eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiDostosowanie pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w m. Bereza do potrzeb działalności Klubu Seniora



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w m. Bereza do potrzeb działalności Klubu Seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYRZEC PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA 20

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ugmiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w m. Bereza do potrzeb działalności Klubu Seniora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c8d0af-fc39-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027897/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Dostosowanie pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w m. Bereza do potrzeb działalności Klubu Seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 11 Włączenie Społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239138/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.9.2022.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345605,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji istniejącego budynku poprzez dostosowanie znajdujących się w nim pomieszczeń do potrzeb użytkowników Klubu Seniora. 1.1. Obiekt, w którym prowadzone będą prace zlokalizowany jest w miejscowości Bereza, pod adresem Bereza 72, 21-560 Miedzyrzec Podlaski. Jest to budynek wolnostojący, parterowy, częściowo podpiwniczony, bez poddasza użytkowego, z dachem wielospadowym o kącie nachylenia połaci 20o i 35o, w rzucie o podstawie zbliżonej do prostokąta z podcieniem wejściowym i wymiarach ok. 15,90 m x 14,35 m oraz wysokości ok. 7,60 m. 1.2. W ramach prac w budynku zostaną wydzielone: pomieszczenie kuchenne, sanitariaty (męski z przedsionkiem oraz damski przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych); pomieszczenie porządkowe, trzy sale do prowadzenia zajęć tematycznych, przestrzeń komunikacyjna z wiatrołapem oraz pomieszczenie kotłowni. Istniejące podpiwniczenie nie będzie podlegało adaptacji. 1.3. Roboty budowlane wynikają ze zmiany układu funkcjonalnego pomieszczeń budynku oraz obejmują kompleksową realizację prac ogólnobudowlanych (w tym instalacyjnych) i wykończeniowych w ich obrębie. 1.4. Prowadzone prace obejmować będą: roboty rozbiórkowe, demontażowe i wyburzeniowe w zakresie przegród wewnętrznych, schodów do piwnicy, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji wewnętrznych wraz z osprzętem i wyposażeniem, okładzin ściennych, posadzek i wylewek betonowych; wykonanie nowego stropu nad schodami do piwnicy wraz z klapą/wyłazem wejściową/-ym do kondygnacji podziemnej; roboty murarskie (nowoprojektowane ścianki działowe); wykonanie nowej instalacji elektrycznej (okablowanie z osprzętem elektrycznym i oświetleniowym); wykonanie nowej instalacji teletechnicznej (sieć internetowa i Wi-Fi).; wykonanie nowej instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej ; wykonanie nowej instalacji c.w.u.; wykonanie nowej instalacji c.o. (grzejniki, zawory, podejścia, piony) wpiętej do urządzeń zainstalowanych w kotłowni; wymianę stolarki okiennej na PCV, jednoramowe, trzyszybowe ze szkłem niskoemisyjnym tj. max. U = 0,90 W/m2.K; montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych; montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej (ościeżnice i skrzydła drzwiowe); montaż aluminiowych drzwi zewnętrznych, antywłamaniowych, ocieplonych (max. U = 1,30 W/m2.K); wykonanie nowych podłóg (w tym wylewki, warstwy wykończeniowe - terakota z cokolikiem); prace tynkarskie (ściany i sufity); prace wykończeniowe (glazura w sanitariatach na pełną wysokość, „fartuchy” nad szafkami w kuchni, malowanie ścian i sufitów, montaż nowej armatury sanitarnej i kuchennej (armatura z osprzętem)); ocieplenie stropu nad parterem wełną mineralną gr. min. 13 cm; sprawdzenie i udrożnienie kanałów wentylacji grawitacyjnej; montaż kominków wentylacyjnych w dachu z podłączeniem ich do kanałów wentylacyjnych; przeprowadzenie prób i testów zamontowanych instalacji oraz przygotowanie dokumentacji pokontrolnej (m.in. protokoły z badań instalacji kominowych, elektrycznych, centralnego ogrzewania, itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358767,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468261,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358767,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDEXPOL Damian Lewczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372602821

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358767,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.