; Dokumentację opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny ,,MMP lub DXF").
4. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekty budowlane, projekty wykonawcze i techniczne, oraz dok. uzup. specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót Dok. techn., specyfikacje techniczne oraz przedmiary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4855028,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELSIK Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PW Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782

7.3.3) Ulica: ul. Kościerska 8F

7.3.4) Miejscowość: Żukowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.