Og³oszenie z dnia 2023-07-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00375895/01 - Wynik z dnia 2023-08-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu
na placu marsz. Józefa Pi³sudskiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pa³ac Saski sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520764410
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: MARSZA£KOWSKA 142
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-061
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 221824442
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@palacsaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.palacsaski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka celowa Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
przygotowanie i realizacja inwestycji w zakresie odbudowy Pa³acu Saskiego, Pa³acu Brühla oraz kamienic przy ulicy Królewskiej w Warszawie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu
na placu marsz. Józefa Pi³sudskiego w Warszawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be10af72-1fda-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00303972
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platwormazakupowa.pl/pn/palacsaski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platwormazakupowa.pl/pn/palacsaski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie: przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ, przesy³ania odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczeñ i innych dokumentów sk³adanych w postêpowaniu, przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy, odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniecie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej tylko w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu, awarii Platformy. Adres poczty elektronicznej wskazany zosta³ w pkt 1 TOMU I SWZ.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
INFORMACJE nt. PODPISU ELEKTRONICZNEGO
1. Oferta sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektroniczny podpis zaufany lub elektroniczny podpis osobisty wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.
2. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
- dalej za SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pa³ac Saski sp. z o. o. ul. Marsza³kowska 142, 00-061 Warszawa
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿liwy jest kontakt mailowy poprzez wys³anie wiadomo¶ci na adres: kontakt@palacsaski.pl;
3. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Krzysztofa Radtke, z którym mo¿na siê skontaktowaæ drog± elektroniczn±: iod@palacsaski.pl
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Pa³ac Saski sp. z o.o. mo¿e ujawniaæ i udostêpniaæ dane osobowe innym podmiotom lub osobom fizycznym uprawnionym na podstawie i w granicach okre¶lonych
w prawie;
6. Pana/Pani dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powy¿ej, lecz nie krócej ni¿ liczony od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia okres wynikaj±cy z przepisów o archiwizacji;
7. Potrzeba podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DNZP.400.6.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) ca³odobowa, sta³a ochrona fizyczna ogrodzonego terenu, na którym prowadzone bêd± prace zwi±zane realizacj± inwestycji w zakresie odbudowy Pa³acu Saskiego, Pa³acu Brühla oraz kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie, w tym zapewnienie kontenera stró¿ówki dla pracowników ochrony oraz mobilnej toalety;
2) wykonanie systemu telewizji przemys³owej – monitoringu ogrodzonego terenu, wyposa¿enie jednej stró¿ówki w stacjê monitorowania zainstalowanego systemu telewizji przemys³owej z mo¿liwo¶ci± przesy³ania obrazu do Zamawiaj±cego, zainstalowanie punktów systemu kontroli obchodów;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: (liczba roboczogodzin(52560) x stawka godzinowa brutto),
maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium 100
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
NUMERACJA ZGODNIE Z SWZO udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
8.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Wykonawca musi byæ podmiotem gospodarczym, prowadz±cym dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± we w³asnym imieniu.
8.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy wymaga posiadania przez Wykonawcê przez ca³y okres obowi±zywania umowy aktualnej koncesji, w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydanej przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
8.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na warto¶æ sumy gwarancyjnej nie mniejsz± ni¿ 5 000 000 z³.
8.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
8.4.1. Dysponowanie osobami skierowanymi do realizacji zamówienia.
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk:
wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk:
Pracownik ochrony (minimum 6 osób) Pracownik wpisany na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, zatrudniony zgodnie
z Ustaw± o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995, ze zm. )
8.4.2. Do¶wiadczenie zawodowe.
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zamówienie porównywalne z przedmiotem postêpowania, przy czym jako zamówienie porównywalne Zamawiaj±cy kwalifikowa³ bêdzie wykonanie zamówienia polegaj±cego na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony mienia o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 300 000,00 z³ netto lub kilku us³ug ochrony mienia o ³±cznej warto¶ci 300 000,00 z³ netto, przy czym jedna z nich o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ netto;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ZA SWZ:
w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu:
a) kopiê aktualnej koncesji w zakresie us³ug ochrony osób i mienia,
b) wykazu us³ug, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz us³ug musi potwierdzaæ spe³nianie warunku, o którym mowa w pkt 8.4.2 SWZ;
c) wykazu osób skierowanych do wykonania zamówienia. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nianie warunku o którym mowa w pkt 8.4.1. SWZ;
d) polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ okre¶lona w pkt 8.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców;
e) je¿eli Wykonawca powo³uje siê na us³ugi wykonywane w ramach konsorcjum, Zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga, aby w dokumentach potwierdzaj±cych, ¿e wyszczególnione w tabeli us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, by³y one ¶ci¶le wyspecyfikowane i potwierdzone przez wystawiaj±cego referencje lub wykazane w protokole odbioru us³ug, w tym ich warto¶æ netto deklarowana przez Wykonawcê;
f) warto¶ci w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia bêd± przeliczone wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowi±zuj±cego na dzieñ zakoñczenia realizacji wykazanych realizacji.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
NUMERACJA ZA SWZ:9.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia („konsorcjum”).
9.2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 2 Oddziale 3 ustawy Pzp („podmiot trzeci”).
9.3. ¯aden z cz³onków konsorcjum oraz ¿aden z podmiotów trzecich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
9.4. Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu cz³onkowie konsorcjum oraz Wykonawca wraz podmiotami trzecimi wykazuj± ³±cznie, przy czym nie dopuszcza siê sumowania wiedzy i do¶wiadczenia dwóch podmiotów (sumowania liczby wykonanych wcze¶niej zamówieñ) w sytuacji, gdy dane zamówienie jest niepodzielne.
9.5. W przypadku konsorcjum oraz podmiotów trzecich Zamawiaj±cy wymaga wype³nienia na formularzu oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy i/lub podmioty trzecie.
9.6. W przypadku podmiotów trzecich Zamawiaj±cy wymaga za³±czania zobowi±zania, o którym mowa w art. 118 ust 4 Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia („konsorcjum”).9.2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 2 Oddziale 3 ustawy Pzp („podmiot trzeci”).
9.3. ¯aden z cz³onków konsorcjum oraz ¿aden z podmiotów trzecich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
9.4. Spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu cz³onkowie konsorcjum oraz Wykonawca wraz podmiotami trzecimi wykazuj± ³±cznie, przy czym nie dopuszcza siê sumowania wiedzy i do¶wiadczenia dwóch podmiotów (sumowania liczby wykonanych wcze¶niej zamówieñ) w sytuacji, gdy dane zamówienie jest niepodzielne.
9.5. W przypadku konsorcjum oraz podmiotów trzecich Zamawiaj±cy wymaga wype³nienia na formularzu oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy i/lub podmioty trzecie.
9.6. W przypadku podmiotów trzecich Zamawiaj±cy wymaga za³±czania zobowi±zania, o którym mowa w art. 118 ust 4 Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 9.Zmiana Umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy
1. Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy niezrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umow±, po dniu wej¶cia
w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i us³ug.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, warto¶æ wynagrodzenia netto nie zmieni siê, a warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przes³anki, o której mowa w ust. 1 pkt 2- 4, bêdzie obejmowaæ wy³±cznie czê¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w odniesieniu do której nast±pi³a zmiana wysoko¶ci kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcê w zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie przepisów odpowiednio zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê lub dokonuj±cych zmian
w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne b±d¼ zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± wzrostowi kosztu Wykonawcy w zwi±zku ze zwiêkszeniem wysoko¶ci wynagrodzeñ Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia za pracê, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadaj±ca wzrostowi kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¶wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotê odpowiadaj±c± zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w zwi±zku z wyp³at± wynagrodzenia Pracownikom ¶wiadcz±cym Us³ugi. Kwota odpowiadaj±ca zmianie kosztu Wykonawcy bêdzie odnosiæ siê wy³±cznie do czê¶ci wynagrodzenia Pracowników ¦wiadcz±cych Us³ugi, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, odpowiadaj±cej zakresowi, w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy.
- DALEJ ZA SWZ PARAGRAF 9 PPU
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/palacsaski/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-25 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Kalkulacja oferty musi uwzglêdniaæ szacunkow± liczbê godzin podan±w SWZ, która wynosi 52560.
Podana liczba roboczogodzin pos³u¿y wy³±cznie do porównania ofert. Faktyczna liczba roboczogodzin w danym miesi±cu bêdzie wynika³a z potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ¿±dania zwiêkszenia obsady na chronionym terenie za wynagrodzeniem za 1 roboczogodzinê nie wy¿szym ni¿ wskazane w ofercie – zgodnie z punktem 2.6 OPZ.
Wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie wyp³acane zgodnie z faktyczn± przepracowan± liczb± roboczogodzin w danym miesi±cu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wie¿owego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, ¶ledzenia i neutralizacji bezza³ogowych statków powietrznych
- Zakup, monta¿ i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeñ w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddzia³u Chorób Wewnêtrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - p³acowego na okres 12 miesiêcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatk± ¶rodkowego przês³a wiaduktu nad lini± kolejow± nr 12 w ci±gu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzysz±cymi" - nr postêpowania 266/24
- Us³uga ochrony obiektu i mienia wraz obs³ug± recepcji w Teatrze Studio im. Stanis³awa Ignacego Witkiewicza
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- Wykonywanie us³ug portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Us³uga w zakresie ochrony obiektów Zespo³u Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "¦wiadczenie us³ug ochrony ca³odobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Us³uga w zakresie ca³odobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowan± firmê ochroniarsk± w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.