Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00183302/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarm. oraz obsługą centrali telef. w Oddziale Dolnośląskim, Oddziale Karpackim oraz Oddziale Geologii Morza PIG-PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarm. oraz obsługą centrali telef. w Oddziale Dolnośląskim, Oddziale Karpackim oraz Oddziale Geologii Morza PIG-PIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4a883b-da9a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183302/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.26.44.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 917702,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej w Oddziale Dolnośląskim, Oddziale Karpackim oraz Oddziale Geologii Morza PIG-PIB z podziałem na trzy (3) części:Część 1 – Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej w Oddziale Dolnośląskim PIG-PIB we Wrocławiu przy al. Jaworowej 19,
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-3
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 508733,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej w Oddziale Dolnośląskim, Oddziale Karpackim oraz Oddziale Geologii Morza PIG-PIB z podziałem na trzy (3) części:Część 2 – Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej w Oddziale Karpackim PIG-PIB w Krakowie przy ul. Skrzatów 1.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 2
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-3
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 363394,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej w Oddziale Dolnośląskim, Oddziale Karpackim oraz Oddziale Geologii Morza PIG-PIB z podziałem na trzy (3) części:Część 3 – Usługa całodobowej ochrony terenu, obiektów i mienia wraz z monitoringiem systemów alarmowych oraz obsługą centrali telefonicznej j w Oddziale Geologii Morza PIG-PIB w Gdańsku przy ul. Kościerskiej 5.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 3
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla części 1-3
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 256646,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336864,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384928,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336864,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7471620071
7.3.3) Ulica: ul. Starobrzeska 1
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
DELTA Sp. z o.o. Grupa interwencyjna
JUWENTUS Sp. z o.o. Grupa interwencyjna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336864,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2024-04-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291455,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341335,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291455,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOLF II Służba Ochrony Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452171302
7.3.3) Ulica: ul. Hetm. Stanisława Żółkiewskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JUSTUS SP. Z O.O ul. Skotnicka 230, 30-394 Kraków – wsparcie grupy interwencyjnej oraz monitorowanie sygnałów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291455,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2024-04-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234198,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337906,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234198,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Memling Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5383016565
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 309
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SOLID Grupa interwencyjna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234198,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-31 do 2024-04-01INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w nieruchomościach Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
- Usługi ochrony osób i mienia oraz obsługa systemu zabezpieczenia technicznego na terenie Sinfonii Varsovii
- Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Włochy przy al. Krakowskiej 257
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA"
- Świadczenie usługi fizycznej ochrony osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.