Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241969/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE REMONTOWE ŁAZIENEK W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU NR 15 W PIEKARACH ŚLASKICH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 15 W PIEKARACH ŚLĄSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272002241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M.C. SKŁODOWSKIEJ 104
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-949
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 767 81 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp15@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mp15piekary.szkolnybip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55cb94af-fffc-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE REMONTOWE ŁAZIENEK W MIEJSKIM PRZEDSZKOLU NR 15 W PIEKARACH ŚLASKICH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55cb94af-fffc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046454/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja łazienek Miejskiego Przedszkola nr 15 w Piekarach Śląskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/MP15/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242947,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek zgodnie z poniższym zestawieniem robót budowlano- instalacyjnych.
W zakresie łazienki nr 1-4
• roboty demontażowe, roboty rozbiórkowe istniejących ścianek działowych, skuwanie, tynków , płytek ściennych i podłogowych, demontaż instalacji wodno- kanalizacyjnych, demontaż stolarki drzwiowej demontaż wyposażenia łazienki zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; wyniesienie; transport, utylizacja;
• demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników
• gruntowanie podłoży preparatami
• wykonanie posadzki z płytek gresowych
• wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych
• Dostawa i montaż drzwi ustępowych z płyt wodoodpornej
• dostawa i montaż kabin ustępowych z płyt wodoodpornej
• wykonanie tynków cementowo- wapiennych
• wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzki
• dostawa i montaż parapetów
• dostawa i montaż umywalek
• dostawa i montaż ustępów pojedynczych z płuczkami
• dostawa i montaż baterii umywalkowych
• dostawa i montaż uchwytu na papier toaletowy
• dostawa i montaż dozownika mydła
• dostawa i montaż pojemników na ręczniki papierowe • dostawa i montaż szczotki do WC
• dostawa i montaż luster
• dostawa i montaż wieszaków na ręczniki
• dostawa i montaż koszów na śmieci
• dostawa i montaż nawietrzaków okiennych
• zmniejszenie skrzydeł drzwiowych od strony dolnej lub montaż kratki transferowej
• wykonanie gładzi gipsowych
• wykonanie prac malarskich
• zabudowa płytami g-k wodoodpornymi na ruszcie stalowym pionów i poziomów instalacji wodno- kanalizacyjnych i innych;
• wykonanie ścianek technicznych
• dostawa i montaż sufitu podwieszanego kasetonowego
• dostawa i montaż ościeżnic aluminiowych
• dostawa i montaż w skrzydła drzwiowe aluminiowe
• wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz wody zmieszanej
• wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej na rury PVC/ PVC-U w zakresie remontowanego pomieszczenia – piony i poziomy,
• wykonanie podejść wodno- kanalizacyjnych do urządzeń sanitarnych;
• montaż przejść instalacyjnych dostosowanych do klasy ogniowej EI 60
• montaż wpustów kanalizacyjnych podłogowych z syfonem
• wykonanie bruzd i ich zaprawienie dla instalacji wod.-kan.;
• wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnych prowadzonych w posadzce, ścianach i nad sufitem podwieszanym w zakresie remontowanego pomieszczenia;
• zabudowa armatury zaworowej dla instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji i do przyborów sanitarnych;
• wstawienie rewizji kanalizacji sanitarnej;
• wstawienie zaworu czerpalnego wody zimnej i ciepłej;
• dostawa i montaż zaworu mieszającego,
• wymiana kratek wentylacyjnych montaż wentylatorów
• przeprowadzenie prób i badań wymienianych instalacji wod– kan, elektrycznej;
• wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach objętych robotami budowlanymi;
• dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED
• Wykonanie nowej instalacji do istniejącej puszki poza łazienka oraz odtworzenie po przekuciach i malowanie
W zakresie piwnicy
• demontaż instalacji wodno- kanalizacyjnych, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego; wyniesienie; transport, utylizacja;
• wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz wody zmieszanej ( rury PE/Al/PE ) w zakresie remontowanego pomieszczenia – piony
• wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej na rury PVC/ PVC-U w zakresie remontowanego pomieszczenia – piony i poziomy ,
• wykonanie podejść wodno- kanalizacyjnych do urządzeń sanitarnych;
• montaż przejść instalacyjnych dostosowanych do klasy ogniowej EI 60
• wykonanie otulin ( izolacji cieplnych ) polietylenowych dla instalacji wodnych;
• zabudowa armatury zaworowej dla instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji i do przyborów sanitarnych;
• wstawienie rewizji kanalizacji sanitarnej;
W zakresie realizacji
• wykonanie wizualizacji dla każdej łazienki wraz z uzgodnieniem i akceptacja zamawiającego
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z zaznaczonymi instalacjami i rzutem pomieszczeń
Wykonawca przed wykonaniem zamówienia zobowiązany jest do aktualizacji pomiarów i ewentualnych korekt na miejscu budowy.
Powyższe materiały po stronie Wykonawcy. Należy stosować wyłącznie te wyroby budowlane ( materiały i urządzenia ), które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami prawa, i które posiadają właściwości użytkowe i techniczne umożliwiające prawidłowe wykonanie powyższych robót.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu prawidłowej wyceny wartości zamówienia. Przed rozpoczęciem realizacji Wykonawca winien wykonać wszelkich pomiarów/domiarów. Należy podać wycenę całkowitą. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt własny Wykonawcy. Wykonanie przedmiaru i jego wycena po stronie oferenta.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 7 oraz załączniki nr 2, 8 - 21d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279319,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567499,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279319,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konstrukiv Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0001039002
7.3.3) Ulica: Al. Bolesława Krzywoustego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-870
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279319,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-30 do 2023-08-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.: Budowa Centrum Przesiadkowego w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy środków piorących
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i papieru toaletowego, worków foliowych, pojemników na odpady skażone oraz artykułów do utrzymania czystości
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.