Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00219921/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana zagospodarowania terenu przy kaplicy na terenie cmentarza komunalnego w Kamieniu Pomorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIEŃ POMORSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Kamieniu Pomorskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Pomorski
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamienpomorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kamienpomorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/kamienpomorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana zagospodarowania terenu przy kaplicy na terenie cmentarza komunalnego w Kamieniu Pomorskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2348739b-f48d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048462/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa nawierzchni przy kaplicy cmentarnej w Kamieniu Pomorskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219921
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIGK.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn. Zagospodarowanie terenu przy kaplicy na terenie cmentarza komunalnego dz. nr 261/2, obręb 7 przy ul. Szczecińskiej w Kamieniu Pomorskim.
2. Zakres prac:
1) Przygotowanie terenu do zagospodarowania terenu nawierzchni utwardzonych zgodnie z PB.
2) Rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z wywozem i utylizacją
3) Rozbiórka nawierzchni z kostki polbruk, oczyścić i ułożyć na palety i wywóz z terenu budowy, wg. uzgodnienia z Zamawiającym (wywóz na odl do 2 km)
4) Rozebranie obrzeży betonowych w zakresie wykonywania robót brukarskich
5) Wykonać korytowanie terenu i usunięcie nadmiaru gruntu , utylizacja gruntu
6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni.
7) Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie, grubość po zagęszczeniu 5 cm
8) Wbudowanie obrzeży granitowych 8x30 cm na ławie betonowej z oporem, zastosować beton C12/15, zgodnie z PB i płyt ażurowych po stronie zewnętrznej obrzeży.
9) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 20 cm, frakcja 0/31,5 mm po zagęszczeniu.
10) Wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej w kolorze szarym i wymiarach 10x20x8 cm z wzorem przyjętym w PB. rys.2. Podział przy użyciu kostki granitowej o wym.6x8 cm, kolor granit strzegomski
11) Regulacja studni kanalizacji sanitarnej do wysokości nawierzchni utwardzonej-kostki polbruk
12) Ostrożny demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego LED, zabezpieczyć do ponownego wbudowania po wymianie słupów oświetlenia .
13) Wymiana słupów oświetlenia zewnętrznego przy Kaplicy cmentarnej. Wbudować słupy na wzór istniejących ( nowy cmentarz), np. słupy aluminiowe 4,5 anodowany inox sal- 4,5/B60
14) Usunięcie kolizji-słupa oświetleniowego z placu utwardzonego, zmiana lokalizacji
15) Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego z odzysku.
16) Uruchomienie oświetlenia i wykonanie badań i pomiary elektryczne.
17) Wykonać oświetlenie terenu przy budynku Kaplicy cmentarnej zgodnie z PB. , rys. 01, 02. Zastosować materiały budowlane i osprzęt wskazany w PB..
18) Dostarczyć i wbudować ławki parkowe zgodnie z PB, np. ławki o wymiarach szerokość 170 cm, wysokość 68 cm, głębokość 47 cm, elementy nośne żeliwne, ilość desek: siedzisko 4 szt., oparcie 2 szt.
19) Dostarczyć i wbudować kosze na śmieci, lokalizacja do ustalenia z Zamawiającym i Użytkownikiem
20) Dodatkowe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu:
• Wykonawca razem z ofertą złoży kosztorys ofertowy wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia
z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie składników cenotwórczych.
• Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy nie wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a niezbędne do właściwego, wymaganego przez obowiązujące przepisy techniczno-budowlane, normy i zasady wiedzy budowlanej wykonania zadania.
• Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
• Wykonawca we własnym zakresie musi się dowiedzieć, gdzie i w jakiej odległości będzie mógł składować urobek nieprzydatny do ponownego wbudowania.
• Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót określają: Projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, STWiOR, decyzje i umowa. Udostępnione dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi, które należy analizować w sposób rzeczowy i staranny i kompleksowy.
• Zaleca się odwiedzenie miejsca budowy celem sprawdzenia warunków przyszłego placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca musi ująć także odtworzenie elementów nie wyszczególnionych w dokumentacji budowlanej i wykonawczej (w granicy pasa drogowego i poza pasem drogowym), które mogą zostać naruszone w trakcie prac - np. nawierzchnie, ogrodzenia, itp.
• W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.
• Roboty należy prowadzić zgodnie z aktualnymi normami, przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 8 grudnia 2017 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.).
• Wykonawca we własnym zakresie:
- zorganizuje czasowe zaplecze budowy,
- zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy,
- zapewni obsługę geodezyjną przez uprawnione służby geodezyjne
• Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody, energii elektrycznej wraz z obsługą geodezyjną w tym powykonawczą inwentaryzację, obciążają Wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym).
• Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
- dozór budowy i ochronę mienia,
- realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych,
- utrudnienia związane z realizacją zadania.
• Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wskazanymi w dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz w STWiOR na własny koszt Wykonawcy.
• Na co najmniej pięć dni przed dniem odbioru końcowego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentację powykonawczą podpisaną przez kierownika budowy i zatwierdzoną przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wszystkie dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowości wykonania przedmiotu odbioru
• Po zrealizowaniu przedmiotu umowy Wykonawca przekazuje Dokumentację powykonawczą sporządzoną w 1 egz. w formie papierowej oraz w 1 egz. w formie elektronicznej (np. pendrive), która winna zawierać w szczególności:
− powykonawczą dokumentację geodezyjną opracowaną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
− oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót objętych umową oraz o zgodności wykonania obiektu z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami,
− oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,
− protokoły badań i sprawdzeń, pomiary i ekspertyzy wynikające z zapisów Specyfikacji Technicznych poszczególnych branż
− protokoły z odbiorów technicznych robót ulegających zakryciu,
− projekt powykonawczy (jeżeli zajdzie taka potrzeba) uwzględniający dokonane zmiany w trakcie budowy, potwierdzone przez kierownika budowy, projektanta i inspektora nadzoru inwestorskiego wraz ze szczegółowym zestawieniem tych zmian, oraz jeżeli wymagają tego odrębne przepisy uzyskaną zgodę organu uprawnionego do zatwierdzania zmian,
− certyfikaty i aprobaty techniczne wykorzystywanych wyrobów budowlanych w tym wbudowanych kruszyw
− dziennik budowy i inne dokumenty wynikające ze specyfikacji technicznych, warunkujące odbiór końcowy i oddanie przedmiotu zamówienia do użytku.
• Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w projekcie umowy.
• Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców.
• Jeżeli wykonawca przy wykonywaniu niniejszej umowy zamierza posługiwać się pracownikami, zobowiązany jest do ich zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w trybie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Powyższy obowiązek dotyczy zwłaszcza osób mogących wykonywać czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, wykonywaniem pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową wystąpienie w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe oraz nie będzie uprawniało do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w projekcie lub projekcie wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót, prac koniecznych do wykonania a wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ryczałtowej. Wykonawca ma prawo skorygować ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260044,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260044,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260044,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERN Dawid Chudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812003895
7.3.3) Ulica: Żółwia Błoć 45c
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260044,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kamień Pomorski
- "Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie".
- Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Międzyzdrojach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim - etap 4
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.