Og³oszenie z dnia 2024-04-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00340939/01 - Wynik z dnia 2024-05-27
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie w budynku administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4 obejmuj±cych schody klatki schodowej z balustradami oraz parkiety CPV: 45432000-4
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr im. Juliusza S³owackiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. ¦w. Ducha 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wasik@teatrwkrakowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatrwkrakowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie w budynku administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4 obejmuj±cych schody klatki schodowej z balustradami oraz parkiety CPV: 45432000-4
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5cafe0b6-03c7-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00304587
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046163/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Prace konserwatorskie w budynku administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4 obejmuj±cych schody klatki schodowej z balustradami oraz parkiety CPV: 45432000-4
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cafe0b6-03c7-11ef-b81b-aebd110f52793.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu portal e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl oraz ePUAPu dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której
udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca sk³ada ofertê w
postêpowaniu za po¶rednictwem portalu e-Zamówienia.
3. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
4. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Centrum Pomocy portalu e-Zamówienia.
Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków)
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
portalu e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj±
siê numerem og³oszenia (BZP, TED lub ID postêpowania).
2. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email wasik@teatrwkrakowie.pl
3. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany
w pkt 2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest Teatr im. Juliusza
S³owackiego w Krakowie, Plac ¶w. Ducha 1, 31-023 Kraków,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – wasyleczko@teatrwkrakowie.pl
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporz±dzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami danych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) dane osobowe przechowywane bêd± w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora
6) Wykonawca oraz osoby, których dane Wykonawca przekaza³, posiadaj± prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych
osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania
7) osoby te maj± prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy.
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej RODO stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.4.24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 301684,52 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie prac konserwatorskich w budynku administracji Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie przy pl. ¦w. Ducha 4 obejmuj±cych schody klatki schodowej z balustradami oraz parkiety CPV: 45432000-4, 45331200-8, 45310000-3, zgodnie z warunkami szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ, warunkami SWZ oraz zgodnie z zapisami projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty ocenione zostan± w oparciu o kryterium – cena 60%, okres gwarancji - 40%
a) Liczba punktów w kryterium „cena” obliczana bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cmin / Co ) x 60 pkt,
gdzie: C – liczba punktów w kryterium „cena”,
Cmin – najni¿sza zaoferowana cena spo¶ród wszystkich ocenianych ofert,
Co – cena w ofercie ocenianej.
b) Liczba punktów w kryterium „okres gwarancji” okre¶lana bêdzie wed³ug wzoru:
G = ( Go / Gmax ) x 40 pkt,
gdzie: G – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”,
Go – okres gwarancji w ofercie ocenianej wskazany w latach ,
Gmax – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji spo¶ród wszystkich ofert.
Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku, gdy okres gwarancji ujêty w ofercie przekracza 120 miesiêcy, do obliczenia liczby punktów w kryterium przyjmuje siê 120 miesiêcy.
£±czna liczba punktów, któr± otrzyma oferta, stanowi sumê punktów przyznanych w dwóch kryteriach.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwiêksz± ca³kowit± liczbê punktów.
2. W przypadku z³o¿enia dwóch lub wiêcej ofert o takiej samej najwiêkszej liczbie punktów wybrana zostanie oferta, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium „Cena”, a je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w tym kryterium Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
a) O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 150.000,00 z³.
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³nia warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
1. w okresie ostatnich piêciu lat, a gdy okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jeden raz wykonywa³ prace konserwatorskie schodów lub parkietów w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, o warto¶ci prac nie ni¿szej ni¿ 150.000,00 z³ oraz prace te wykona³ w sposób nale¿yty,
2. dysponuje minimum jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej oraz kwalifikacje okre¶lone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z dnia 23 marca 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 840),
3. dysponuje minimum jedn± osob±, która kierowaæ bêdzie pracami konserwatorskimi i restauratorskimi (lub samodzielnie je wykonywaæ), spe³niaj±c± wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z dnia 23 marca 2022 r. Dz.U. z 2022 r. poz. 840).
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wymienionych w punkcie 1 zostanie dokonana w oparciu o tre¶æ dokumentów wymienionych w podpunkcie VII. SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3a i b do SWZ
sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: e) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
f) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem - dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
g) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
h) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ,
i) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (zgodnie z pkt. VII.1. SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ,
c) dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami– wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ: 1. szczegó³owy kosztorys ofertowy stanowi±cy podstawê obliczenia ceny ujêtej w formularzu oferty, sporz±dzony zgodnie z przedmiarem stanowi±cymi za³±cznik do SWZ oraz potwierdzenie wniesienia wadiumSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4.000,- z³.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, to jest rachunek numer 72 1240 2294 1111 0010 1739 4223. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uwa¿ane jest ono za skutecznie wniesione je¿eli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wp³ata znajduje siê na koncie Zamawiaj±cego.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium dla konsorcjum mo¿e byæ wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
6. Zwrot i zatrzymanie wadium nastêpuje na warunkach okre¶lonych w art. 98 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dopuszcza siê sk³adanie ofert wspólnych, przy czym o¶wiadczenia o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, dokumenty okre¶lone w punkcie VII.2.e-i winny zostaæ z³o¿one w odniesieniu do ka¿dego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty okre¶lone w punkcie VII.2.a-d w odniesieniu do wszystkich wykonawców dzia³aj±cych wspólnie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy co do terminu realizacji prac, o ile zmiana ta jest uzasadniona wzglêdami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, a tak¿e co do zmiany zakresu prac oraz odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, je¶li zmiana uzasadniona jest wzglêdami technologicznymi lub innymi czynnikami obiektywnymi, lub te¿ jest korzystna dla Zamawiaj±cego.3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2, skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany terminu realizacji prac, Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ zmiany umowy poprzez wprowadzenie podzia³u realizacji umowy na etapy wraz z mo¿liwo¶ci± wprowadzenia p³atno¶ci czê¶ciowych.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowi±zuj±cej dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, jedynie w zakresie uzasadnionym zmian± stawki tego podatku.
5. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e równie¿ w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i nastêpne ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-13 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-11
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawid³owymi parametrami wody ch³odz±cej wraz z dostaw± inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zak³adzie Termicznego Przekszta³cania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamra¿alnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorz±dowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i remont budynku Urzêdu Gminy Moskorzew"
- Przebudowa zaplecza kuchennego w Publicznym Przedszkolu w Naramicach
- "Przebudowa czê¶ci mieszkalnej budynku mieszkalnego jednorodzinnego le¶niczówki Promno".
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminê Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposa¿enie i poprawa dostêpno¶ci przedszkoli prowadzonych przez Gminê Rawicz"
- Wykonanie nawierzchni na hali sportowej Zespo³u Szkó³ Rolniczych w ¦rodzie Wielkopolskiej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.26.2025
wiêcej: K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.