Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251168/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 721 22 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pgkimleczyca.pl, https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1a0134a-3889-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251168/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: U.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157154,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są usługi:
Zamówienie obejmuje dozór i ochronę mienia budynków i terenów do nich przyległych na obiektach:
1) Baza Sprzętowa PGKIM przy ul. Tumskiej 4 w Łęczycy.
Dozór mienia odbywać się będzie w godzinach i w okresie:
- Baza Sprzętowa PGKiM - we wszystkie dni całodobowo przez cały okres zamówienia - 1 osoba.
Ochrona realizowana będzie na jednym posterunku ochrony.
Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami Wykonawcy, a nazwiska pracowników przekazane Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony musi być poprzedzone wcześniejszym zawiadomieniem kierownika obiektu.
Pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie specyfiki pełnienia służby ochronnej.
Płatność za wykonanie usługi:
1. Faktury miesięczne za wykonaną usługę.
2. Płatność przelewem.
3. Termin realizacji faktur - zgodnie z ofertą- od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
Szczegółowy zakres usług zawiera
Cel ochrony:
Ochrona fizyczna obiektu mienia i budynków w zakresie: zapobiegania włamaniom, kradzieży, dewastacji mienia.
Zatrzymanie sprawców włamań, kradzieży, dewastacji mienia oraz osób podejrzanych o popełnienie przestępstwa przeciwko mieniu mieszczącemu się w ochranianym obiekcie w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji.
Przeciwdziałanie wszelkim zagrożeniom wynikającym z nieprzestrzegania zasad i instrukcji w ochranianym obiekcie.
Do zadań pracowników ochrony podczas służby ochronnej będzie należało m.in.:
1. Zapewnienie ochrony obiektu i mienia w określonych jw. godzinach.
2. Zapobiegać włamaniom, kradzieżom i dewastacjom mienia.
3. Informować kierowników obiektów o próbach włamań, kradzieży i dewastacji mienia.
4. Ewidencjonować osoby przebywających w obiekcie po godzinach służbowych.
5. Kontrolować stan zabezpieczenia ppoż.
6. W przypadku występowania awarii sieci energetycznej, telefonicznej i wodociągowej powiadomić telefonicznie Pogotowie wodociągowe, Pogotowie energetyczne oraz podjąć działania mające na celu zapobieżenie skutkom awarii.
7. Przeprowadzać kontrole (obchody) zewnątrz chronionego obiektu.
8. Wypełniać instrukcje w zakresie ochrony.
Obowiązkiem pracowników dozoru będzie również:
1) sprzedaż gazu w butlach zgodnie z obowiązującymi procedurami zamawiającego,
2) prowadzenie ewidencji ruchu pojazdów po godzinach pracy pracowników Spółki,
3) monitoring biurowca oraz otwieranie i zamykanie biurowca w godzinach ustalonych przez zamawiającego,
4) niedopuszczenie do wjazdu pojazdów nie będących własnością Spółki lub własnością jej pracowników, lub interesantów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o., na teren Bazy Sprzętowej PGKiM, oraz zabezpieczenie bramy wjazdowej poprzez opuszczanie szlabanu,
5) obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) poprzez: ewidencjonowanie przyjmowanych odpadów oraz przestrzeganie zapisów regulaminu PSZOK.
2.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98634,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98634,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEMLING SECURITY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220573903
7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 309
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156234,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-31 do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.