Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00184221/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Sulików
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 87 288
1.5.8.) Numer faksu: 75 77 56 922
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.sulikow.pl/?id=2981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702c7b0f-dfe9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034561/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików w okresie od 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn.: „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików”, których zakres obejmuje w szczególności:
1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych,
2) zapewnienie właścicielom nieruchomości możliwości wynajmu (lub oddania w inną formę użytkowania) pojemników do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych,
3) organizację selektywnej zbiórki odpadów: papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, szkła, w systemie zbiorowym,
4) organizację selektywnej zbiórki odpadów: papieru i tektury, metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, szkła w systemie indywidualnym,
5) organizację selektywnej zbiórki bioodpadów w systemie indywidualnym,
6) odebranie raz w I półroczu 2023 r. mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, wystawionych w każdej miejscowości gminy w formie tzw. „wystawki”,
7) odbieranie odpadów budowlanych i rozbiórkowych w systemie indywidualnym,
8) obsługę i organizację Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOKu),
9) dostarczanie wszystkich odebranych z terenu Gminy Sulików odpadów komunalnych do Instalacji Komunalnej w Lubaniu,
10) opracowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych,
11) prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ oraz załącznikach do projektu umowy, w skład których wchodzą:
1) Wykaz nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia,
2) Wykaz miejsc ustawienia pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w systemie zbiorowym,
3) Parametry oraz oznaczenie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.
3. Szacowana ilość odpadów komunalnych odbieranych od nieruchomości zamieszkałych
i niezamieszkałych stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Ilość ta została określona w oparciu
o dane przekazywane do Urzędu Gminy Sulików w sprawozdaniach rocznych podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Podaną ilość należy traktować jako orientacyjną. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanej ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90910000-9 - Usługi sprzątania
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2. Zakładem Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 613-14-25-217
7.3.3) Ulica: Bankowa 8
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 w ilości 800 Mg w okresie 24 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2025r."
- Odpady komunalne
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.