Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246354/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia należącego do PGK w Końskich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290451982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 145
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3723497
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk.konskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.konskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4f987fe-036b-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia należącego do PGK w Końskich.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f987fe-036b-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAP.26.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia oraz całodobowy monitoring w obiektach i na terenie PGK w Końskich.
2. Ochronie i dozorowi podlegają teren Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Końskich (26-200) przy ul. Spacerowej 145 o łącznej powierzchni ok 11 ha, w tym szczególnie obiekty: budynek biurowy 2-piętrowy, pomieszczenia socjalno – biurowe, sortowania odpadów, hala rozbiórki wielkogabarytów, garaż na kompaktor, garaże blaszane (3 szt.), wiaty garażowe oraz do składowania odpadów, myjnia, zbiorników i dystrybutorów paliwa, zbiorniki odcieków z zestawem pomp, kwatery składowiska, wszystkie miejsca składowania i magazynowania odpadów.
3. Czas ochrony i dozoru: całodobowo (24 godz.), 7 dni w tygodniu - dozór stały.
4. Zamawiający posiada własny system monitoringu wizyjnego, który obejmuje cały zakład.
5. Wykonawca zapewni:
a) w dni pracy zakładu (od poniedziałku do piątku): jednego (1) pracownika ochrony/dozoru w godzinach 6.00 - 22.00 oraz dwóch (2) pracowników ochrony/dozoru w godzinach 22.00 – 6.00.
b) w dni wolne od pracy zakładu (soboty, niedziele i święta): jednego (1) pracownika ochrony/dozoru
w godzinach 6.00 - 18.00 oraz dwóch (2) pracowników ochrony/dozoru w godzinach 18.00 – 6.00.
6. Wykonawca wyposaży wszystkich pracowników ochrony w niezależne środki łączności oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy, tj. zainstaluje na własny koszt elektroniczny system kontroli obchodów dokonywanych przez pracowników ochrony.
7. Pracownik ochrony przebywać będzie w budynku Zamawiającego położonym w Końskich, w pomieszczeniu wyznaczonym na portiernię. Do jego zadań należy:
1) Zamykanie i otwieranie bramy i głównego wejścia do budynku o ustalonej godzinie.
2) Wydawanie i przyjmowanie kluczy od użytkowników budynku.
3) Monitoring ruchu osobowego (prowadzenie ewidencji interesantów/osób odwiedzających siedzibę) i ruchu samochodowego.
4) Dokonywanie systematycznej kontroli budynku, mając na celu ochronę przed kradzieżą, pożarem, zalaniem i dewastacją.
5) Codziennie, po opuszczeniu obiektu przez pracowników, sprawdzanie budynku w zakresie: wyłączenia wszystkich urządzeń elektrycznych (oprócz urządzeń komputerowych), zamknięcia okien, wygaszenia świateł, innych nie wymienionych wyżej zagrożeń mogących przyczynić się do zniszczenia mienia Zamawiającego.
6) Wpuszczanie do budynków po godzinach pracy tylko osób upoważnionych.
7) Dokonywanie systematycznej kontroli - obchodu obiektu i terenu przyległego w różnych godzinach, nie rzadziej niż co 2 godziny (w dni wolne od pracy zakładu oraz w dni pracy zakładu w godzinach 22.00 do 6.00), w tym budynku sortowni odpadów, garażu oraz terenu wokół zbiornika i dystrybutora paliwa, mając na celu ochronę przed kradzieżą, zalaniem, pożarem, dewastacją.
8) Alarmowanie odpowiednich służb w przypadku ujawnienia zagrożenia i branie czynnego udziału
w zwalczaniu tego zagrożenia.
9) Prowadzenie całodobowego monitoringu.
10) Prowadzenie książki służby, uwzgledniającej dokumentację związanej z ochroną /dozorem/.
11) Dbałość o chodniki i wejścia do budynku biurowego:
a) w okresie letnim zamiatanie: uprzątanie śmieci, liści, ziemi naniesionej po deszczach,
b) w okresie zimowym odśnieżanie, posypywanie piaskiem i solą.
12) Utrzymywanie porządku i czystości w zajmowanym pomieszczeniu – portierni.
8. Pracownicy ochrony winni posiadać odpowiednie kwalifikacje niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. spełniać wymagania zgodnie definicją pracownika ochrony zawartą w ustawie
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.).
9. Pracownicy ochrony muszą wyróżniać się: właściwymi predyspozycjami psychicznymi i fizycznymi do wykonywania zawodu, szybkim czasem reakcji i podejmowaniem decyzji, umiejętnością analizy sytuacji, sprawnością fizyczną, wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością.
10. Pracownicy ochrony powinni również odbyć przeszkolenie BHP i p.poż. w zakresie obejmującym zadania związane z dozorowaniem.
11. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w jednolite umundurowanie z emblematami firmowymi i identyfikatory.
12. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obiektów Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem prac na czas ich realizacji na kwotę nie mniejszą niż
2 000.000,00 złotych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341140-8 - Usługi dozorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20777,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80739,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20777,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGESIL SERVICE SP. Z O.O.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGESIL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592029449
7.3.3) Ulica: PLANTY 16A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-502
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747977,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2026-07-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
- Zakup echokardiografu z funkcją echokardiografii przezprzełykowej
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Cichy Zakątek" w Końskich
- Dostawa samojezdnego urządzenia wielofunkcyjnego do prac komunalnych
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.