Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00257060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00259012/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów budowlanych potrzebnych do budowy garażu - II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Magurski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180789309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krempna 59
1.5.2.) Miejscowość: Krempna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134414099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@magurskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.magurskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f60ec5b-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów budowlanych potrzebnych do budowy garażu - II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f60ec5b-e822-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093098/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów budowlanych do budowy garażu przy budynku CiZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-370-1-7/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62871,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚC 1: Dostawa betonuPrzedmiotem zamówienia w zakresie części 1 jest dostawa betonu B10 w ilości 6 m3 oraz betonu B20 w ilości 17,7 m3. Całość zamówienia będzie realizowana w 5 dostawach, w zależności od etapów wykonania prac. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu
4.5.5.) Wartość części: 5775,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Dostawa elementów stalowychPrzedmiotem zamówienia w zakresie części 2 jest dostawa prętów stalowych żebrowanych do wykonania konstrukcji zbrojeniowych B500SP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14622000-7 - Stal
4.5.5.) Wartość części: 2957,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 jest dostawa materiałów drewnianych potrzebnych do wykonania konstrukcji więźby dachowej. Materiały drewniane muszą być wykonane z drewna konstrukcyjnego klasy C24. Wszystkie elementy drewniane muszą być zabezpieczone przed korozją biologiczną poprzez 2-krotne smarowanie preparatami dopuszczonymi do stosowania w budownictwie mieszkalnym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112410-5 - Konstrukcje dachowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 8364,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 jest dostawa blachy gat. I oraz materiałów niezbędnych do wykonania pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44172000-6 - Arkusze (budowlane)
4.5.5.) Wartość części: 5582,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 jest dostawa wraz z montażem 2 szt. okien oraz 3 szt. bram garażowych (segmentowe, otwierane do góry).Opis bram:
Parametry techniczne bram segmentowych:
• Wymiary:
250x220 cm – 1 szt.
240x220 cm – 2 szt.
• Brama o wymiarach 250x220 cm musi posiadać dodatkowy mechanizm otwierania awaryjnego od zewnątrz,
• Bramy otwierane do góry,
• Bramy otwierane automatycznie z fotokomórkami z dodatkowym napędem ręcznym,
• Do każdej bramy pilot – 2 szt.,
• Materiał z którego mają być wykonane bramy: stal ocynkowana, ocieplone pianką U ≤ 1,3 W/(m2K),
• Panel grubości min. 40 mm,
• Kolor: złoty dąb (Zamawiający posiada w budynku CiZ dwie bramy w takim kolorze, dlatego przy budowie garażu chce zachować jednolitą kolorystykę bram)
• Gwarancja minimum - 24 m-ce
• Szkic bram znajduje się w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia – dot. wymiarów bram.
Opis okien:
Parametry techniczne okien:
• Wymiary: 91x63 cm
• Kolor: okleina drewnopodobna, neutralna, naturalna (złoty dąb)
• 6 komorowe profil PCV
• Potrójny pakiet szyb Ug = 0,7 W/(m2K), Uw = min 0,9 W/(m2K), Rw (Db) = 33
• Klami systemowe
• Nawiewniki w górnej ramie okna
• Gwarancja minimum - 24 m-ce
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221100-6 - Okna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221240-9 - Wrota garażowe
4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego w zakresie części 1 wpłynęły dwie oferty od:
1) Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne;
2) LIGRA Grzegorz Schabiński, ul. Floriańska 42, 38-200 Jasło;
Oferta złożona przez Wykonawcę - Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, natomiast oferta złożona przez Wykonawcę - LIGRA Grzegorz Schabiński, ul. Floriańska 42, 38-200 Jasło, podlega odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 1 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8134,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14892,44 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego w zakresie części 2 wpłynęły trzy oferty od:
1) Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne;
2) LIGRA Grzegorz Schabiński, ul. Floriańska 42, 38-200 Jasło;
3) BOWIM – PODKARPACIE Sp. z o.o., ul. Inwestycyjna 6, 35-213 Rzeszów;
Oferta złożona przez Wykonawcę - Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, natomiast oferty złożone przez pozostałych Wykonawców podlegają odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2992,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8541,94 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego w zakresie części 3 wpłynęły cztery oferty od:
1) Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne;
2) LIGRA Grzegorz Schabiński, ul. Floriańska 42, 38-200 Jasło;
3) Zakład Obróbki Drewna TARTAK Krzysztof Żebracki, Gąsówka 49, 38-204 Tarnowiec;
4) FHU „AS” Artur Sasak, Góra Motyczna 3A, 39-204 Żyraków;
Oferta złożona przez Wykonawcę - Metalzbyt – Hurt Sp. z o.o., ul. Usługowa 4, 43–392 Międzyrzecze Dolne, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, natomiast oferty złożone przez pozostałych Wykonawców podlegają odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 3 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12963 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26186,72 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego części 4 wpłynęły dwie oferty od:
1) LIGRA Grzegorz Schabiński, ul. Floriańska 42, 38-200 Jasło;
2) FHU „AS” Artur Sasak, Góra Motyczna 3A, 39-204 Żyraków;
Oferty złożone przez ww. Wykonawców podlegają odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 4 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6018,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8719,47 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego w zakresie części 5 wpłynęła jedna oferta od:
1) LIGRA Grzegorz Schabiński, ul. Floriańska 42, 38-200 Jasło;
Oferty złożone przez ww. Wykonawcę podlega odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 5 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25013,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25013,28 PLN
INNE PRZETARGI KREMPNA
więcej: przetargi KREMPNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i urządzeń budowlanych, elektrycznych i sanitarnych na potrzeby Gdańskich Nieruchomości SZB w roku 2025.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2024. Część 5.
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Jełowa - II postępowanie
- Dostawa metali do budowy drzwi osłonowych ciężkich
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.