Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Eksploatacja letnia aeratorów i fontann oraz eksploatacja zimowa fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Eksploatacja letnia aeratorów i fontann oraz eksploatacja zimowa fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73e8edb0-46e6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Eksploatacja letnia aeratorów i fontann oraz eksploatacja zimowa fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie na podst. art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zam. podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W zamówieniu podstawowym w ogłoszeniu oraz w SIWZ przewidziano możliwość udzielania zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) poprzednio obowiązującej ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług na terenach będących lub które wejdą w zarząd ZZM we Wrocławiu, dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 60% wartości zamówienia podstawowego dla Zadania I tj. do kwoty 636.750,00 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/PN/70/2020/DZZ (Zadanie I)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/72/2021/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20990,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac na fontannie „Kaskadzie” przy Bulwarze X. Dunikowskiego oraz fontannie w Parku Brochowskim.
1) Fontanna „Kaskada” przy Bulwar X. Dunikowskiego:
Zadanie polega na montażu armatury odcinającej na instalacji dopływowej do zbiornika fontanny, zlokalizowanego pod komorą technicznej fontanny.
Ze względu na niskie osadzenie rury dopływowej DN250 nad poziomem dna zbiornika należy zamontować adapter korygujący krzywiznę studni, zastawkę odcinającą napływ wody oraz sztycę przedłużającą wrzeciono, która umożliwi zamknięcie zastawki z poziomu komory technicznej fontanny bez konieczności opróżniania zbiornika.
2) Fontanna w Parku Brochowskim
Zadanie polega na renowacji oraz zabezpieczeniu fragmentów misy fontanny przed dalszą erozją, w skład którego wchodzi:
a) Usunięcie odspajającej się warstwy uszczelnienia;
b) Uzupełnienie brakujących elementów dna i obrzeża misy fontanny;
c) Scalenie kolorystyczne elementów naprawianych.
Prace prowadzone zarówno na fontannie „Kaskadzie” jak i w Parku Brochowskim należy prowadzić po przygotowaniu obiektów do okresu zimowego, tj. po opróżnieniu wody.
2. Szczegółowy zakres prac związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia zawarty jest
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do Wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25817,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25817,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25817,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aqua Serwis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971795733
7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja 19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25817,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podana w ogłoszeniu liczba 42 dni wynika z przeliczenia liczby tygodni na dni, z uwagi na to, iż okres realizacji zamówienia wynosi 6 tygodni od daty zawarcia umowy, a niniejsze ogłoszenie nie przewiduje wypełnienia okresu realizacji zamówienia w tygodniach.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w budynkach przy ul. Dzielnej 1-11, ul. Dzielnej 13-37, ul. Dzielnej 39-43, ul. Dzielnej 45-53 na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy różnych typów taśm przenośnikowych dla "Poltegor- Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zielone Ogrody Placu Grunwaldzkiego"
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej"
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań mikrobiologicznych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w podziale na 2 zadania: Zad. nr 1 remont III i IV piętra w SDM Pasat Polit. Mor. w Sz-nie ul. Starzyńskiego 9, Zad. nr 2 remont III i IV piętra w SDM Korab Polit. Mor. w Sz-nie
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.