eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżanowice"Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Krzyżanowice"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Krzyżanowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzyżanowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 5

1.5.2.) Miejscowość: Krzyżanowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 324194050

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 324194234

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@krzyzanowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzyzanowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fc2e3a7-cf10-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Krzyżanowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fc2e3a7-cf10-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030707/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Krzyżanowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gp-Zp.27101.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Krzyżanowice”, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w dokumentacji: projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Dokumenty opisujące zakres zadania stanowią zał. nr 8-9 do SWZ.

1. Zamówienie swym zakresem obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie nr 1 „Przebudowa ul. Społecznej w Bolesławiu”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm + 6 cm z podbudową z kruszywa łamanego 20 cm oraz stabilizacją na odcinku ok 730 m, wykonanie kanału z rur PVC 400 mm, wykonanie zjazdów z kostki brukowej w granicach pasa drogowego, obustronna zabudowa krawężników.

2) Zadanie nr 2 „Przebudowa ul. Wrzosowej w Nowej Wiosce”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm + 6 cm z podbudową z kruszywa łamanego 20 cm oraz stabilizacją na odcinku ok 260 m, wymiana lub remont elementów odwodnienia (kanały z rur PVC, montaż studni ściekowych 8 szt., rewizyjnych 7 szt.), obustronna zabudowa krawężników najazdowych, wykonanie nawierzchni zjazdów w granicach pasa drogowego, wykonanie dojść do posesji z kostki brukowej betonowej, zabudowa obrzeży, wykonanie pobocza z destruktu asfaltowego.

3) Zadanie nr 3 „Przebudowa ul. 1 Maja w Krzyżanowicach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm + 6 cm z podbudową z kruszywa łamanego 20 cm oraz stabilizacją na długości ok 590 m, obustronna zabudowa krawężników najazdowych, wykonanie zjazdów w granicach pasa drogowego, zabudowa obrzeży, zabudowa elementów odwodnienia (montaż 16 szt. studzienek, wykonanie kanału z rur PVC 160 mm: 56 m oraz 315 mm: 445 m), humusowanie skarp poboczy wraz z obsianiem trawą.

4) Zadanie nr 4 „Przebudowa sięgacza ul. Głównej w Tworkowie”
Wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na długości ok 135 m, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 24 cm, wykonanie ścieku z prefabrykatów betonowych, obustronna zabudowa krawężników najazdowych.

5) Zadanie nr 5 „Przebudowa ul. Słonecznej w Roszkowie”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm + 6 cm z podbudową z kruszywa łamanego 20 cm oraz stabilizacją cementem na odcinku ok 310 m, obustronna zabudowa krawężników najazdowych, wykonanie kanalizacji deszczowej.

6) Zadanie nr 6 „Przebudowa ul. Polnej w Owsiszczach”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm + 6 cm z podbudową z kruszywa łamanego 20 cm oraz stabilizacją cementem na długości ok 300 m, obustronna zabudowa krawężników, wykonanie zjazdów w granicach pasa drogowego, zabudowa elementów odwodnienia, wyłożenie rowu ażurami, wymiana barier ochronnych, wykonanie nawierzchni sięgacza z kostki brukowej o pow. 142 m2.

7) Zadanie nr 7 „Przebudowa ul. Cichej w Rudyszwałdzie”
Wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm + 6 cm z podbudową z kruszywa łamanego 20 cm oraz stabilizacją wapnem na odcinku 240 m, szerokość jezdni 4 – 3,5 m, na łuku poszerzenie do 6,0 m, obustronna zabudowa krawężnika na całej długości jezdni, zabudowa ścieku betonowego prefabrykowanego 50x50x15 – strona lewa 128m, zabudowa w KM 0+013,40 wpustu ulicznego ściekowego na studzience z rur betonowych Ø 500 z osadnikiem, przykanalik z rur PCV Ø 200 o długości 10,50 m odprowadzającego wody opadowe z wpustu do studni rewizyjnej, zabudowa studni rewizyjnej z kręgów betonowych Ø 1000 na istniejącej kanalizacji deszczowej, zlokalizowanej pod chodnikiem w pasie drogowym DP 3532S wykonanie zjazdów z kostki brukowej z fazą grafitową i szarą dla chodnika (dojścia do furtki), humusowanie pobocza.
2. W zakresie wykonania zadania Wykonawca winien wykonać wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania i użytkowania powierzonego mu zadania, wynikające z dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, projektów, uzgodnień i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonawca wykona wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymania porządku na terenie budowy oraz bezpieczeństwa (czynności z BHP i BRD); wykona wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokona wszelkich uzgodnień branżowych, konsultacji, nadzorów; wykona czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także wszystkie inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które wynikną w trakcie jego realizacji oraz oddania zadania do użytkowania.
3. Wykonawca dokona wytyczenia geodezyjnego oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za projekt, uzgodnienie i wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas trwania prac.
5. Prace należy prowadzić zgodnie z uzgodnieniami branżowymi. Wykorzystanie materiału z rozbiórki należy uzgodnić z inwestorem. Inwestor ma prawo wskazać materiały do odzysku wraz z miejscem zdeponowania, na które Wykonawca wywiezie materiały przydatne do dalszego wykorzystania. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie.
6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i SWZ.
7. Wykonawca dokona zgłoszeń inspektorom nadzoru oraz właściwym służbom, robót wymagających wykonania pomiarów lub oceny stanu technicznego dokonując w konsekwencji wszystkich odbiorów technicznych jeżeli takie będą konieczne do przeprowadzenia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5346956,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6919980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5346956,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOLAND Mariola Studnic

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391001744

7.3.3) Ulica: ul. Długa 19

7.3.4) Miejscowość: Zabełków

7.3.5) Kod pocztowy: 47-460

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5346956,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.