Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00239138/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00266263/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w m. Bereza do potrzeb działalności Klubu Seniora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w m. Bereza do potrzeb działalności Klubu Seniora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c8d0af-fc39-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027897/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Dostosowanie pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w m. Bereza do potrzeb działalności Klubu Seniora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 11 Włączenie Społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239138/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.9.2022.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 345605,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji istniejącego budynku poprzez dostosowanie znajdujących się w nim pomieszczeń do potrzeb użytkowników Klubu Seniora. 1.1. Obiekt, w którym prowadzone będą prace zlokalizowany jest w miejscowości Bereza, pod adresem Bereza 72, 21-560 Miedzyrzec Podlaski. Jest to budynek wolnostojący, parterowy, częściowo podpiwniczony, bez poddasza użytkowego, z dachem wielospadowym o kącie nachylenia połaci 20o i 35o, w rzucie o podstawie zbliżonej do prostokąta z podcieniem wejściowym i wymiarach ok. 15,90 m x 14,35 m oraz wysokości ok. 7,60 m. 1.2. W ramach prac w budynku zostaną wydzielone: pomieszczenie kuchenne, sanitariaty (męski z przedsionkiem oraz damski przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych); pomieszczenie porządkowe, trzy sale do prowadzenia zajęć tematycznych, przestrzeń komunikacyjna z wiatrołapem oraz pomieszczenie kotłowni. Istniejące podpiwniczenie nie będzie podlegało adaptacji. 1.3. Roboty budowlane wynikają ze zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń budynku oraz obejmują kompleksową realizację prac ogólnobudowlanych (w tym instalacyjnych) i wykończeniowych w ich obrębie. 1.4. Prowadzone prace obejmować będą: roboty rozbiórkowe, demontażowe i wyburzeniowe w zakresie przegród wewnętrznych, schodów do piwnicy, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji wewnętrznych wraz z osprzętem i wyposażeniem, okładzin ściennych, posadzek i wylewek betonowych; wykonanie nowego stropu nad schodami do piwnicy wraz z klapą/wyłazem wejściową/-ym do kondygnacji podziemnej; roboty murarskie (nowoprojektowane ścianki działowe); wykonanie nowej instalacji elektrycznej (okablowanie z osprzętem elektrycznym i oświetleniowym); wykonanie nowej instalacji teletechnicznej (sieć internetowa i Wi-Fi).; wykonanie nowej instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej ; wykonanie nowej instalacji c.w.u.; wykonanie nowej instalacji c.o. (grzejniki, zawory, podejścia, piony) wpiętej do urządzeń zainstalowanych w kotłowni; wymianę stolarki okiennej na PCV, jednoramowe, trzyszybowe ze szkłem niskoemisyjnym tj. max. U = 0,90 W/m2.K; montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej (ościeżnice i skrzydła drzwiowe); montaż aluminiowych drzwi zewnętrznych, antywłamaniowych, ocieplonych (max. U = 1,30 W/m2.K); wykonanie nowych podłóg (w tym wylewki, warstwy wykończeniowe - terakota z cokolikiem); prace tynkarskie (ściany i sufity); prace wykończeniowe (glazura w sanitariatach na pełną wysokość, „fartuchy” nad szafkami w kuchni, malowanie ścian i sufitów, montaż nowej armatury sanitarnej i kuchennej (armatura z osprzętem)); ocieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. min. 13 cm; sprawdzenie i udrożnienie kanałów wentylacji grawitacyjnej; montaż kominków wentylacyjnych w dachu z podłączeniem ich do kanałów wentylacyjnych; przeprowadzenie prób i testów zamontowanych instalacji oraz przygotowanie dokumentacji pokontrolnej (m.in. protokoły z badań instalacji kominowych, elektrycznych, centralnego ogrzewania, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358767,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468261,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358767,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDEXPOL Damian Lewczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372602821
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Budexpol Damian Lewczuk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Budexpol Damian Lewczuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358767,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- "Dostawa w formie tankowania oleju napędowego w 2025 roku"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników i rodzin Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Miasta Międzyrzec Podlaski
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rzeczyca
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży sanitarnej i pogotowia sanitarnego w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w latach 2024-2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.