Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zam. pol. na powt. pod. usług w ram. odn. drogi szutrowej w kierunku zejścia na plażę nr 16 pn. podłączenie toalety do sieci energetycznej oraz połączenie dojścia i zejścia poprzez utwardzenie terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zam. pol. na powt. pod. usług w ram. odn. drogi szutrowej w kierunku zejścia na plażę nr 16 pn. podłączenie toalety do sieci energetycznej oraz połączenie dojścia i zejścia poprzez utwardzenie terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b5f1c2-03c5-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037050/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie drogi szutrowej ograniczonej obrzeżami w kierunku zejscia na plażę nr 16 tzw. Sikorka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie art. 304 w zw. z art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023r.
poz. 1605) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2024.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług w ramach odnowienia drogi szutrowej w kierunku zejścia na plażę nr 16 pn. podłączenie toalety do sieci energetycznej oraz połączenie dojścia i zejścia poprzez utwardzenie terenu”
2. Zamówienie obejmuje wykonanie:
• podłączenie toalety do sieci energetycznej:
Należy wykonać kanał pod kabel energetyczny o długości 250m, ułożyć kabel, zamknąć wykop, odtworzyć nawierzchnię, połączyć kabel z zasilaniem oraz punktem odbioru energii elektrycznej w toalecie.
• połączenie dojścia i zejścia poprzez utwardzenie terenu
Należy wybrać nawierzchnie na 25m2 przy zakończeniu dojścia i początkiem zejścia, wymienić podbudowę, ułożyć krawężniki (lub oporniki), utwardzić przejście, uprzątnąć teren.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych prac wynikających z obowiązujących przepisów (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów)
• usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w załącznikach, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem prac i załącznikami;
• przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla zastosowanych materiałów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MARKOP Tomasz Kusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411717471
7.3.3) Ulica: Powstańców Warszawy 18/4
7.3.4) Miejscowość: Łeba
7.3.5) Kod pocztowy: 84-360
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kusiak Firma Handlowo-Usługowa "MARKOP"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kusiak Firma Handlowo-Usługowa "MARKOP"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI ŁEBA
więcej: przetargi ŁEBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.