Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne koszenie traw wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni na terenie Gminy Ustka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31eccf5b-ea8f-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne koszenie traw wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni na terenie Gminy Ustka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31eccf5b-ea8f-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Sukcesywne koszenie traw w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach na terenie gm. Ustka wraz z utrzymaniem zagosp. terenów zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.15.2024.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Sukcesywne koszenie traw wraz z wykaszaniem chwastów i jednorocznych samosiewów w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach na terenie gm. Ustka wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy na terenie sołectw: Rowy, Objazda, Gąbino, Machowino, Machowinko, Wytowno i Przewłoka.Przedmiotem umowy w zakresie opcji podstawowej oraz z zakresem prawa opcji dodatkowej jest świadczenie usług polegających na sukcesywnym i według potrzeb koszeniu traw wraz z wykaszaniem chwastów i jednorocznych samosiewów w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach na terenie gm. Ustka wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy na terenie sołectw: Rowy, Objazda, Gąbino, Machowino, Machowinko, Wytowno i Przewłoka.
Zakres zamówienia w opcji podstawowej określa zał. nr 4A – do umowy, a w opcji dodatkowej zał nr 4B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy, stanowiący jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 207205,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Sukcesywne koszenie traw wraz z wykaszaniem chwastów i jednorocznych samosiewów w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach na terenie gm. Ustka wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy na terenie sołectw: Grabno, Zimowiska, Wodnica, Pęplino, Charnowo, Niestkowo, Możdżanowo, Starkowo, Zaleskie, Lędowo, Duninowo.Przedmiotem umowy w zakresie opcji podstawowej oraz z zakresem prawa opcji dodatkowej jest świadczenie usług polegających na sukcesywnym i według potrzeb koszeniu traw wraz z wykaszaniem chwastów i jednorocznych samosiewów w ciągach komunikacyjnych, drogowych, pieszych, wokół przystanków autobusowych oraz placach zabaw i boiskach na terenie gm. Ustka wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy na terenie sołectw: Grabno, Zimowiska, Wodnica, Pęplino, Charnowo, Niestkowo, Możdżanowo, Starkowo, Zaleskie, Lędowo, Duninowo.
Zakres zamówienia w opcji podstawowej określa zał. nr 4A – do umowy, a w opcji dodatkowej zał nr 4B.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do umowy, stanowiący jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 121489,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135057,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429770,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135057,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Bociek"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222032778
7.3.3) Ulica: Redzikowo 16B
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BOCIEK"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BOCIEK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135057,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78599,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220321,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78599,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Bociek"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222032778
7.3.3) Ulica: Redzikowo 16B
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BOCIEK"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BOCIEK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78599,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wartość wykonania zamówienia podstawowego (opcji podstawowej) w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia wynosi:
91.612,23 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt jeden tysięcy sześćset dwanaście złotych 23/100. ), 84.826,14zł netto (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące osiemset dwadzieścia sześć złotych 14/100)
podatek VAT (8%) 6.786,09 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset osiemdziesiąt sześć 09/100).
3. Wartość wykonania zamówienia dodatkowego (opcji dodatkowej) w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia wynosi:
43.444,97 zł brutto (słownie: czterdzieści trzy tysiące czterysta czterdzieści cztery złote 97/100 ),
40.226,82 zł netto (słownie: czterdzieści tysięcy dwieście dwadzieścia sześć złotych 82/100),
podatek VAT (8%) 3.218,15 zł (słownie: trzy tysiące dwieście osiemnaście złotych 15/100).
CZ.II PRAWO OPCJI
2. Wartość wykonania zamówienia podstawowego (opcji podstawowej) w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia wynosi:
53.708,83 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące siedemset osiem złotych 83/100),
49.730,40 zł netto (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści złotych 40/100),
podatek VAT (8%) 3.978,43zł (słownie: trzy tysiące dziewięć tysięcy siedemdziesiąt osiem 43/100).
3. Wartość wykonania zamówienia dodatkowego (opcji dodatkowej) w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia wynosi:
24.890,98 zł brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt złotych 98/100. ),
23.047,20 zł netto (słownie: dwadzieścia trzy tysiące czterdzieści siedem złotych 20/100.),
podatek VAT (8%) 1.843,78 zł (słownie: tysiąc osiemset czterdzieści trzy złote 78/100).
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Budowa/przebudowa drogi gminnej nr 101312G, 101319G, 101315G, 101317G, 101320G (drogi w centrum Starkowa od drogi powiatowej nr 1105G w kierunku Golęcina)
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Koszenie poboczy i zieleńcy dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- "Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku."
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy, rowów i skarp
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.